Carlitos zei:1% valt te verwaarlozen maar gaat om het feit dat het geen dex is!
Alsnog zwaar bovengemiddeld![]()
W.F.L. zei:Carlitos zei:1% valt te verwaarlozen maar gaat om het feit dat het geen dex is!
Alsnog zwaar bovengemiddeld![]()
Dat is net goed man, kut dex, houdt je echt veel te lang wakker.Het doet wel lekker smooth aan, dat wel.
W.F.L. zei:Bwa, ik heb er ook nooit problemen mee gehad, tot zaterdagavond dus (onbekende bron ook).. Ik had m'n laatste lijn om 13:30 gehad, dan zou je toch wel verwachten dat je die nacht nog kan slapen, al is het in de ochtenduurtjes.. Nee dus.. Gisteren niet op tijd gestopt met snuiven ja.Ik vermoed dat dan wel dex was. Gisteren was het in elk geval dex..
Op zich vind ik het wel relaxt dat dex merkbaar langer duurt dan gewone pep maar ook die uurtjes er achteraan waar je crasht en niet kan slapen worden verdubbeld ofzo.. Minder! En speed duurt trouwens al lang genoeg. Wel eens leuk om die dex te hebben, als afwisseling.. Maar verder.. Is het natuurlijk wel voor mietjes.![]()
![]()
Rabbithole zei:Maar hoe lang werkt racemische speed eigenlijk effectief? Dus dat je echt nog de rush en praatkick hebt? Dex iets van 2,5-3 uur bij mij, met een klein lijntje.
W.F.L. zei:Rabbithole zei:Maar hoe lang werkt racemische speed eigenlijk effectief? Dus dat je echt nog de rush en praatkick hebt? Dex iets van 2,5-3 uur bij mij, met een klein lijntje.
Bij mij is dat 3-4u, hangt er een beetje van af. Van dex echt veel langer hoor. Dat blijft gewoon werken. Vage shit is het.
Rabbithole zei:Ja het blijft wel werken, maar die echte harde randen zijn er vanaf, ik heb dan niet meer zo'n rush ofzo. Maar ik heb waarschijnlijk ook wel veel minder tot me genomen dan jij, daar zou het ook aan kunnen liggen. :P

W.F.L. zei:Rabbithole zei:Ja het blijft wel werken, maar die echte harde randen zijn er vanaf, ik heb dan niet meer zo'n rush ofzo. Maar ik heb waarschijnlijk ook wel veel minder tot me genomen dan jij, daar zou het ook aan kunnen liggen. :P
Haha ja dan ben je gewoon wakker. Dat vind ik ook minder. Daarom snuif je geregeld een nieuwe lijn toch![]()
W.F.L. zei:Rabbithole zei:Ja het blijft wel werken, maar die echte harde randen zijn er vanaf, ik heb dan niet meer zo'n rush ofzo. Maar ik heb waarschijnlijk ook wel veel minder tot me genomen dan jij, daar zou het ook aan kunnen liggen. :P
Haha ja dan ben je gewoon wakker. Dat vind ik ook minder. Daarom snuif je geregeld een nieuwe lijn toch![]()

Chris Pontius zei:

misanthrophy zei:Chris Pontius zei:
Of een ruimteschip uit deep space nine![]()
Chris Pontius zei:Dat krijg je vanzelf na zo'n dikke lijn![]()
misanthrophy zei:Chris Pontius zei:Dat krijg je vanzelf na zo'n dikke lijn![]()
Door het dolle als een everzwijn![]()
Chris Pontius zei:misanthrophy zei:Chris Pontius zei:Dat krijg je vanzelf na zo'n dikke lijn![]()
Door het dolle als een everzwijn![]()
Met Olle verdwaald op het campingterrein
Chris Pontius zei:Onder het genot van appeltjeswijn
misanthrophy zei:Chris Pontius zei:Onder het genot van appeltjeswijn
Anale sex doet best wel pijn
Chris Pontius zei:misanthrophy zei:Chris Pontius zei:Onder het genot van appeltjeswijn
Anale sex doet best wel pijn
Maar ik graaf jouw anus toch uit als een diepe mijn...
misanthrophy zei:En bevaar ik de jouwe als een volwassen dolfijn
Chris Pontius zei:misanthrophy zei:En bevaar ik de jouwe als een volwassen dolfijn
In dat geval duik ik onder en wordt mijn nieuwe naam Stijn.
misanthrophy zei:Chris Pontius zei:misanthrophy zei:En bevaar ik de jouwe als een volwassen dolfijn
In dat geval duik ik onder en wordt mijn nieuwe naam Stijn.
Slim plan, ik vond jou altijd al een crimineel masterbrein
Dopezilla zei:Hey jongens, kap nou es effe met die ongein.
Vind je dat soms niet fijn?Chris Pontius zei:Helaas moet Olle weer de pretbederver zijn![]()
Dopezilla zei:Vind je dat soms niet fijn?Chris Pontius zei:Helaas moet Olle weer de pretbederver zijn![]()
Ik represeeeeeeeent - die markt van je kapot!Dopezilla zei:Represeeeeeeeeent!
lysergine25 zei:medicijntjes tijd !!
uitdelen mag niet, ik heb net aan genoeg voor mijzelf meegekregen van die krent.