Dexamfetamine Fantopic

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ik krijg wel hartkloppingen van die pillen niet van mijn eigen pot dextro.
Ik moet dus eerst een boterham eten dan die pillen droppen, dan gaat het wel goed.
Toch maar is klagen bij de Magistrale Bereider dat ze dextro beter kan maken dus fijner, met meer passie en aandacht.

zeker voor die 22,95 eu per 30 tabletten van 5 mg= 150 mg.

0,150 gr voor 23 eu !!

Elohtibbar

Badass junkie
Dex-fans Smulpaapje en Rabbithole melden zich, reeds meer dan 24 uur wakker met ogen als schoteltjes en een kaak als een blender. Geniale nacht gehad in de Melkweg, wat een sfeer, wat een muziek, wat een dex. :hearteyes: En wat een scherpe security, werd Smulpaapje toch om 5.20 uur eruit geflikkerd omdat ze met haar neus boven een flesje poppers hing. Gelukkig was het feest al bijna afgelopen en viel er genoeg in Amsterdam te beleven. We hebben heerlijk de toerist uitgehangen en gesightseed door het centrum, en verscheidene dronken hufters met snedige opmerkingen de les gelezen. Ons voorlaatste snuifje hebben we genoten op de wc van de intercity van Amsterdam CS naar Vlissingen, alwaar Smulpaapje bijna stikte door iets te gretig van haar sleutel te snuiven. Het was maar goed dat Rabbithole haar kans schoon zag en niet vies was van wat mond-op-mond-beademing... en meer...

:confused:

Elohtibbar

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
door hun zwarte kleding zie je die security van de melkweg zowat niet, heel irritant

Inderdaad! Kijk, als je een sleutelpuntje midden op de dansvloer staat te snuiven snap ik dat je eruit wordt gegooid. Maar kom op, het zijn maar poppers... Stel je niet aan.

Smulpaapje

Experimenterende gebruiker
Ah joh, ik ben niet spijtig, anders hadden we die hele tour door amsterdam met al die gekke figuren gemist!
En ik sta strak als een malle!

SperSIZEboon

Badass junkie
Rabbithole zei:
SperSIZEboon zei:
door hun zwarte kleding zie je die security van de melkweg zowat niet, heel irritant

Inderdaad! Kijk, als je een sleutelpuntje midden op de dansvloer staat te snuiven snap ik dat je eruit wordt gegooid. Maar kom op, het zijn maar poppers... Stel je niet aan.
de ene uitsmijter is daar wat relaxter in als de ander

Elohtibbar

Badass junkie
Mag ik toch hopen, ze werd redelijk hardhandig beetgepakt en eruit gegooid. Lijkt me toch ook dat dat op een iets vriendelijkere manier kan.

Elohtibbar

Badass junkie
Exactement, het mag dan ook niet verbazen dat ik ze geen fooi heb gegeven toen ik ook maar naar buiten ging toen Smulpaapje eruit was gegooid. :grin:

Smulpaapje

Experimenterende gebruiker
Rabbithole zei:
Exactement, het mag dan ook niet verbazen dat ik ze geen fooi heb gegeven toen ik ook maar naar buiten ging toen Smulpaapje eruit was gegooid. :grin:

Zonder mij was het feestje ook geen porum meer natuurlijk. Bovendien heb ik hier nog een halfvol flesje poppers staan waar ik lekker de rest van de dag met mijn neus in ga hangen!

Nee, laten we dat maar laten. Ik moet echt iets doen aan die bizarre hartslag van me!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Rabbithole zei:
Dex-fans Smulpaapje en Rabbithole melden zich, reeds meer dan 24 uur wakker met ogen als schoteltjes en een kaak als een blender. Geniale nacht gehad in de Melkweg, wat een sfeer, wat een muziek, wat een dex. :hearteyes: En wat een scherpe security, werd Smulpaapje toch om 5.20 uur eruit geflikkerd omdat ze met haar neus boven een flesje poppers hing. Gelukkig was het feest al bijna afgelopen en viel er genoeg in Amsterdam te beleven. We hebben heerlijk de toerist uitgehangen en gesightseed door het centrum, en verscheidene dronken hufters met snedige opmerkingen de les gelezen. Ons voorlaatste snuifje hebben we genoten op de wc van de intercity van Amsterdam CS naar Vlissingen, alwaar Smulpaapje bijna stikte door iets te gretig van haar sleutel te snuiven. Het was maar goed dat Rabbithole haar kans schoon zag en niet vies was van wat mond-op-mond-beademing... en meer...

