Depressief door cannabis of door leven?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Status
Niet open voor verdere reacties.

*.exe2.0

Bewuste gebruiker
@*.exe2.0

Ben twee keer bij GGZ geweest, eerste gesprek was intake en heb toen mijn verhaal gedaan in een uurtje of anderhalf.
Tweede keer was een gesprek met psycholoog duurde ongeveer ongeveer 5 minuten.
Waarom heb je niet doorgezet na die eerste sessie?
Vijf minuten, da's kort. Klikte het niet?
Als je niet wil moet je niet gaan hoor.
Het advies is je meermaals gegeven door diverse leden.
Doe er iets leuks mee.

@*.exe2.0
Duimpjes omhoog en een plek zoeken om te gaan slapen zullen hebben naar mijn mening ook niets met elkaar te maken.
Maar hoogstwaarschijnlijk gaat het binnen enkele maanden wel mijn realiteit worden.
Okay, dat wisten we allemaal al he. Dat bedoel ik met herhalen. Jij en je brug. We kennen het. Sowieso al overbodig dus.
En, zoals je zelf ook zegt, het heeft niks met je opmerking over GGZ te maken. Had je achterwege kunnen laten.

@*.exe2.0
Ik wil jou er best over vertellen hoor, maar doe dat wel in een privé berichtje. Enne, zo openbaar is het hier wel. Iedereen met een internet verbinding kan dit lezen. ik voel me inderdaad wel vrij om bepaalde informatie over mezelf te delen. Maar betekend dat dan ook dat ik alles maar met iedereen moet delen? Denk het niet en doe dat ook niet.
Nee hoor, het forum is openbaar. Jouw identiteit komt niemand achter dus 101% privé.
Ik heb geen behoefte aan je privéberichten.
Ik heb een hekel aan mensen die dan een hint geven maar er niet verder over willen vertellen.
Hou dan gewoon je mond.
Kinderachtig gewoon.

@*.exe2.0
Nee, ik ben niet hele nachten wakker geweest, heb lange tijd te maken gehad met vermoeidheid en slapen ging prima, waren alleen erg korte periodes.
Ik lees anders. Misschien weet je het niet meer door je slaploosheid?

@*.exe2.0
Wat mij betreft hoeven leden helemaal niets.
En toch stel je dezelfde vragen steeds. Waarom?

@*.exe2.0
Dat zal het dan wel zijn.....
Jammer dat je niet inhoudelijk reageert. Bijvoorbeeld op mijn opmerking dat je dreigt met terugvallen. Emotionele chantage heet dat.

Laatst bewerkt door een moderator:

*.exe2.0

Bewuste gebruiker
Weet jij of het klopt dat je van echte slaapmedicatie medicatie nachtmerries krijgt? Mijn vader heeft èèn keer een echte slaaptablet gehad van de huisarts en er werd bij vertelt dat ie op zeker zou slapen maar dat het nachtmerries zou veroorzaken.

Ga er vandoor...
Google het anders of vraag het aan je huisarts?

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik deed dat toen ik zo vermoeid was. Slapen als je moe werd. De tijd maakte niet uit. Nu die vermoeidheid minder wordt dacht ik dat ik 'vaste tijden' moest aanhouden om weer tot een goede nachtrust te komen. Elke dag dus op een vaste tijd naar bed en op een vaste tijd er uit. Dus ging ik om twaalf uur naar bed en probeerde tot zeven op acht uur te slapen maar dat is nog helemaal niet gelukt. Maar misschien ga ik inderdaad wel weer slapen als mijn lichaam dat aangeeft.
Ja en dan kun je daarna je bedtijd geleidelijk weer wat later maken totdat je een goede tijd voor jou persoonlijk hebt gevonden. Een vaste tijd is wel belangrijk denk ik. Is je slaap straks regelmatiger en beter, dan kun je de uitdagingen van het leven ook veel beter aan.

Maar misschien moet je het nu eerst even bekijken als pakken wat je pakken kunt. Als je lichaam moe wordt om 8 uur, maak daar dan gebruik van door die rust te pakken. Tenminste, zo zou ik het doen.

