en het is weer tijd, alweer tijd voor de medicijntjes
beetje laat ik weet het !!

lysergine25 zei:en het is weer tijd, alweer tijd voor de medicijntjes
![]()
SperSIZEboon zei:door hun zwarte kleding zie je die security van de melkweg zowat niet, heel irritant
de ene uitsmijter is daar wat relaxter in als de anderRabbithole zei:SperSIZEboon zei:door hun zwarte kleding zie je die security van de melkweg zowat niet, heel irritant
Inderdaad! Kijk, als je een sleutelpuntje midden op de dansvloer staat te snuiven snap ik dat je eruit wordt gegooid. Maar kom op, het zijn maar poppers... Stel je niet aan.
ik geef sowieso bijna nooit fooi..Rabbithole zei:Exactement, het mag dan ook niet verbazen dat ik ze geen fooi heb gegeven toen ik ook maar naar buiten ging toen Smulpaapje eruit was gegooid.![]()
Rabbithole zei:Exactement, het mag dan ook niet verbazen dat ik ze geen fooi heb gegeven toen ik ook maar naar buiten ging toen Smulpaapje eruit was gegooid.![]()
Rabbithole zei:Dex-fans Smulpaapje en Rabbithole melden zich, reeds meer dan 24 uur wakker met ogen als schoteltjes en een kaak als een blender. Geniale nacht gehad in de Melkweg, wat een sfeer, wat een muziek, wat een dex.En wat een scherpe security, werd Smulpaapje toch om 5.20 uur eruit geflikkerd omdat ze met haar neus boven een flesje poppers hing. Gelukkig was het feest al bijna afgelopen en viel er genoeg in Amsterdam te beleven. We hebben heerlijk de toerist uitgehangen en gesightseed door het centrum, en verscheidene dronken hufters met snedige opmerkingen de les gelezen. Ons voorlaatste snuifje hebben we genoten op de wc van de intercity van Amsterdam CS naar Vlissingen, alwaar Smulpaapje bijna stikte door iets te gretig van haar sleutel te snuiven. Het was maar goed dat Rabbithole haar kans schoon zag en niet vies was van wat mond-op-mond-beademing... en meer...
![]()
Sinterklaas, Sinterklaas en natuurlijk Zwarte PietRabbithole zei:Maar ja, wie kent dat niet?
Rabbithole zei:Volgens mij heb ik me toch stevig vergist in de dosis van mijn dex. 3,5 uur na inname van de laatste lijn heb ik nog steeds het gevoel alsof ik ieder moment kan stikken.. Dikke keel, hele erge hartkloppingen. Ik probeer rustig te blijven, maar begin me onderhand wel een beetje zorgen te maken.
De Mosselman zei:Rabbithole zei:Volgens mij heb ik me toch stevig vergist in de dosis van mijn dex. 3,5 uur na inname van de laatste lijn heb ik nog steeds het gevoel alsof ik ieder moment kan stikken.. Dikke keel, hele erge hartkloppingen. Ik probeer rustig te blijven, maar begin me onderhand wel een beetje zorgen te maken.
Drink je wel genoeg water? Beetje makkelijk gezegd misschien maar probeer je in ieder geval zo min mogelijk druk te maken, voordat je in een vicious circle van negatieve gedachten terecht komt. Gezien je ervaring met drugs zie ik niet echt wat er fout zou moeten gaan, of je moet echt een halve gram at once naar binnen hebben gewerkt ofzo..
Hoop dat t lukt in ieder geval, je kut voelen met dope op is altijd klote![]()
Rabbithole zei:Volgens mij heb ik me toch stevig vergist in de dosis van mijn dex. 3,5 uur na inname van de laatste lijn heb ik nog steeds het gevoel alsof ik ieder moment kan stikken.. Dikke keel, hele erge hartkloppingen. Ik probeer rustig te blijven, maar begin me onderhand wel een beetje zorgen te maken.
