Dexamfetamine Fantopic

W.F.L.

Badass junkie
Carlitos zei:
1% valt te verwaarlozen maar gaat om het feit dat het geen dex is!
Alsnog zwaar bovengemiddeld :wave:

Dat is net goed man, kut dex, houdt je echt veel te lang wakker. :grin: Het doet wel lekker smooth aan, dat wel.

Elohtibbar

Badass junkie
W.F.L. zei:
Carlitos zei:
1% valt te verwaarlozen maar gaat om het feit dat het geen dex is!
Alsnog zwaar bovengemiddeld :wave:

Dat is net goed man, kut dex, houdt je echt veel te lang wakker. :grin: Het doet wel lekker smooth aan, dat wel.

Echt absoluut geen problemen mee gehad, gewoon een kwestie van op tijd stoppen met snuiven. :wink:

W.F.L.

Badass junkie
Bwa, ik heb er ook nooit problemen mee gehad, tot zaterdagavond dus (onbekende bron ook).. Ik had m'n laatste lijn om 13:30 gehad, dan zou je toch wel verwachten dat je die nacht nog kan slapen, al is het in de ochtenduurtjes.. Nee dus.. Gisteren niet op tijd gestopt met snuiven ja. :grin: Ik vermoed dat dan wel dex was. Gisteren was het in elk geval dex..

Op zich vind ik het wel relaxt dat dex merkbaar langer duurt dan gewone pep maar ook die uurtjes er achteraan waar je crasht en niet kan slapen worden verdubbeld ofzo.. Minder! En speed duurt trouwens al lang genoeg. Wel eens leuk om die dex te hebben, als afwisseling.. Maar verder.. Is het natuurlijk wel voor mietjes. :smoke: :grin:

Elohtibbar

Badass junkie
W.F.L. zei:
Bwa, ik heb er ook nooit problemen mee gehad, tot zaterdagavond dus (onbekende bron ook).. Ik had m'n laatste lijn om 13:30 gehad, dan zou je toch wel verwachten dat je die nacht nog kan slapen, al is het in de ochtenduurtjes.. Nee dus.. Gisteren niet op tijd gestopt met snuiven ja. :grin: Ik vermoed dat dan wel dex was. Gisteren was het in elk geval dex..

Op zich vind ik het wel relaxt dat dex merkbaar langer duurt dan gewone pep maar ook die uurtjes er achteraan waar je crasht en niet kan slapen worden verdubbeld ofzo.. Minder! En speed duurt trouwens al lang genoeg. Wel eens leuk om die dex te hebben, als afwisseling.. Maar verder.. Is het natuurlijk wel voor mietjes. :smoke: :grin:

Voor mietjes die op tijd kunnen stoppen met snuiven ja, en erna gewoon heerlijk kunnen slapen. :grin: Als ik om 7.00 uur stop met snuiven kan ik die avond erna gewoon lekker vroeg naar bed, maar het zal er ook wel vanaf hangen hoeveel dex je al in je neus hebt zitten.

Maar hoe lang werkt racemische speed eigenlijk effectief? Dus dat je echt nog de rush en praatkick hebt? Dex iets van 2,5-3 uur bij mij, met een klein lijntje.

Chris Pontius

Badass junkie
Afgelopen vrijdag was ik 5 uur 's ochtends me nest uit gegaan zodat ik misschien nog kon slapen vrijdagnacht....

Niet dus =]

Nu moet ik wel zeggen dat ik ook aardig wat in me neus had gepropt en amper tolerantie had :P

W.F.L.

Badass junkie
Rabbithole zei:
Maar hoe lang werkt racemische speed eigenlijk effectief? Dus dat je echt nog de rush en praatkick hebt? Dex iets van 2,5-3 uur bij mij, met een klein lijntje.

Bij mij is dat 3-4u, hangt er een beetje van af. Van dex echt veel langer hoor. Dat blijft gewoon werken. Vage shit is het.

Elohtibbar

Badass junkie
W.F.L. zei:
Rabbithole zei:

Bij mij is dat 3-4u, hangt er een beetje van af. Van dex echt veel langer hoor. Dat blijft gewoon werken. Vage shit is het.

Ja het blijft wel werken, maar die echte harde randen zijn er vanaf, ik heb dan niet meer zo'n rush ofzo. Maar ik heb waarschijnlijk ook wel veel minder tot me genomen dan jij, daar zou het ook aan kunnen liggen. :P

W.F.L.

Badass junkie
Rabbithole zei:
Ja het blijft wel werken, maar die echte harde randen zijn er vanaf, ik heb dan niet meer zo'n rush ofzo. Maar ik heb waarschijnlijk ook wel veel minder tot me genomen dan jij, daar zou het ook aan kunnen liggen. :P

Haha ja dan ben je gewoon wakker. Dat vind ik ook minder. Daarom snuif je geregeld een nieuwe lijn toch :mrgreen:

De Mosselman

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
Rabbithole zei:

Haha ja dan ben je gewoon wakker. Dat vind ik ook minder. Daarom snuif je geregeld een nieuwe lijn toch :mrgreen:

Precies, en na een uur of 48 wordt je lichamelijk toch wel moe en kun je toch wel slapen, ook al heb je een aantal uur er voor een lijn genomen.. Althans, zo werkt t bij mij dan :P

En jezelf proberen niet gek te maken met "Kut ik kan straks niet slapen".. Beter filmpie opzetten ofzo, afdwalen dan je focussen op gedachten.

Elohtibbar

Badass junkie
W.F.L. zei:
Rabbithole zei:

Nee, ik stop 's ochtends met snuiven omdat ik 's avonds wil slapen. :P Maar ja, ik ben dan ook wel een hele brave en verantwoorde drugsgebruiker natuurlijk.

De Mosselman

Bewuste gebruiker
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/EPxZ7Ft3LVs&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/EPxZ7Ft3LVs&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
medicijntjes tijd !!

uitdelen mag niet, ik heb net aan genoeg voor mijzelf meegekregen van die krent.

Bovenaan