Ik ben ook weer in de val getrapt. Ik heb mijn herstel laten verslappen (minder mediteren, meer isoleren, geen stappen meer schrijven, etcc.)
En ja hoor, de onrust nam weer toe. Gekmakend op een gegeven moment. Dusja, thuis stond nog drank (niet van mij). Eentje genomen, twee genomen, 3 genomen, je weet wel. En inneens zocht ik via een omweg weer contact met mijn dealer (hij had mij geblokkeerd om mijn herstel te helpen; ja je zou het niet geloven he, dealers die werkelijk begaan zijn met hun klanten.
Coke gehaald, keta gehaald. Later weer wat speed, 3mmc.... en zo door. En ik kwam er telkens mee weg. Het leek goed te gaan, maar het gaf geen voldoening. Het werkt amper meer terwijl zijn kwaliteit wel echt goed is.
Het hek was van de dam... a-pihp en mdphp (of apenstofjes zoals dat tegenwoordig heet) gehaald. En bromazolam om te kunnen slapen.
En daar gingen we weer. De bizarre obsessie van een middel dat niet eens lekker is. Het lijkt wel of het meest verslavende deel is om een zo goed mogelijke hit te nemen. Elke 5-10 minuten weer. Niet kunnen stoppen.
Toen dacht ik, weet je... ik heb wat spuitjes bijbesteld om te boofen. Ik ga eens bij de apotheek kijken of ze naalden hebben. Dan kan ik misschien weer eens IM keta doen. Wat je hoofd je allemaal niet wijs kan maken.... tuurlijk waren de naalden binnen een uur op aan a-pihp.
Ik werd gek van de drugs, nog rustelozer dan waarom ik weer terugviel. Ik kan niet met en niet zonder drugs leven lijkt het soms.
En als m'n ma erachter komt sta ik op straat.
Daar was het weer.... de overgave. Wat een heerlijk gevoel is dat. In die vlaag heb ik gelijk alles door de plee gespoeld (op 2 bromazolammetjes na, voor de comedown en slaap) M'n ma alles opgebiecht en ze was blij met mijn eerlijkheid en handelen. Gelukkig, zo zie je maar weer. Eerlijkheid is de beste weg.
ruim 120 dagen cleantijd naar de klote....
maarja, zoals ik al eens zei: 'je begint niet opnieuw, maar vanaf je ervaring'
Net maar weer een wit muntje gehaald. Gek eigenlijk ook die cleantijd. M'n ego om een lange cleantijd te hebben belemmert mijn eerlijkheid.
Tijd om te gaan schrijven over de aanloop naar de terugval. Eens zien wat we kunnen herkennen aan 'red flags' voordat de fuck it switch omgaat.
Ik ben blij dat ik nog leef. En niet echt psychotische klachten heb. We gaan er weer voor! 💪