1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dexamfetaminesulfaat

Discussie in 'Farmaceutische drugs' gestart door THIVERSTILOT, 7 feb 2012.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. THIVERSTILOT

THIVERSTILOT Newbie

Ik heb 20 mins geleden 5 Gelulen van dexamfetaminesulfaat geslikt (7.5mil) het is mxn eerste keer zo'n een grote hoeveelheid. ik heb add en heb de pillen al lang(voorgeschreven) . Nu heb ik er 5 gepakt en ik was 30 mins aan het dansen non-stop xD. Nu zit ik neer en ik ben precies STONED, ik kan mijn benen nog moeilijk bewegen. Ik hebb moeite meit typen. hir heb ik al 5 minuten over gedaan om dit te typen, is dit normaal? Heb ik overdosis? shit dit is heftig. :openmouth:

2. Svali

Svali Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

Nee, je hebt geen overdosis. Maar je bent dertien jaar las ik net dus is het zeer verstandig je gewoon aan de voorgeschreven dosis te houden. Het gevoel wat je hebt komt door het dansen en verdwijnt vanzelf wel. Gewoon rustig blijven en eet even wat, dan komt het weer helemaal goed.

3. THIVERSTILOT

THIVERSTILOT Newbie

Ik wou het effect eens voelen, heb gehoord dat het speed van bij de dokter was of zoiets, maar dat geloof ik niet. Is nu bijna volledig uitgewerkt. Vond het wel eng hoor :rolleyes:

4. Cosmic Controler

Cosmic Controler Bewuste gebruiker

5. ZoVlaai

ZoVlaai Newbie

Ik heb er nu 4 op, merk dat ik ook lang doe over typen en dingen doen. Word er altijd een beetje rusteloos en perfectionistisch van.

6. Paperplane.

Paperplane. Wijs gebruiker

Verplaatst naar Farmaceutische drugs.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - Dexamfetaminesulfaat
  1. Boogymanx
    Reacties:
    3
    Weergaven: