Dexamfetamine Fantopic

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Rabbithole zei:
Mosselman to the rescue. :) Staat altijd paraat voor wanhopige jonge meisjes die het verkeerde pad hebben gekozen.

Maar natuurlijk! Wanneer ze wanhopig zijn zijn ze natuurlijk een stuk makkelijker te beinvloeden.. En als ze ook nog is een beetje pep op hebben zijn, is het helemaal appeltje eitje! :grin:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik neem vandaag lekker een free bomb van 150 mg ..

vanavond trippen op de liquid moet dus wel goed uitgerust zijn als het zover is.

:hearteyes:

Carlitos

Badass junkie
Darah zei:
zijn er überhaupt gevallen bekend van slapen/slaperigheid onder invloed van dex?

Ja bij lagere doseringen wil ik me nogal is wat loom voelen.
Heb ik ook bij speed op lage dosering.
Dex is fijner om lager te doseren dan speed,pep vraagt altijd naar meer bij mij!!

Dus toen ik studerende was liep het wel is wat uit met de gevolgen van dien.
Wel toen me diploma gehaald dat niks waard is op de arbeidsmarkt maargoed..

leppeh

Bewuste gebruiker
*meldt in het fantopic

Binnenkort maar weer eens kijken of er wat te krijgen valt in plaats van gewone spiet. Klemmende kaken zijn niet je van het :(

Elohtibbar

Badass junkie
leppeh zei:
*meldt in het fantopic

Binnenkort maar weer eens kijken of er wat te krijgen valt in plaats van gewone spiet. Klemmende kaken zijn niet je van het :(

Klemmende kaken krijg ik ook van dex hoor, de meeste mensen niet dan?

Elohtibbar

Badass junkie
Dan zal het wel aan mij liggen, m'n kaken grijpen ook ieder excuus aan om een eigen leven te gaan leiden! Ik lijk lau wel...

leppeh

Bewuste gebruiker
Ik ook niet dus. Bijna alle negatieve effecten van racemische speed worden bij mij weggenomen als ik die dex pak. Geen kaakklem, geen drang tot bijnemen, geen crash, langere werking.

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

edit: Ik pak overigens altijd maar heel weinig, met 50 mg kom ik de dag wel door!

Elohtibbar

Badass junkie

Let the power of Christ and dex compell you!

Trouwens Mosselman, krijg jij ook nog dex van Jezus? Hij heeft dit weekend weer m'n hele voorraad opgesnoven. :angry:

Elohtibbar

Badass junkie
Maar jij hebt 'm niks gegeven zeker? Vandaar dat ie 2 uur later weer bij mij voor de deur stond, helemaal in paniek, en vervolgens zijn glas bier liet staan in de hoop dat ik er GHB in zou doen. Nou, daar werk ik mooi niet aan mee!

Elohtibbar

Badass junkie
En je hebt ook geen rekening gehouden met zijn tolerantie... Die dosis die jij normaal gesproken geeft om sletjes out te laten gaan is een pretje voor Jezus, nu heb je hem alleen maar heel geil gemaakt!

Elohtibbar

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Chris Pontius zei:
dacht dat het van jou was. :(

Rabbithole zei:
En je hebt ook geen rekening gehouden met zijn tolerantie... Die dosis die jij normaal gesproken geeft om sletjes out te laten gaan is een pretje voor Jezus, nu heb je hem alleen maar heel geil gemaakt!

:') Dacht dat jij zo'n net meisje was.

:tearsofjoy:

Ik had even over "dacht dat het van jou was" heen gelezen, nu heb ik mezelf zomaar een sletje genoemd. :grin: :grin: :tearsofjoy: Hahaha.

Elohtibbar

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Rabbithole zei:
nu heb ik mezelf zomaar een sletje genoemd. :grin: :grin: :tearsofjoy: Hahaha.

Zomaar....? Of schuilt er een kern van waarheid in? :openmouth:

Dat sowieso, ik zal de laatste zijn die dat ontkent. Zo heb ik gisteren op één en dezelfde dag Band of brothers, Alice in Wonderland en Up gekeken met zowel Mosselman als Ragnarok. :openmouth:

Tevens ben ik regelmatig te vinden op lollipopparties.

Elohtibbar

Badass junkie
De Mosselman zei:
Rabbithole zei:

I'm listening.... Lollipopparties?

Klopt. Iedere vrijdag- en zaterdagavond ga ik alle lollipopparties in Zuid-Holland af, ik sabbel er lustig op los om zoveel mogelijk breezers te kunnen consumeren. En stiekem hoop ik natuurlijk altijd nog dat er ook eens wat GHB is doorgegaan, het is mijn grootste wens om naakt wakker te worden in een container in Venlo.