Rabbithole zei:Thanks, je kalmeert me wel een beetje! Ik heb het echt alleen heel benauwd, probeer rustig te blijven maar dat is wel lastig als ik zo weinig lucht krijg. Ik gebruik altijd heel verantwoord, ik heb gisteren wel meer dex dan ooit gebruikt, maar ja, was ook pas m'n vierde keer. Ik denk dat ik iets van 300 mg heb gesnoven, denk nog wel minder, in de periode tussen 20.30 uur gisteravond en 11.30 uur vanochtend. Zal nog even wat extra drinken, en dan hoop ik toch echt dat het binnen een uurtje begint te zakken...![]()
lysergine25 zei:Rabbithole zei:Volgens mij heb ik me toch stevig vergist in de dosis van mijn dex. 3,5 uur na inname van de laatste lijn heb ik nog steeds het gevoel alsof ik ieder moment kan stikken.. Dikke keel, hele erge hartkloppingen. Ik probeer rustig te blijven, maar begin me onderhand wel een beetje zorgen te maken.
Misschien moet je even ontspannen en je pols opnemen.
Niet te veel water drinken maar ook niet te weinig.
Transpireer je liters of sta je droog ?
Is je urine geel of waterig ?
en dan de vraag:
Hoeveel mg heb je op ?
In hoeveel uur ?
en waarom ?
Als je een od tje heb genomen dan heb je dee telefoon waarschijnlijk al klaar gelegd ...
![]()
Chris Pontius zei:Konijn, ik heb een tijdje geleden ook veel te veel genomen en aardig wat uurtjes als een debiel in mijn stoel gezeten omdat ik dacht dat me hart het zou begeven, maar het zakt vanzelf af.
Je zou zoveel moeten nemen voordat het gevaarlijk wordt, dat doe je niet zo snel hoor.
Voor zo ver ik weet is het meer ongemakkelijk dan gevaarlijk.
succes en doe rustig aan.
Mooi zo dat het nu beter gaatRabbithole zei:Chris Pontius zei:Konijn, ik heb een tijdje geleden ook veel te veel genomen en aardig wat uurtjes als een debiel in mijn stoel gezeten omdat ik dacht dat me hart het zou begeven, maar het zakt vanzelf af.
Je zou zoveel moeten nemen voordat het gevaarlijk wordt, dat doe je niet zo snel hoor.
Thanks Chris, het gaat inmiddels al een stuk beter.Zat mezelf hier in m'n eentje op m'n werk helemaal op te fokken, gelukkig heeft De Mosselman voor wat afleiding/geruststelling op msn gezorgd, en kenny ook.
En nu zit Smulpaapje naast me die me nog wat verder heeft gekalmeerd. Ik ben er denk ik wel eindelijk achter wat de ware betekenis van peppara is...
.Chris Pontius zei:Mooi zo dat het nu beter gaatRabbithole zei:Chris Pontius zei:Konijn, ik heb een tijdje geleden ook veel te veel genomen en aardig wat uurtjes als een debiel in mijn stoel gezeten omdat ik dacht dat me hart het zou begeven, maar het zakt vanzelf af.
Thanks Chris, het gaat inmiddels al een stuk beter.Zat mezelf hier in m'n eentje op m'n werk helemaal op te fokken, gelukkig heeft De Mosselman voor wat afleiding/geruststelling op msn gezorgd, en kenny ook.
En nu zit Smulpaapje naast me die me nog wat verder heeft gekalmeerd. Ik ben er denk ik wel eindelijk achter wat de ware betekenis van peppara is...
.
Alleen is peppara toch nét iets anders, dat gaat echt richting paranoia/psychose terwijl dit gewoon eng is omdat je het idee hebt dat je lichaam er mee kapt.
Niet dat dat het minder erg maakt hoor.
En voortaan voorzichtiger doen he smiecht!
Rabbithole zei:Chris Pontius zei:Konijn, ik heb een tijdje geleden ook veel te veel genomen en aardig wat uurtjes als een debiel in mijn stoel gezeten omdat ik dacht dat me hart het zou begeven, maar het zakt vanzelf af.