:confused:

doe dan maar een tripreportje ?
met fotos van die schoteltjes

Elohtibbar

Badass junkie
Foto's zijn helaas niet gemaakt, al zijn mijn pupillen nu alsnog groter dan normaal gesproken bij xtc volgens mij.. :openmouth: En dat wil echt wat zeggen...

Elohtibbar

Badass junkie
Nee, wij hebben slechts een platonische liefdesrelatie. :grin: Al willen na een paar flinke slokken GHB de grenzen wel eens wat vervagen natuurlijk. Maar ja, wie kent dat niet?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik ... ik neem nooit ghb waar vrouwen bij zijn

:wink:

net weer verplicht wat meds erin gedouwt en nu moet ik iets doen !!

brb..

:hearteyes:

Elohtibbar

Badass junkie
Haha, enjoy!

Ik ga persoonlijk nog even iets te hard van vannacht, compleet met erge hartkloppingen en al. Misschien voortaan maar iets rustiger aan met 't spul van deze kwaliteit.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
zo dat lucht op ....

weer ruimte om te denken, als al dat bloed naar 1 spier stroomt funcioneer ik bijna niet meer.
waar zijn al die pepsletjes al je er eentje nodig hebt !!

:wink:

Elohtibbar

Badass junkie
Volgens mij heb ik me toch stevig vergist in de dosis van mijn dex. 3,5 uur na inname van de laatste lijn heb ik nog steeds het gevoel alsof ik ieder moment kan stikken.. Dikke keel, hele erge hartkloppingen. Ik probeer rustig te blijven, maar begin me onderhand wel een beetje zorgen te maken.

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Rabbithole zei:
Volgens mij heb ik me toch stevig vergist in de dosis van mijn dex. 3,5 uur na inname van de laatste lijn heb ik nog steeds het gevoel alsof ik ieder moment kan stikken.. Dikke keel, hele erge hartkloppingen. Ik probeer rustig te blijven, maar begin me onderhand wel een beetje zorgen te maken.

Drink je wel genoeg water? Beetje makkelijk gezegd misschien maar probeer je in ieder geval zo min mogelijk druk te maken, voordat je in een vicious circle van negatieve gedachten terecht komt. Gezien je ervaring met drugs zie ik niet echt wat er fout zou moeten gaan, of je moet echt een halve gram at once naar binnen hebben gewerkt ofzo..

Hoop dat t lukt in ieder geval, je kut voelen met dope op is altijd klote :(

Elohtibbar

Badass junkie
De Mosselman zei:
Rabbithole zei:

Drink je wel genoeg water? Beetje makkelijk gezegd misschien maar probeer je in ieder geval zo min mogelijk druk te maken, voordat je in een vicious circle van negatieve gedachten terecht komt. Gezien je ervaring met drugs zie ik niet echt wat er fout zou moeten gaan, of je moet echt een halve gram at once naar binnen hebben gewerkt ofzo..

Hoop dat t lukt in ieder geval, je kut voelen met dope op is altijd klote :(

Thanks, je kalmeert me wel een beetje! Ik heb het echt alleen heel benauwd, probeer rustig te blijven maar dat is wel lastig als ik zo weinig lucht krijg. Ik gebruik altijd heel verantwoord, ik heb gisteren wel meer dex dan ooit gebruikt, maar ja, was ook pas m'n vierde keer. Ik denk dat ik iets van 300 mg heb gesnoven, denk nog wel minder, in de periode tussen 20.30 uur gisteravond en 11.30 uur vanochtend. Zal nog even wat extra drinken, en dan hoop ik toch echt dat het binnen een uurtje begint te zakken... :(

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Rabbithole zei:

Misschien moet je even ontspannen en je pols opnemen.
Niet te veel water drinken maar ook niet te weinig.
Transpireer je liters of sta je droog ?
Is je urine geel of waterig ?

en dan de vraag:

Hoeveel mg heb je op ?
In hoeveel uur ?

en waarom ?

Als je een od tje heb genomen dan heb je de telefoon waarschijnlijk al klaar gelegd ...

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Rabbithole zei:
Thanks, je kalmeert me wel een beetje! Ik heb het echt alleen heel benauwd, probeer rustig te blijven maar dat is wel lastig als ik zo weinig lucht krijg. Ik gebruik altijd heel verantwoord, ik heb gisteren wel meer dex dan ooit gebruikt, maar ja, was ook pas m'n vierde keer. Ik denk dat ik iets van 300 mg heb gesnoven, denk nog wel minder, in de periode tussen 20.30 uur gisteravond en 11.30 uur vanochtend. Zal nog even wat extra drinken, en dan hoop ik toch echt dat het binnen een uurtje begint te zakken... :(

Tussen alle onzin door moet het forum af & toe dienen waar het voor bedoeld is, toch :) Ik zou inderdaad ff lekker wat gaan drinken, en zoveel mogelijk afleiding zoeken.. De onrust van de pep omzetten in activiteiten, voor zover je niet meer last krijgt van benauwdheid ofzo..

