Dexamfetamine Fantopic

peppie

Belezen gebruiker
Raymond1982 zei:
Zou het graag eens proberen kan er alleen nergens aankomen hier.
Je mist niets hoor !
Ga gewoon naar de dokter zeg dat je ADHD heb en je krijgt ritalin, dan heb je (bijna) hetzelfde als dex :wave:

Carlitos

Badass junkie
Ritaline heb ik een enkel uurtje profijt van en daarna voel ik me gewoon kut erdoor.
Dex werkt langer en anders,zeker niet te vergelijken met ritaline vind.

Peppie je moet gewoon voor een nieuw setje hersens zorgen :( dat het bij je niet werkt is kut voor je maar voor andere blijft het een genot.
Het is gewoon leuk om te gebruiken zeker in afwisseling met normale pep.

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Het tegendeel is voor mezelf weer gewezen.. Echte pep doet mij een stuk aggressiever en gejaagder aan (some people like it, some people dont).. Vind Dex persoonlijk toch lekkerder :)

Zowiezo komt Dexamfetamine van de apotheek nooit zo puur eruit als dat het te produceren valt, en in pilletjes van 5 stuks. Ik kan je vertellen dat er dan wat anders gebeurd als wanneer je 200mg in een vloetje stopt :grin:

atbboy

Bewuste gebruiker
Ik heb het idee dat ik een x aantal uur het gevoel heb dat ik met coke voor 15/20 minuutjes heb. Ik krijg geen crash van Dex, iets wat ik bij Amfetamine gebruik ALTIJD heb en flink ook.

Klinkt goed! :hearteyes:
Hoe veel kost 1 gram dex ongeveer?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
zo gister weer een doos met pillen mee gekregen ....

genoeg voor 1 maand, straks weer trouw wat tabletjes door slikken en me vooral geen junk voelen maar lekker keihard klussen !!

De Mosselman

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
zo gister weer een doos met pillen mee gekregen ....

genoeg voor 1 maand, straks weer trouw wat tabletjes door slikken en me vooral geen junk voelen maar lekker keihard klussen !!

Waarom zou je je wel een junk moeten voelen?

Junk is engels voor afval.. Dus of je nou 5 x je voorgeschreven pilletjes slikt of een ons snuift, afval ben je nog niet eens als je dood bent :)

Hey guyz, lachuh forum :rock: Reden genoeg om een account aan te maken om ook mijn ervaringen te kunnen delen :grin:

Dex :hearteyes: :rock:

Heb een neiuwe lading binnen, waarvan ik gisteren een beedje naar het testcentrum heb gebracht, dus ff afwachten.. (Ik schat 'm op 40% puur)
Meeste mensen hier in Apeldoorn zijn deze speed absoluut niet gewend, en zeggen dus ook al na 1 lijntje: 'Wát een troep!!' Waarop ik denk: 'Wát een eikels!!' (Stelletje caf-verslaafden!)
Dusss... Heb ik 2 ons uitgespoeld met (1 liter) aceton, waarna ik nog maar 155 gram overhad :cry: en NÓG vinden ze 't troep!! :openmouth: (Voel die zelf wel een stuk beter, alleen meer gestrest en minder euforisch)
Ik heb ze ook gezegd dat het niet de pep is die ze gewend zijn (dl-amf, die drijft in vet en na 2 dagen nóg niet droog wil worden :wink: Lkkr hoor, die kater :kots: ) en dat ze er na inname ook niet hetzelfde van moeten verwachten. Het feit dat de pep, vooral na het uitspoelen, 'nergens' meer naar stonk was volgens hun concreet bewijs van dat het troep is...
Toen ik ze vertelde dat het niet de amf is die stinkt maar de oplosmiddelen, werd ik scheef aangekeken en viel zelfs de vraag 'Ja, vast... Voel je je wel ok?!'

Stelletje onwetende mafkezen...