Legio Patria Nostra

Wijs gebruiker
?? Van een slaapmedicatie juist nachtmerries krijgen?
Klinkklare nonsense! Gelul van de eerste orde!
Maar, er zijn vele soorten van dit soort medicatie. Ja.
Ik ben us absoluut geen arts, maar heb er zelf mee van doen gehad ja..
Over het algemeen zou je nachtmerries kunnen krijgen, als je er te snel weer mee stopt.
Zeker na langer gebruik.
Dit soort medicatie moet langzaam afgebouwd worden, en dit a l t i j d in overleg met de arts die het voorgeschreven heeft.

Oehoeboeroe

Belezen gebruiker
Mijn arts heeft me niet doorverwezen naar GGZ. Ik moest een afspraak maken bij de praktijkondersteuning. Vrijdag heb ik daar een afspraak.

*.exe2.0

Bewuste gebruiker
Ja en dan kun je daarna je bedtijd geleidelijk weer wat later maken totdat je een goede tijd voor jou persoonlijk hebt gevonden. Een vaste tijd is wel belangrijk denk ik. Is je slaap straks regelmatiger en beter, dan kun je de uitdagingen van het leven ook veel beter aan.

Maar misschien moet je het nu eerst even bekijken als pakken wat je pakken kunt. Als je lichaam moe wordt om 8 uur, maak daar dan gebruik van door die rust te pakken. Tenminste, zo zou ik het doen.
Over een week vraagt @Bad Karma het weer hoor :tearsofjoy:

Oehoeboeroe

Belezen gebruiker
Hoe is dit in vredesnaam mogelijk.
Wat is dit voor een arts.
Geen idee. Ik weet amper wat praktijkondersteuning is. Maar, een ongeluk komt nooit alleen en de volgende probleem heeft zich alweer aangekondigd. Sinds mijn 12e levensjaar heb ik psoriasis, gelukkig heb ik het nooit erg gehad. Een aantal jaren geleden echter kreeg ik te horen dat ik ook artritis psoriatica daarbij heb ontwikkeld en dat is van een andere orde.

Sinds die tijd heb ik een aantal van deze "aanvallen" gehad. Het zorgt ervoor dat je bijv. geen boterham meer smeren kan, je veters strikken of de deur van het slot draaien. De pijn in je vingers is dan ondraaglijk. Zelfs de toetsen van je toetsenbord kun je niet meer indrukken.

De laatste weken had ik 's ochtends al stijve vingers maar ik werd net wakker en de pijn was een stuk heviger. Kon mijn vingers bijna niet meer buigen. Ik ben er dan ook bijna zeker van dat dit gaat doorzetten en ik weer zo'n "aanval" krijgen ga.

Artsen zeggen dat er niets aan te doen is maar internet weet beter! De laatste keer was alweer een aantal jaren geleden en internet vertelde mij dat ik wietolie (thc en cbd) moest gaan gebruiken. Heb ik gedaan. En het werkte! En goed ook. Ook de psoriasis verdween helemaal. Toen mijn moeder een chemokuur voorgeschreven kreeg gaf ik het haar ook en ziek is ze van de chemo nooit echt geweest. Wel erg naar. Mijn vader had COPD en ook daarvoor deed het wonderen.

Nu moet ik dus aan echte wietolie (geen cbd olie) zien te komen.

@*.exe2.0 Hou 'es op met zeiken joh

Laatst bewerkt:

Zeelanddude

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Geen idee. Ik weet amper wat praktijkondersteuning is
Na wat snel google werk denk ik dat je daar toch wel wat aan hebt hoor. Het is geen psycholoog of psychiater of wat dan ook, meer iemand die een begeleidende rol heeft. En het wordt vergoed. https://www.cz.nl/service-en-contact/wat-doet-een-praktijkondersteuner.

Daar zal jij wel blij mee zijn hè?
Kom op @Bad Karma, je bent beter als dit soort reacties. Niemand hier heeft er belang bij om jou de grond in te boren. @*.exe2.0 is je een beetje aan het pushen (volgens mij).
Over die wietolie, tja, je kan dat wel kopen maar dat is niet goedkoop. Zelf maken is wel goedkoop maar dan moet je een aantal wietplanten gaan kweken en denk niet dat dat nou zo een slim idee is.

