• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

(deels live) wit hartje

NEYS

Experimenterende gebruiker
Ola,

Vroeger postte ik hier wel vaker, maar na geen toegang meer te hebben tot m'n e-mailadres maar een nieuw account geopend.

Vandaag heb ik iets gedaan wat ik nog nooit gedaan heb. Ik had niks te doen en nog 1 wit hartje liggen van Hardbass. Na een mislukte poging van een spacecake (k*t oven) maar besloten om dit ding tot me te nemen. Ik heb hem nu 20 minuten geleden ingenomen en ben benieuwd wat deze ervaring mij gaat brengen. Oh had ik het nog niet verteld? Ik heb nog nooit zoiets alleen gedaan.

Tv kijken en muziek luisteren gaat ongetwijfeld vervelen na een tijdje dus er komen ongetwijfeld wat posts voor het einde van deze nieuwe ervaring :wink:

Grtz

NEYS

Jah t is een jetser... wel anders dan op een feest, heb t maar 1 keer thuis gebruikt en dat was toen de eerste keer, vandaar dat ik dacht meer te spacen dan zoals je op een feest gewend bent. Verder ben ik wel ontzettend vaag, dat is hoogstwaarschijnlijk ook wel te merken aan mn taalgebruik..

Verder zit ik wel chill maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik er bij geblowt heb.. Verder beetje muziekluisteren en op internet kloten..

:stoned:

NEYS

jups, vandaag en morgen vrij dus ja wel voor iets speciaals in, komt niet vaak voor.

Ik heb hem dus ietsje over 9en geslikt, verderbeejte op de bank gehangen en ik was fucking suf. Nu lig ik in bed tv te kijken en krijg opeens een niet normaal euforisch gevoel. Echt raar dat het zo laat inslaat. Verder een beetje wegdromen en denken aan fijne dingen. Echt heel mooi

Maddo17

Belezen gebruiker
Je vermaakt je dus wel. Hoe is het nu..?

Het is toch een partydrug, je hoort er toch niet van te 'chillen'-xD
Ik heb het maar een keer gedaan, maar ik had echt een enorme bewegingsdrang, ik woog niks.

Zie je wel de kleuren enzo..?

p.s hoe lang had je dat pilletje daar liggen?

NEYS

ik blijf het raar vinden dat die zo laat insloeg. Ja ik voel me gewoon heerlijk, in bed met de tv aan en beetje op de muziek spacen uit mn laptop, heerlijk rustgevende muziekjes uiteraard. Verder beetje met je ogen dicht afdwalen en aan leuke dingen denken. Je voelt je gewoon heel lekker en onder een deken liggen is ook gewoon zalig

peter pan

ahhw fijn om te lezen dat je het onwijs naar je zin hebt onder je super zachte dekens :)

Geniet er lekker van!

NEYS

dit doet me echt denken aan de aller eerste keer xtc... gewoon lekker wegdromen en een tinteling aanvaren die door je hele lijf gaat.. Lekker :)

toch betrap ik mezelf er op dat ik niet echt stil kan blijven liggen. Waarom ik dus snap dat t op feesten enzo zoveel gebruikt wordt. Toch enigsinds raar om t alleen te doen, de behoefte aan iemand anders erbij is wel groot, maar voor een keertje kan dit ook leuk zijn. Lekker op jezelf gefocused en nadenken

Maddo17

Belezen gebruiker
Mooi....het effect is ook afhankelijk van de situatie toch. Als je uit was, had je vast een ander gevoel.

Geniet er maar van :)

NEYS

Was zeker geslaagd, echt raar hij sloeg zo laat pas in en toen ik in bed lag wast echt gwn lekker wegspacen. wel vet vaag gedroomt. Geen enkele vorm van kater of wat dan ook dus ja misschienover een paar maanden op een mooie situatie voor herhaling vatbaar

Had er alleen wel wat meer van verwacht dus ik denk dat ik ietsje te enthousiast een topic heb geopend gister avond.. Aangezien ik de eerste keer thuis ook licht hallucineerde. Zal waarschijnlijk wel met gewenning te maken hebben of door de kleinere dosis.

Bovenaan