Anyway, dex is hier in overvloed te krijgen, ik gebruik het zelf al bijna 18 jaar elke dag. (adhd) Nergens geen last van ook tijdens gebruik, alleen in de combinatie met alcohol. Ik krijg dan een onaangenaam 'drukkend' gevoel op mijn hart (alsof ie fijngeknepen word) en heb alcohol op die manier dan ook afgeleerd te nemen tijdens het gebruik. Ik eet gewoon op normale tijden (zelfs als ik 2+ gram gehad heb) heb geen last van puistjes e.d. en mijn huid ziet er gezond uit. Ook slapen is geen probleem, mits ik me daar open voor stel. Een week wakker blijven is namelijk ook geen enkel probleem :wink:

Voorbeeld: (afgelopen 2 weken)

4 dagen wakker -> 1 nacht geslapen, (9 uur, werd wakker en voelde me perfect!) gelijk daarna wéér 4,5 dag wakker -> en weer 1 nacht geslapen (8 uurtjes, en fris wakker geworden)
2 nachten wakker geweest, 1/2 nacht geslapen etc. etc....
Zow gaat het al zolang ik gebruik. Vreemd genoeg kun je het nooit aan mij zien, zelfs als ik knetterhard ga. Mijn vrienden verbazen zich er (ken de meeste al mijn hele leven) nog steeds over, als ik zeg: 'dit word de 5e nacht aan 1 stuk' en ik er gwn uitgeslapen uit zie, en als een overactieve puppy op de bank zit hehe.

Ook opmerkelijk is dat ik met dex-amf veel meer opensta voor suggestie dan met 'gewone' pep. Ook draaf ik veel langer door in het 'spacende' euforische gevoel, en moet mezelf regelmatig ff 'wakkerschudden' hehe. Zelfde soort 'tunnel-visie' wat ik altijd heb na een goeie wiet-joint, maar dat is bij dex uiteraard véél heftiger..

Al met al krijgt dit goedje van mij een dikke 10. Ik heb bijna alles gehad in mijn leven (m.u.v. heroine)
en naar mijn mening kan niets tippen aan de positieve effecten/uitwerking. Tijdens gebruik ben/blijf ik ook gwn ontzettend sociaal tegenover anderen, wat ik met straatpep dus absoluut niet ben..

----

Ow, ik word gebeld, en moet ff de hort op hehe. Ik zal dit verhaal later ff afmaken (ben nog geeneens op de helft LOL)

Aangenaam kennis te maken met iedereen hier op DF btw :grin: :rock:

Grtzzzz Jeroen

Chris Pontius

Badass junkie
Welkom in het clubje, het is aan je post inderdaad wel goed te zien dat je van een beetje pep houd :tearsofjoy: .
Maar wat ik me afvraag : Heeft dex nog wel een redelijk effect bij jou na zo'n lange periode van gebruik?
Ik merk tolerantie al redelijk bij veel minder achtereenvolgende gebruik. Ik vind het dan ook niet zo lekker meer en neem dan vanzelf weer een periode "rust" .
En hoeveel neem jij ongeveer per dag tegenwoordig?

Whehehe thx.

Nou..... Elk jaar stop ik sowiezo een paar weken om te zien hoe ik functioneer zonder.
Meestal 3 weken, en hou mijn ogen goed open tijdens die tijd of me iets raars opvalt
(trillen, tiks etc..) aan mezelf, maar dat is elk jaar prima :mrgreen: Mijn ex is hier elke dag,
en zij & haar vriend zeggen het gelijk als ik 'er niet uitzie'. Vooral zij. (lief hé!? hehe)
De andere 11 maanden per jaar, tja.. Varieerd nogal. Gemiddeld zo'n 2-3 gram per dag, maar sommige dagen wel 8-10.