Elohtibbar

Badass junkie
lysergine25 zei:
Rabbithole zei:

Misschien moet je even ontspannen en je pols opnemen.
Niet te veel water drinken maar ook niet te weinig.
Transpireer je liters of sta je droog ?
Is je urine geel of waterig ?

en dan de vraag:

Hoeveel mg heb je op ?
In hoeveel uur ?

en waarom ?

Als je een od tje heb genomen dan heb je dee telefoon waarschijnlijk al klaar gelegd ...

Ik transpireer niet heel erg, urine is waterig, neem wel regelmatig wat slokken water maar drink zeker niet aan één stuk door. Heb nu in 3 uur ruim een halve liter op. Heb denk ik 250 mg op in dus 15 uur. Het wordt trouwens wel erger als ik in paniek raak, dus ik hoop echt dat het tussen m'n oren zit...

Chris Pontius

Badass junkie
Konijn, ik heb een tijdje geleden ook veel te veel genomen en aardig wat uurtjes als een debiel in mijn stoel gezeten omdat ik dacht dat me hart het zou begeven, maar het zakt vanzelf af.
Je zou zoveel moeten nemen voordat het gevaarlijk wordt, dat doe je niet zo snel hoor.
Voor zo ver ik weet is het meer ongemakkelijk dan gevaarlijk.

succes en doe rustig aan.

Elohtibbar

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Konijn, ik heb een tijdje geleden ook veel te veel genomen en aardig wat uurtjes als een debiel in mijn stoel gezeten omdat ik dacht dat me hart het zou begeven, maar het zakt vanzelf af.
Je zou zoveel moeten nemen voordat het gevaarlijk wordt, dat doe je niet zo snel hoor.

Thanks Chris, het gaat inmiddels al een stuk beter. :) Zat mezelf hier in m'n eentje op m'n werk helemaal op te fokken, gelukkig heeft De Mosselman voor wat afleiding/geruststelling op msn gezorgd, en kenny ook. :) En nu zit Smulpaapje naast me die me nog wat verder heeft gekalmeerd. Ik ben er denk ik wel eindelijk achter wat de ware betekenis van peppara is...

Chris Pontius

Badass junkie
Rabbithole zei:
Chris Pontius zei:

Thanks Chris, het gaat inmiddels al een stuk beter. :) Zat mezelf hier in m'n eentje op m'n werk helemaal op te fokken, gelukkig heeft De Mosselman voor wat afleiding/geruststelling op msn gezorgd, en kenny ook. :) En nu zit Smulpaapje naast me die me nog wat verder heeft gekalmeerd. Ik ben er denk ik wel eindelijk achter wat de ware betekenis van peppara is...
Mooi zo dat het nu beter gaat :).
Alleen is peppara toch nét iets anders, dat gaat echt richting paranoia/psychose terwijl dit gewoon eng is omdat je het idee hebt dat je lichaam er mee kapt :beer:.
Niet dat dat het minder erg maakt hoor :wink:.
En voortaan voorzichtiger doen he smiecht!

Elohtibbar

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Rabbithole zei:
Chris Pontius zei:

Mooi zo dat het nu beter gaat :).
Alleen is peppara toch nét iets anders, dat gaat echt richting paranoia/psychose terwijl dit gewoon eng is omdat je het idee hebt dat je lichaam er mee kapt :beer:.
Niet dat dat het minder erg maakt hoor :wink:.
En voortaan voorzichtiger doen he smiecht!

Nee het ging inderdaad niet de richting op van psychose enzo, maar op een gegeven moment interpreteerde ik echt ieder verschijnsel van m'n lichaam (bijvoorbeeld m'n rood aangelopen hoofd omdat het zo warm hier is) als een symptoom van dat mijn lichaam ermee ophield. Dus dat was wel even een heftige mindfuck, ik was er echt heilig van overtuigd dat iemand me straks op de grond zou vinden omdat ik zelf geen ambulance durfde te bellen. :P
Maar ik zal voortaan niet meer mijn poezelige neusje zo ver in het sealtje steken, Ome Chris. :( Beloofd.

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Rabbithole zei:
Chris Pontius zei:

"Lijkt het of het leven niet veel slechter kan? Klop gerust is aan bij de Mosselman!"

:grin:

Bovenaan