Mijn bevindingen na wat experimenteren met dex:
Met bommetjes werkt het bij mij het beste en het werkt dan ook langer. Aan de andere kant moet je ook weer oppassen dat je niet teveel neemt en niet te laat want dan blijf je nog wel even wakker.
Als ik het snuif is de werking minder en werkt het ook korter. Wel handig dus als je op het laatste nog wat wil nemen maar het niet te gek wil maken.
Heb ook totaal geen last van mn neus gehad, het irriteert wel een beetje in mn neus vlak na inname en moest er ff van niezen ook en wat gesnotter erna maar geen verstopte neus als ik uiteindelijk ga slapen en de volgende dag helemaal nergens last van.
Bij gewone speed of coke moet ik standaard iets van otrivin in mn neus spuiten als ik wil gaan slapen want het gaat gewoon helemaal dicht zitten, en dat is ook weer geen lekker spul.
Maar wat ik echt het aller grootste voordeel vind van dex is dat ik het gewoon rustig uit kan laten werken en ik niet de drang krijg om bij te nemen. Met normale speed wordt ik onrustig als het uitwerkt, voel me niet meer lekker in mn vel, humeurig en depri en dat wil ik dan het liefst weer oplosssen met meer speed of anders een flinke slok en een benzootje.
De dex werkt veel geleidelijker uit, en voel me gewoon weer normaal daarna, geen kater ofzo.
Verder onderdrukt het ook minder mn eetlust en heb ik met dex minder last van een droge bek.
Voor de echte diehard speedfan die keihard wil gaan is het misschien minder geschikt.
Als je het gewoon niet te gek wil maken en toch zin hebt in een dagje/avondje/nachtje wat extra energie en een lekker gevoel is het wel een aanrader.
Biertje erbij werkte ook prima