Klinkt al heel veel, en dat is het idd ook. Maarr...mijn leven loopt perfect. Ik ben airbrusher van beroep en maak fotorealistische portretten en true flames op show-cars, binnenhuis-architectuur etc etc.. Als ik elke dag brak zou zijn zou ik die beroepen nooit kunnen beoefenen.. (heb ik al een paar keer meegemaakt) Ik vraag me dan ook vaak af waardoor het komt dat IK het wél trek
en andere 'normale' niet. Ik denk omdat ik goed luister naar mijn lichaam, en daar op in speel, zonder het te forceren. Op die manier leg ik toch de lat steeds wat hoger zodat nu,
20 jaar later kan ik 'doen wat ik wil', terwijl de klachten zo goed als nihil zijn.

Zoals die stenen wc-tegels tóch: 'kent gij zelf' WhAhA.. BINGO!

d(exto) werkt sterker dan de l(evo) vorm, door het verschil in affiniteit voor
receptoren, daarom zijn de straatprijzen tegenwoordig: 100 gram pure dex
(73%) --> tussen de 300 en 500 euro & 100 gram van
30% --> 'maar' 275 euro. Echt belachelijke prijzen als je 't mij vraagt,
vooral aangezien veel dealers absoluut niet te vertrouwen zijn (Ik ken de meeste
hier persoonlijk..), ik ben zelf ook eens voor 1100 euro het schip
ingegaan.. Na 2 keer wassen had ik nog maar 200 van de 1000 gram puur over.
Tering, als ik daar weer aan terug denk :angry: :cry: Tegenwoordig koop ik het van een
maat van me, (Ken hem al mijn hele leven) en hij matst me voor 225 euries per ons,
aanzienlijk goedkoper dus. (40% puur bij aankoop schat ik, maar zal nu
na het uitspoelen wel 50 zijn ofzow..) Goeie prijs-kwaliteit verhouding in ieder geval,
want ik heb véél slechtere gehad in het verleden.

Over 'goed kunnen concentreren' gesproken.... check de lengte van 'm posts whehehe.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Gemiddeld zo'n 2-3 gram per dag, maar sommige dagen wel 8-10.
WTF! :openmouth:

Je verneukt je nieren, bloedvaten, hart. Je merkt er misschien niet veel van, maar als je het merkt ben je te laat. Laat je lichaam geregeld checken door de huisarts.

Chris Pontius

Badass junkie
Wow, jij valt niet eens meer onder de fans, jij gaat gelijk door naar de harde kern :tearsofjoy: .
Misschien wel een goed idee om je professioneel te laten tjekken door een arts zoals al werd gezegd.
En als jij gelukkig bent met deze levens-style, waarom niet? :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
voor iemand die zoveel ervaring heeft vind ik het maar vreemd dat je nooit een test uitslag vermeld, alleen maar schattingen.

Iedereen beweert tegenwoordig maar dex te hebben, ik vrees dat 99,99 % niet eens weet wat het is.
Daarnaast kan geen 1 test uitslag het antwoord geven, een hekel puntje als experts beginnen te ratelen : Ik heb Dextro 73% ....

2-3 gram dextro 73 % per dag is echt ongeloofwaardig.
Als je me verteld: ik neem 4 bommetjes van 200 mg om de 5 uur dat kan ik nog geloven.

:hearteyes:

InfiniteDex zei:
... hij matst me voor 225 euries per ons, aanzienlijk goedkoper dus.
(40% puur bij aankoop schat ik, maar zal nu na het uitspoelen wel 50 zijn ofzow..)