Legio Patria Nostra

Wijs gebruiker
Ik denk zelf, dat je de laatst gestelde vraag niet mag stellen op Dit Forum, BK.
Plus
Die olie heeft als bestanddeel dezelfde stof, die je een aantal weken geleden een halt hebt toegeroepen.
Als je hier mee begint, dan ga je de kat op het spek vastbinden. absoluut.
Wees je daar goed van bewust!

Bij mij gaat de gevoeligheid voor alcohol zó ver, dat a l l e s waar alcohol in zit, voor mij verboden is. Echt alles. Geen toetjes, kersenbonbons, rumbonen, nee, helemaal niets.
Nu slaapt de duivel die alcoholisme heet.
Dit moet Ik zo houden. Ook na al die jaren.
De duivel heeft zó zijn ogen weer open.
Dat is de prijs die ik betaal voor een nuchter leven.

Oehoeboeroe

Belezen gebruiker
Als je hier mee begint, dan ga je de kat op het spek vastbinden. absoluut.
Nee, dat valt wel mee denk ik. je verdunt het met olijfolie zover dat er geen high ontstaat. En daarbij neem je het in druppelvorm zodat je makkelijk kan doseren
Tenminste, dat is wat ik erover gelezen heb en zoals ik het heb gedaan. In de jaren dat ik het nam liep ik al knetter stoned rond dus kan het niet echt weten maar zo te lezen op internet is het een geschenk uit de hemel waar je niet verslaafd aan raakt mits je niet teveel neemt. En dat ben ik toch echt niet van plan.

Ik denk trouwens dat je gelijk hebt en heb de laatste zin verwijderd.

Tering man, wat moet je nu weer ondergaan? Een operatie aan je rug? Het zit jou ook niet mee hè?
Je voelt je neerslachtig. Joh, het komt goed en die operatie is er niet om het slechter te maken maar beter.
Je bent een ijzervreter en jij moet dit kunnen hebben man. Je bent een sterk mens en niet alleen lichamelijk....

Laatst bewerkt:

*.exe2.0

Bewuste gebruiker
ja prima joh

je wil niet op inhoud reageren, dat zegt mij meer dan genoeg

dit gedrag vast is niet vorige week ontstaan dus ik ga er rustig vanuit dat er meer mensen in je leven zijn geweest die je hier op gewezen hebben

als mensen het hier op df verder niet willen herkennen, mij best

ik hoop voor je dat je nog lang aandacht gaat krijgen, je hebt het blijkbaar nodig

succes gast

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Geen idee. Ik weet amper wat praktijkondersteuning is. Maar, een ongeluk komt nooit alleen
Aan praktijk ondersteuning is niks mis hoor. Dus helemaal niks met ongeluk te maken. Deze hadden mij vorig jaar prima geholpen en doen bijna het zelfde als bij de GGZ. Echter zijn de wachttijden bij de GGZ stukke slechter in veel gevallen en vaak is de praktijkondersteuning een stuk persoonlijker. Het enige wat je moet doen is je volledig open stellen en eerlijk zijn over alles. Natuurlijk ook niet opgeven en eigenwijs zijn. Niet eigenwijs zijn was voor mij ook erg moeilijk trouwens.

Ik zou zeggen je hebt in deze geluk gehad en ga ervoor.

Oehoeboeroe

Belezen gebruiker
je wil niet op inhoud reageren, dat zegt mij meer dan genoeg
Wat wil je nou horen dan, ik weet amper waar je het over hebt.
Iets over "emotionele chantage", ik begrijp er geen hol van.
Wellicht dat de arts mij daarbij helpen kan en jij zal de eerste zijn die daarover inlicht.
Ja, ik jaag iedereen weg die om me geeft en waarom ik dat doe? Het is me een raadsel.
Ik wil aandacht en daar gebruik ik mijn "zieligheid" voor, is het zoiets?

