Elohtibbar
Badass junkie
Mosselman to the rescue.
Staat altijd paraat voor wanhopige jonge meisjes die het verkeerde pad hebben gekozen.
Rabbithole zei:Mosselman to the rescue.Staat altijd paraat voor wanhopige jonge meisjes die het verkeerde pad hebben gekozen.
Darah zei:zijn er überhaupt gevallen bekend van slapen/slaperigheid onder invloed van dex?

leppeh zei:*meldt in het fantopic
Binnenkort maar weer eens kijken of er wat te krijgen valt in plaats van gewone spiet. Klemmende kaken zijn niet je van het![]()
Rabbithole zei:Trouwens Mosselman, krijg jij ook nog dex van Jezus? Hij heeft dit weekend weer m'n hele voorraad opgesnoven.![]()
Chris Pontius zei:dacht dat het van jou was.![]()
Rabbithole zei:En je hebt ook geen rekening gehouden met zijn tolerantie... Die dosis die jij normaal gesproken geeft om sletjes out te laten gaan is een pretje voor Jezus, nu heb je hem alleen maar heel geil gemaakt!
Chris Pontius zei:Chris Pontius zei:dacht dat het van jou was.![]()
Rabbithole zei:En je hebt ook geen rekening gehouden met zijn tolerantie... Die dosis die jij normaal gesproken geeft om sletjes out te laten gaan is een pretje voor Jezus, nu heb je hem alleen maar heel geil gemaakt!
:') Dacht dat jij zo'n net meisje was.
Rabbithole zei:nu heb ik mezelf zomaar een sletje genoemd.![]()
![]()
Hahaha.
Chris Pontius zei:Rabbithole zei:nu heb ik mezelf zomaar een sletje genoemd.![]()
![]()
Hahaha.
Zomaar....? Of schuilt er een kern van waarheid in?![]()
![]()
Rabbithole zei:Tevens ben ik regelmatig te vinden op lollipopparties.
De Mosselman zei:Rabbithole zei:Tevens ben ik regelmatig te vinden op lollipopparties.
I'm listening.... Lollipopparties?
Rabbithole zei:De Mosselman zei:Rabbithole zei:Tevens ben ik regelmatig te vinden op lollipopparties.
I'm listening.... Lollipopparties?
Klopt. Iedere vrijdag- en zaterdagavond ga ik alle lollipopparties in Zuid-Holland af, ik sabbel er lustig op los om zoveel mogelijk breezers te kunnen consumeren. En stiekem hoop ik natuurlijk altijd nog dat er ook eens wat GHB is doorgegaan, het is mijn grootste wens om naakt wakker te worden in een container in Venlo.

leppeh zei:Geen dex maar wel gewone pep gescoord, 72%![]()
Dus na wat meer gezocht te hebben twijfel ik of ik misschien dex heb.(Ook omdat deze iets minder hard knalt dan de pep die ik eerst had.)sjelepopi zei:Als ik mijn speed naar het testcentrum breng kunnen zij dan zien of het dex is of niet?
Ik zit namelijk met het volgende, ik heb speed en ik blijf er veels te lang van gaan.![]()
Nu denk je ja chill toch. Maarja als ik rond 1 uur snachts wat neem wil ik niet tot 4 uur smiddags wakker zijn.Dus na wat meer gezocht te hebben twijfel ik of ik misschien dex heb.(Ook omdat deze iets minder hard knalt dan de pep die ik eerst had.)
Liesette zei:NUNUNU ?
PentHouse Zen here i come !
Rabbithole zei:leppeh zei:Geen dex maar wel gewone pep gescoord, 72%![]()
Daar zou ik ook wel voor tekenen.![]()