:mrgreen:

Omdat ik het ook nooit liet testen. Als ik zou dealen uiteraard wel, zou idd een
beedje raar zijn als iemand vraagt hoeveel % ie is en ik antwoord 'eeeeehm....?' :flushed:

Het is dat hier de tests(uitslagen) worden gepost, anders had ik het nu ook niet weggebracht..
Je zou kunnen zeggen dat ik van de oude stempel ben, ik vertrouw op mijn zintuigen. En die maat van me had er al 3 dagen op doorgetrokken dus, dat zat wel goed :)

3970

Wijs gebruiker
InfiniteDex zei:
Omdat ik het ook nooit liet testen. Als ik zou dealen uiteraard wel, zou idd een
beedje raar zijn als iemand vraagt hoeveel % ie is en ik antwoord 'eeeeehm....?' :flushed:

Das natuurlijk onzin, ook als je niet dealt is het gewoon verstandig om je drugs te laten testen, zodat je weet wat je gebruikt en hoe zuiver het is. Testen is gratis en je hoeft er maar een beetje speed voor op te offeren....

InfiniteDex zei:
Het is dat hier de tests(uitslagen) worden gepost, anders had ik het nu ook niet weggebracht..
Je zou kunnen zeggen dat ik van de oude stempel ben, ik vertrouw op mijn zintuigen. En die maat van me had er al 3 dagen op doorgetrokken dus, dat zat wel goed :)

Dat kun je op cafeïne ook...ik zou dus maar niet teveel op je zintuigen vertrouwen, niet laten testen heeft in het recente verleden ook al levens gekost. Die mensen vertrouwden ook op hun dealer en op hun gezond verstand.....

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
Testen vind ik nogal moeilijk omdat ik toch liever uit voorzorg geen grote hoeveelheden koop maar altijd gewenst grammetje per x.

Ik ben net weer Back on topick :P omdat ik na LLaaaaang zoeken weer eens voor 30 euries paar grammetjes speed heb kunnen halen. (zie mijn topic)
Nou werd ik i het begin van amphetamine gewone speed echt niet opgefokt en agressief nerveus ofwat jij zegt dat je hebt van gewone speed. na verloop van tijd ben ik tijdje uit de pepscene gegaan en bij het terugkomen ervaarde ik meestal negatieve effecten wat jij noemt.

De pep die ik nu heb geregeld is weer bijna als vanouds heerlijk rustig (in mijn koppie en body).Geen achterdochtigheid alsog ik een week slaap mis,
lekker licht wat ik pas had na bijna een halve gram van die zooi die ik tot vandaag alleen maar wist te krijgen, waarbij ik ondertussen(meestal) inmezelf gekeerd nerveus trillerig e.d werd.
Ik altijd vanuit gegaan dat dit versneden zooi was en met behulp van aceton wash heb ik het zelf eens getest qua cafeine en er bleef meer vlokkerige stinkende sjit over dan het geurloze knarsende goedje (wat dan speed zou moeten zijn) maar hier was ik ook niet over te spreken

Dus dat wat ik vandaag heb gekocht is dus geen speed maar rithalin (dex?)? Nou kan ik me dat toch moeilijk voorstellen.
Hoe herken je het makkelijkst het verschil tussen deze 2 poeders ? Volgende week test ik mijn nieuwe poeder opnieuw en als het dan weer positief valt laat ik het maar eens testen en ga ik rap nieuwe halen en mijn karakter op de proef stellen met wat grammen in de lade die er nog lang moeten blijven liggen :wink:
Erg jammer Haat naar versnijders ! stelletje wenkers ik paas wel 5 euro extra

GRtz :stoned:

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Terug van weggeweest, en zie dat er leuke verhalen zijn gepost :rock: Dexamfetamine :hearteyes:

InfiniteDex > 2-3 gram is wel ernstig idd :openmouth: Alhoewel, ik ken zelf niet het gevoel van "te hard gaan" ofzo, heb van Pontius wel is gehoord dat die na 200mg bom niet meer uit zn stoel wilde :grin: Zelf heb ik nog niet zo'n punt mogen ervaren.. Jammer? Maar 2-3 gram op een dag vind ik wel zonde..... (als het bijna op is dan :tearsofjoy: )

lysergine-25 > ik ga eigenlijk ook alleen uit van mn persoonlijke ervaring met normale pep of die 73%.. maar misschien is die 73% juist wel gewone pep en wordt er al jaren lang dex met caffeine versneden? :confused: *confused*