*.exe2.0

Bewuste gebruiker
Wat wil je nou horen dan, ik weet amper waar je het over hebt.
Iets over "emotionele chantage", ik begrijp er geen hol van.
Wellicht dat de arts mij daarbij helpen kan en jij zal de eerste zijn die daarover inlicht.
Ja, ik jaag iedereen weg die om me geeft en waarom ik dat doe? Het is me een raadsel.
Ik wil aandacht en daar gebruik ik mijn "zieligheid" voor, is het zoiets?
lees mn post van 12:46u nog eens
staan wel wat zaken in waar je op zou kunnen reageren
op de vragen bijvoorbeeld

tevens, je weet dat ik al vanaf bijna het begin betrokken ben
opeens keert het tij en je vraagt je niet eens af hoe of wat
geen dm, niks

Oehoeboeroe

Belezen gebruiker
Vijf minuten, da's kort. Klikte het niet?
In vijf minuten kan je dat niet zeggen. We kwamen tot de conclusie dat mijn mentale problemen meer van praktische aard waren en dat zij mij daarmee eigenlijk niet helpen kon. Dat vond ik ook eigenlijk wel. Ik heb nooit bij mezelf eens zo diep naar binnen gekeken. Ik weet het echt niet. ik weet helemaal niets van dat soort dingen en schrok me een ongeluk toen ik binnenkwam via de gesloten afdelingen. Ik begon meteen te janken en kon alleen maar denken van "hier hoor ik niet"

Ik heb geen behoefte aan je privéberichten.
Is een "dm" geen privébericht dan.

Ik heb een hekel aan mensen die dan een hint geven maar er niet verder over willen vertellen.
Sinds ik klein ben krijg ik al te horen van mijn vader dat ik op mijn opa lijk. Op andere momenten vertelde hij me dat mijn opa geen lieve man was. Hij bedoelde het niet kwaad. Mijn opa was een driftkop. Hij had ruzie met veel mensen. Tenminste, ik heb hem niet vaak ontmoet maar dat hij een grote driftkop was dat had ik wel door. Ik heb dat vaak te horen gekregen tijdens mijn leven. De ene keer: "je opa was een nare man" de andere keer: "je lijkt op je opa." Ik was het daar natuurlijk niet mee eens maar kon ook niet ontkennen dat ik niet een beetje driftig was, wel een heel stuk minder. Dat ik uit mijn slof schiet komt niet vaak voor maar het gebeurt wel.

Zoals ik het nu zie heb ik het te vaak gehoord. Ik besloot later in mijn leven dat ik maar niet moest gaan trouwen of een relatie beginnen omdat ik teveel op mijn opa leek. Het zou uiteindelijk toch wel mis gaan. Het is niet zo dat ik hier diep over nadacht of zo, het was gewoon een aanname en ik vond het vrijgezellen bestaan eigenlijk wel prima. Ik heb wel wat relaties gehad waar het fout mee liep maar dat kwam gelukkig niet doordat ik driftig was maar hadden andere redenen.

Als je een klein jongetje bent en je vader zegt dat maar vaak genoeg tegen je dan neem je dat wel aan. Dat, terwijl hij dat meestal niet meende en die twee dingen nooit maar dan ook nooit tegelijk heeft gezegd. Ik heb ze zelf samengevoegd en ervan gemaakt dat het beter zou zijn dat ik alleen zou blijven omdat ik te driftig zou zijn.

Nu mijn vader er niet meer is en ik tegen @Syl ben uitgevallen denk ik, zie je wel maar goed dat je nooit getrouwd bent. Het komt allemaal omhoog nu en ik heb het daar op dit moment heel erg moeilijk mee. Ben ik nu te driftig of ben ik gefrustreerd door al wat er gebeurt is. Ben ik werkelijk een hufter of valt het wel mee, rooie draad van mijn leven. Ik mijn achterhoofd gaat nu alweer de vraag rond of ik met deze post aandacht wil trekken of de waarheid zeggen. Of is het weer een fout antwoord. Zeg jij het maar.

Het komt niet vaak voor maar op sommige momenten, zoals nu met @Syl , bijt ik hard van me af en doe dat ik met mensen die ik liefheb of te dicht bij komen of zoiets. Waarom, ik weet het niet maar ik denk dat het hier vanaf komt.

Ik geef morgen wel antwoord op je andere vragen, nu gaat het niet meer.

Legio Patria Nostra

Wijs gebruiker
Op een gegeven moment vind ik wel, dat het niet nodig is, om iemand Op DF hier te blijven neersabelen. dat is kanaal erg, erg makkelijk, maar het voegt niets toe.
Nee.
BK weet volgens mij vrij aardig, waar de schoenn knelt.
Ik vind het vreemd en zeer jammer, dat hij geen verwijzing krijgt naar GGZ instellingen.
Of tenminste een therapie vorm, waarvan hij kan leren en onderzoeken. Al was het maar sociotherapie.
Dit alleen, als hij ervoor openstaat uiteraard.
Wanneer ik deze hele thread lees, vind ik, dat hij met therapie beslist veel verder kan komen.
Eén repeterende breuk qua omgangsvormen, ik vind dit zelf meer dan genoeg om daar hulp mee te kunnen ofwel lees : moeten, te kunnen krijgen.

Politiek bezien vind ik de teruggang van de gezondheidszorg, in casu de psychologie en psychiatrie, ook de Verslavingszorg, werkelijk een grof schandaal worden.
Daarnaast uiteraard de ouderenzorg.
Alles Wat door onze ouderen is opgebouwd met hard werken, het gaat allemaal teniet.

Dit zeg ik hier, omdat ik het vermoeden heb, in de zin van dit thread, dat onder andere BK en een miljoen anderen!, juist door deze bezuinigingen het slachtoffer wordt.
Ook al komt hij in aanmerking, hij krijgt niet, wat hij nodig heeft. En... Recht op heeft, goddome.
Wat een land wordt Nederland toch.
Eén groot, nee, megagroot schandaal.

*.exe2.0

Bewuste gebruiker
In vijf minuten kan je dat niet zeggen. We kwamen tot de conclusie dat mijn mentale problemen meer van praktische aard waren en dat zij mij daarmee eigenlijk niet helpen kon. Dat vond ik ook eigenlijk wel. Ik heb nooit bij mezelf eens zo diep naar binnen gekeken. Ik weet het echt niet. ik weet helemaal niets van dat soort dingen en schrok me een ongeluk toen ik binnenkwam via de gesloten afdelingen. Ik begon meteen te janken en kon alleen maar denken van "hier hoor ik niet"
De oorzaak van je mentale problematiek ligt in praktische zaken bedoel je? Ze kon je niet helpen om er mee om te leren gaan?
Is een "dm" geen privébericht dan.
Ja. En ik heb geen behoefte aan een dm met een verhaal over vroeger van jou.
Sinds ik klein ben krijg ik al te horen van mijn vader dat ik op mijn opa lijk. Op andere momenten vertelde hij me dat mijn opa geen lieve man was. Hij bedoelde het niet kwaad. Mijn opa was een driftkop. Hij had ruzie met veel mensen. Tenminste, ik heb hem niet vaak ontmoet maar dat hij een grote driftkop was dat had ik wel door. Ik heb dat vaak te horen gekregen tijdens mijn leven. De ene keer: "je opa was een nare man" de andere keer: "je lijkt op je opa." Ik was het daar natuurlijk niet mee eens maar kon ook niet ontkennen dat ik niet een beetje driftig was, wel een heel stuk minder. Dat ik uit mijn slof schiet komt niet vaak voor maar het gebeurt wel.

Zoals ik het nu zie heb ik het te vaak gehoord. Ik besloot later in mijn leven dat ik maar niet moest gaan trouwen of een relatie beginnen omdat ik teveel op mijn opa leek. Het zou uiteindelijk toch wel mis gaan. Het is niet zo dat ik hier diep over nadacht of zo, het was gewoon een aanname en ik vond het vrijgezellen bestaan eigenlijk wel prima. Ik heb wel wat relaties gehad waar het fout mee liep maar dat kwam gelukkig niet doordat ik driftig was maar hadden andere redenen.

Als je een klein jongetje bent en je vader zegt dat maar vaak genoeg tegen je dan neem je dat wel aan. Dat, terwijl hij dat meestal niet meende en die twee dingen nooit maar dan ook nooit tegelijk heeft gezegd. Ik heb ze zelf samengevoegd en ervan gemaakt dat het beter zou zijn dat ik alleen zou blijven omdat ik te driftig zou zijn.

