lysergine25 zei:wordt gewoon junk .. ga op de Zeedijk staan en hang een klein subtiel bordje om je nek?
Gezocht:
Heroine
Meth
Crack
Basepipe
Flameon zei:Ha,
Als je de weg niet kent in de drugswereld, hoe kom je dan aan de drugs?
bv kalmeringsmiddelen, hero, coke?
lysergine25 zei:De juiste weg naar de diepe afgrond is de A2 riochting Amsterdam.
Ring A10 .... centrum volgen, Nieuwmarkt uitstappen en dan rechts de Zeedijk op.
Daar staan je nieuwe vrienden al te wachten !!
succes ...
![]()
We love u ...
ik kon op mijn 12de coke hero regelen, niet dat ik er trots op ben. ik had liever iemand gekend die mij een andere weg liet zienFlameon zei:Ha,
Als je de weg niet kent in de drugswereld, hoe kom je dan aan de drugs?
bv kalmeringsmiddelen, hero, coke?
Goanaut zei:Hoe kom je aan drugs, stap voor stap:
1. Ga naar een goa.
2. Vraag drugs aan iemand.
3. Gebruik het.
azgaza zei:Goanaut zei:Hoe kom je aan drugs, stap voor stap:
1. Ga naar een goa.
3. Gebruik het.
Ja maar daar vind je vooral leuke drugs; zoals LSD. Deze gast zoekt zelfdestructieve verslavende middelen.
jonge toch!!!!Goanaut zei:Hoe kom je aan drugs, stap voor stap:
1. Ga naar een goa.
3. Gebruik het.

MetaalKonijn zei:Hoezo niet schadelijk voor je hoofd? Het is een tripmiddel. Kan potentieel altijd schadelijk zijn.
Frisko zei:jonge toch!!!!Goanaut zei:Hoe kom je aan drugs, stap voor stap:
1. Ga naar een goa.
3. Gebruik het.![]()
geef goa nog ma ne slechtere naam ja....![]()
![]()
![]()
kalf![]()

Telefoon zei:Snachts op stasions
![]()
SpacePack zei:Telefoon zei:Snachts op stasions
![]()
en dan waarschijnlijk een van de meest onzuivere/versnede coke snuiven die er is.

DreamWeaver zei:SpacePack zei:Telefoon zei:Snachts op stasions
![]()
en dan waarschijnlijk een van de meest onzuivere/versnede coke snuiven die er is.
Waspoedert in je neus![]()
Ionesco zei:Ik heb ook wel beetje hetzelfde probleem. Ben dan niet op zoek naar hero/crack. Coke is nog wel te krijgen, maar als je zelf niet in t circuit zit kan het best moeilijk zijn aan pep/xtc/lsd bijv. te komen.
Nu krijg ik wss te horen dat het TE simpel is, maar ik wil wel een dealer die wel degelijk te vertrouwen is, niet zomaar op straat van een paar hangjongeren kopen.
En als je dan NIEMAND kent in je directe omgeving die gebruikt is her verdomd moeilijk.
Ionesco zei:Ik heb ook wel beetje hetzelfde probleem. Ben dan niet op zoek naar hero/crack. Coke is nog wel te krijgen, maar als je zelf niet in t circuit zit kan het best moeilijk zijn aan pep/xtc/lsd bijv. te komen.
Nu krijg ik wss te horen dat het TE simpel is, maar ik wil wel een dealer die wel degelijk te vertrouwen is, niet zomaar op straat van een paar hangjongeren kopen.
En als je dan NIEMAND kent in je directe omgeving die gebruikt is her verdomd moeilijk.