:hearteyes: dex :hearteyes:

Carlitos

Badass junkie
Heb gisteren bij de verslavingszorg enorm lopen lullen op dex.(normaal heb ik dat niet zo)
Dus ze zijn een beetje teveel info rijker bedenk ik me achteraf.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
We got a D, we got E and X, DEX! Woehoe, girlpower DEXpowder

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Rabbithole zei:
:wave:

Nieuwe fan meldt zich!
Perfect, dat staat dan genoteerd. Binnen een week zal je je eigen dex-pasje ontvangen waarmee je in verschillende steden tot maarliefst 25% korting kan krijgen! Er zit om het pasje zelfs een speciale coating die bestendig is tegen de chemische werking waardoor het kappen nog makkelijker gaat als voorheen. :)

Elohtibbar

Badass junkie
Petrovic zei:
Rabbithole zei:

Nieuwe fan meldt zich!
Perfect, dat staat dan genoteerd. Binnen een week zal je je eigen dex-pasje ontvangen waarmee je in verschillende steden tot maarliefst 25% korting kan krijgen! Er zit om het pasje zelfs een speciale coating die bestendig is tegen de chemische werking waardoor het kappen nog makkelijker gaat als voorheen. :)

Top! Dan kan ik eindelijk een nieuwe pinpas en rijbewijs aanvragen, m'n oude zijn helemaal weggevreten! :grin: Is er ook een soort dex-makro, waar je met je pasje extra voordelig grote hoeveelheden in kan kopen?

Chrizz26 zei:
Ik heb hier nog ong 200 + Dex amfetamine pillen liggen .

als iemand geinteresseerd is om ze over te nemen dan kan je me PM 'en

Jij hebt het weer eens niet helemaal begrepen. Je stond zeker achteraan toen de hersens werden uitgedeeld?

Oom Klaas

Badass junkie
Rabbithole zei:
Petrovic zei:
Rabbithole zei:

Nieuwe fan meldt zich!

Top! Dan kan ik eindelijk een nieuwe pinpas en rijbewijs aanvragen, m'n oude zijn helemaal weggevreten! :grin: Is er ook een soort dex-makro, waar je met je pasje extra voordelig grote hoeveelheden in kan kopen?

Pontius :beer:

Chris Pontius

Badass junkie
:grin:

Binnenkort mijn liefde ook maar eens waarmaken voor dit goedje :hearteyes:
Ik zal wel uit de buurt van het forum proberen te blijven. Ik weet nog hoe dat vorige keer ging nadat ik een tijdje geen pep op had.

:flushed:

Elohtibbar

Badass junkie
HAHAHA, briljant!!!!!!! Heb je dat screenshot niet bewerkt?? :grin:

Wij begonnen na enkele minuten ook honderduit tegen elkaar te lullen, heb in een minuut 5 smsjes naar allerlei mensen gestuurd, en probeerde 10 dingen tegelijk te doen en vergat steeds met welke ik bezig was :grin: supertof spul, maar ik zou er niet mee kunnen leren.. :wink:

Chris Pontius

Badass junkie
Rabbithole zei:
HAHAHA, briljant!!!!!!! Heb je dat screenshot niet bewerkt?? :grin:

Wij begonnen na enkele minuten ook honderduit tegen elkaar te lullen, heb in een minuut 5 smsjes naar allerlei mensen gestuurd, en probeerde 10 dingen tegelijk te doen en vergat steeds met welke ik bezig was :grin: supertof spul, maar ik zou er niet mee kunnen leren.. :wink:
Ik heb hem wel "bewerkt" want het paste niet in 1 printscreen ; heb dus 2 printscreens gemaakt en die onder elkaar geplakt.
De posts zijn wel gewoon "echt". :$

Bovenaan