Nu mijn vader er niet meer is en ik tegen @Syl ben uitgevallen denk ik, zie je wel maar goed dat je nooit getrouwd bent. Het komt allemaal omhoog nu en ik heb het daar op dit moment heel erg moeilijk mee. Ben ik nu te driftig of ben ik gefrustreerd door al wat er gebeurt is. Ben ik werkelijk een hufter of valt het wel mee, rooie draad van mijn leven. Ik mijn achterhoofd gaat nu alweer de vraag rond of ik met deze post aandacht wil trekken of de waarheid zeggen. Of is het weer een fout antwoord. Zeg jij het maar.

Het komt niet vaak voor maar op sommige momenten, zoals nu met @Syl , bijt ik hard van me af en doe dat ik met mensen die ik liefheb of te dicht bij komen of zoiets. Waarom, ik weet het niet maar ik denk dat het hier vanaf komt.
Typisch iets voor je psych. Een probleem van niet praktische aard. Was je toch te snel weg daar.
Ik geef morgen wel antwoord op je andere vragen, nu gaat het niet meer.

Laatst bewerkt door een moderator:

*.exe2.0

Bewuste gebruiker
Op een gegeven moment vind ik wel, dat het niet nodig is, om iemand Op DF hier te blijven neersabelen. dat is kanaal erg, erg makkelijk, maar het voegt niets toe.
Nee.
Ik vind het vreemd en zeer jammer, dat hij geen verwijzing krijgt naar GGZ instellingen.
Of tenminste een therapie vorm, waarvan hij kan leren en onderzoeken. Al was het maar sociotherapie.
Wanneer ik deze hele thread lees, vind ik, dat hij met therapie beslist veel verder kan komen.
Eén repeterende breuk qua omgangsvormen, ik vind dit zelf meer dan genoeg om daar hulp mee te kunnen ofwel lees : moeten, te kunnen krijgen.

Politiek bezien vind ik de teruggang van de gezondheidszorg, in casu de psychologie en psychiatrie, ook de Verslavingszorg, werkelijk een grof schandaal worden.
Alles Wat door onze ouderen is opgebouwd met hard werken, het gaat allemaal teniet.

Dit zeg ik hier, omdat ik het vermoeden heb, in de zin van dit thread, dat onder andere BK en een miljoen anderen!, juist door deze bezuinigingen het slachtoffer wordt.
Ook al komt hij in aanmerking, hij krijgt niet, wat hij nodig heeft. En... Recht op heeft, goddome.
Ik sabel niemand neer. Ik stel kritische vragen en die werden niet beantwoord.
Ik ben geen zachte heelmeester.

Ganggang💯

Bewuste gebruiker
Nee.

Praktijkondersteuning kan doorverwijzen naar de GGZ. Zoals eerder vermeld zijn daar enorme wachttijden dus dit is alleen maar gunstig!

Legio Patria Nostra

Wijs gebruiker
Ik sabel niemand neer. Ik stel kritische vragen en die werden niet beantwoord.
Ik ben geen zachte heelmeester.
Ik heb geen namen van een dader of meerdere daders genoemd bij mijn weten...
Wie de schoen past, die trekke hem aan zegt een spreekwoord .
Maar genoeg hierover. Basta.

Vijf minuten? Is dat alles, wat je kreeg?
Is er geen dubbel spreekuur mogelijk?
Bij ons heb je dan 20 minuten!

Legio Patria Nostra

Wijs gebruiker
Laat het nou maar rusten....
In ieder geval was er, om je vraag toch te beantwoorden, de een of andere newbie., en andere twijfelachtige reacties.
Maar. Laat nou maar. Het is niet nodig om te gaan ruziën over dit onderwerp.

Iets anders.
Wie beweert er nu, dat olie met THC geen high effecten geeft?!
Ik heb een andere ervaring.
Neem eens 2 druppels Sativa.
En praat dan nog eens.

Nog iets.
Alle druggebruikers zijn medeschuldig.
Dit stond er te lezen bij de een of andere gerelateerde schietpartij.
Wat een uitspraak!
Kennelijk zijn alle automobilisten medeschuldig, als er in Tjytjerksyradeel een dode valt, door een te hard rijdende auto...

Laatst bewerkt:

*.exe2.0

Bewuste gebruiker
Laat het nou maar rusten....
In ieder geval was er, om je vraag toch te beantwoorden, de een of andere newbie., en andere twijfelachtige reacties.
Maar. Laat nou maar. Het is niet nodig om te gaan ruziën over dit onderwerp.