Immo

Badass junkie
Rabbithole zei:
De Mosselman zei:
Rabbithole zei:

I'm listening.... Lollipopparties?

Klopt. Iedere vrijdag- en zaterdagavond ga ik alle lollipopparties in Zuid-Holland af, ik sabbel er lustig op los om zoveel mogelijk breezers te kunnen consumeren. En stiekem hoop ik natuurlijk altijd nog dat er ook eens wat GHB is doorgegaan, het is mijn grootste wens om naakt wakker te worden in een container in Venlo.

Er zijn vast wel genoeg df leden die jou willen helpen met die wens te vervullen.

Mr. Lost

Newbie
eeen hele goed avond best dex-genieters,

ik is momenteel tijdelijk woonachtig in london en daar is helaas een hoop vervuilde rotzooi,
dus mijn maatjes uit nederland sturen mij 1per maand een verrassing op... dik keer heb ik jullie favo goedje binnengekregen :grin: 24st van 5mg dexamfetamines en 2 lkkr X-tabletjes, nou had ik dus een paar vraagies aangezien ik dit goedje nog neit eerder gehad heb en mrge en 2 lkkr total los wil gaan op een hollands house feesie,

A: wat is het algemene effect (en nee heb geen ADD of ADHD)
B: wat is aangerade dosis voor avondjes stampe tot uurtje of 5 ( met poging tot slapen daarna)
C: wat is het effect in combinatie met XTC en/of drank

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????

kijk uit naar de antwoorden :grin:

grtzzz from london city :rock:

Oom Klaas

Badass junkie
Slapen is voor apen, als je dex gebruikt ga je dus niet slapen.
Dan moet je ook niet willen slapen.

Je hebt 120mg dex, ik zou zeggen pak eerst 60 mg en mocht je dat te mild vinden kan je altijd nog later wat meer nemen. Laat je xtc lekker links liggen en bewaar het voor een volgende keer, kan je eerst eens goed die dex uit testen.

Mr. Lost

Newbie
nou ff kleine update over mijn eerste dex ervaringkje:

vanochtend paar kleine lijntjes gehad, voelde bijna nix van dus ome klaas zen advies ff opgevolgd, 10 pillegies velpulferd en vervolgend begonne met wegwerke...

ondertusse ongeveer de helft weggewerkt, en moet zegge bevalt me zeeeeeer goed, kaak is wel wat levendig, typse klamme klauwen maar wel zeer actief,tot zo ver al gelijk liefhebber van dit heerlijke goedje

tot sprekens

sjelepopi

Belezen gebruiker
Als ik mijn speed naar het testcentrum breng kunnen zij dan zien of het dex is of niet?

Ik zit namelijk met het volgende, ik heb speed en ik blijf er veels te lang van gaan. :beer:
Nu denk je ja chill toch. Maarja als ik rond 1 uur snachts wat neem wil ik niet tot 4 uur smiddags wakker zijn. :beer: Dus na wat meer gezocht te hebben twijfel ik of ik misschien dex heb.(Ook omdat deze iets minder hard knalt dan de pep die ik eerst had.)

Chris Pontius

Badass junkie
sjelepopi zei:
Als ik mijn speed naar het testcentrum breng kunnen zij dan zien of het dex is of niet?

Ik zit namelijk met het volgende, ik heb speed en ik blijf er veels te lang van gaan. :beer:
Nu denk je ja chill toch. Maarja als ik rond 1 uur snachts wat neem wil ik niet tot 4 uur smiddags wakker zijn. :beer: Dus na wat meer gezocht te hebben twijfel ik of ik misschien dex heb.(Ook omdat deze iets minder hard knalt dan de pep die ik eerst had.)

Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar volgens de berichten op dit forum kunnen ze het verschil niet zien.

Liesette

Bewuste gebruiker
ze zien het wel, maar ze vertellen ons het expres niet ....

on topic:

I need my speed, to get the need to do the job.

En omdat het vandaag een speciale dag wordt neem ik nee mega bom.
Fuck the psychiater dat hoerenjong ik mag ook wel is zondigen !!
Slapen doe je s'nachts, overdag werk je altijd dat gejank dat ze niet5 kunnen slapen.
Neem dan is gewoon als eerste je pep ?

NUNUNU ?

PentHouse Zen here i come !

Liesette

Bewuste gebruiker
de dag is al voorbij, dit is een kans voor een nieuwe dag.

dus daar gaan we weer !!

FULL throttle ON THE FUCKING DEXTRO SPEED !!!

:hearteyes:

leppeh

Bewuste gebruiker
Ik wel, har har :grin: Net even voor het eerst een heel klein beetje getest...Het brandde wel een beetje :(

Bovenaan