Hey guyz, lachuh forum

Reden genoeg om een account aan te maken om ook mijn ervaringen te kunnen delen
Dex
Heb een neiuwe lading binnen, waarvan ik gisteren een beedje naar het testcentrum heb gebracht, dus ff afwachten.. (Ik schat 'm op 40% puur)
Meeste mensen hier in Apeldoorn zijn deze speed absoluut niet gewend, en zeggen dus ook al na 1 lijntje: 'Wát een troep!!' Waarop ik denk: 'Wát een eikels!!' (Stelletje caf-verslaafden!)
Dusss... Heb ik 2 ons uitgespoeld met (1 liter) aceton, waarna ik nog maar 155 gram overhad

en NÓG vinden ze 't troep!!

(Voel die zelf wel een stuk beter, alleen meer gestrest en minder euforisch)
Ik heb ze ook gezegd dat het niet de pep is die ze gewend zijn (dl-amf, die drijft in vet en na 2 dagen nóg niet droog wil worden

Lkkr hoor, die kater

) en dat ze er na inname ook niet hetzelfde van moeten verwachten. Het feit dat de pep, vooral na het uitspoelen, 'nergens' meer naar stonk was volgens hun concreet bewijs van dat het troep is...
Toen ik ze vertelde dat het niet de amf is die stinkt maar de oplosmiddelen, werd ik scheef aangekeken en viel zelfs de vraag 'Ja, vast... Voel je je wel ok?!'
Stelletje onwetende mafkezen...
Anyway, dex is hier in overvloed te krijgen, ik gebruik het zelf al bijna 18 jaar elke dag. (adhd) Nergens geen last van ook tijdens gebruik, alleen in de combinatie met alcohol. Ik krijg dan een onaangenaam 'drukkend' gevoel op mijn hart (alsof ie fijngeknepen word) en heb alcohol op die manier dan ook afgeleerd te nemen tijdens het gebruik. Ik eet gewoon op normale tijden (zelfs als ik 2+ gram gehad heb) heb geen last van puistjes e.d. en mijn huid ziet er gezond uit. Ook slapen is geen probleem, mits ik me daar open voor stel. Een week wakker blijven is namelijk ook geen enkel probleem
Voorbeeld: (afgelopen 2 weken)
4 dagen wakker -> 1 nacht geslapen, (9 uur, werd wakker en voelde me perfect!) gelijk daarna wéér 4,5 dag wakker -> en weer 1 nacht geslapen (8 uurtjes, en fris wakker geworden)
2 nachten wakker geweest, 1/2 nacht geslapen etc. etc....
Zow gaat het al zolang ik gebruik. Vreemd genoeg kun je het nooit aan mij zien, zelfs als ik knetterhard ga. Mijn vrienden verbazen zich er (ken de meeste al mijn hele leven) nog steeds over, als ik zeg: 'dit word de 5e nacht aan 1 stuk' en ik er gwn uitgeslapen uit zie, en als een overactieve puppy op de bank zit hehe.
Ook opmerkelijk is dat ik met dex-amf veel meer opensta voor suggestie dan met 'gewone' pep. Ook draaf ik veel langer door in het 'spacende' euforische gevoel, en moet mezelf regelmatig ff 'wakkerschudden' hehe. Zelfde soort 'tunnel-visie' wat ik altijd heb na een goeie wiet-joint, maar dat is bij dex uiteraard véél heftiger..
Al met al krijgt dit goedje van mij een dikke 10. Ik heb bijna alles gehad in mijn leven (m.u.v. heroine)
en naar mijn mening kan niets tippen aan de positieve effecten/uitwerking. Tijdens gebruik ben/blijf ik ook gwn ontzettend sociaal tegenover anderen, wat ik met straatpep dus absoluut niet ben..
----
Ow, ik word gebeld, en moet ff de hort op hehe. Ik zal dit verhaal later ff afmaken (ben nog geeneens op de helft LOL)
Aangenaam kennis te maken met iedereen hier op DF btw
Grtzzzz Jeroen