Iets anders.
Wie beweert er nu, dat olie met THC geen high effecten geeft?!
Ik heb een andere ervaring.
Neem eens 2 druppels Sativa.
En praat dan nog eens.

Nog iets.
Alle druggebruikers zijn medeschuldig.
Dit stond er te lezen bij de een of andere gerelateerde schietpartij.
Wat een uitspraak!
Kennelijk zijn alle automobilisten medeschuldig, als er in Tjytjerksyradeel een dode valt, door een te hard rijdende auto...
welnee, jij spreekt me aan
maar dat ontken je vervolgens
daarma geef je het toch toe dat je mij bedoelt en moet ik het maar laten rusten
en dat terwijl je er notabene zelf 1 zin vererop erover doorgaat
maar het heeft geen zin om er over te ruzien?!
en wat zit je nou iemand te dekken die daar niet eens om vraagt
het gaat niet eens om jou

hou
eens
op

als bad uhuru wil reageren kan hij dat zelf bepalen
het is al een grote jongen die zo sterk is toch?
ik heb met niemand ruzie
doei

EDIT: ik bemoei me niet meer met dit topic, ik ben er klaar mee
sorry, oprecht, als ik mensen te agressief benaderd heb
was blijkbaar wel mijn bedoeling al zie ik nu in dat het weinig nut heeft en teveel negativiteit brengt

Laatst bewerkt:

Legio Patria Nostra

Wijs gebruiker
Deze reactie is op zichzelf óók alweer een agressieve.
Edoch, of ik het al dan niet voor iemand
opneem, of niet, dat bepaal jij dus niet voor mij, dat doe ik zelf. Anders gezegd: daar heb je geen flikker mee te maken.

Ik heb jouw eerdere reacties eens nagelezen en op meerdere andere DF leden reageer je precies hetzelfde.
Agressief als het je even niet in jouw straatje van pas komt.
Krom staande van zelfprojectie. Tsssss.

Idd hebben jouw soort reacties geen nut, en brengen negativiteit. Dat klopt helemáál.
Dat is klaarblijkelijk het enige, wat je goed ziet in dit thread.

Kennelijk past de schoen waarover ik het eerder hierboven had, jou perfect!
Wel even de veters goed strikken, anders ga je nog onderuit...
Enfin. Basta, nu. Zoek het verder.maar zelf uit. Ik ben klaar met jou. F J.

Ik reageer dan vanaf nu niet meer op jouw posts. Bonjour!

Oehoeboeroe

Belezen gebruiker
Vanaf het begin af aan wordt mij al aangeraden dat ik mijn naam (Bad Karma) moest veranderen omdat die een negatieve lading zou dekken. Gisteren werd mij weer aangeraden om mijn naam te veranderen. Ik heb dat nu maar eens gedaan. Ouroboros is het symbool van de slang die zijn eigen staart eet. De eeuwige cyclische vernieuwing van het leven en oneindigheid, vernietiging van het oude waardoor plaats wordt gemaakt voor het nieuwe. Ik moest hier toch een kwinkslag aan geven. Oehoeboeroe is de uil uit Paulus de boskabouter die denkt dat ie alles weet. Eigenwijsheid dus.

Laatst bewerkt:

Space Criminal

Bewuste gebruiker
Vanaf het begin af aan wordt mij al aangeraden dat ik mijn naam (Bad Karma) moest veranderen omdat die een negatieve lading zou dekken. Gisteren werd mij weer aangeraden om mijn naam te veranderen. Ik heb dat nu maar eens gedaan. Ouroboros is het symbool van de slang die zijn eigen staart eet. De eeuwige cyclische vernieuwing van het leven en oneindigheid, vernietiging van het oude waardoor plaats wordt gemaakt voor het nieuwe. Ik moest hier toch een kwinkslag aan geven. Oehoeboeroe is de wijze uil uit Paulus de boskabouter die denkt dat ie alles weet. Eigenwijsheid dus.
Hallelujah 🙏😇

K ben blij dat je mijn advies heb opgevolgd!

Ik weet nog dat ik me dit had bedacht in een truffeltrip 😂😊

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan