deze avond LSD

joni43

Belezen gebruiker
hey, wil binne 2uurtjes nog eens lsd nemen.ik heb niemand om bij mij te zitte heel de nacht dus ga ik het maar alleen doen.wat kan ik doen om mijn trip ten volle te beleven in mijn huis??of ga ik mijn huis afbreken :grin:

jonas

takala

Bewuste gebruiker
ah das goed voor thuis als je alleen bent. Zorg voor goede playlistjes heel de avond door. Op 100µg wil kwade of foute muziek wel eens in't verkeerde keelgat vallen.
Zorg voor speeltjes (astrojax, poi's,...)
Zorg voor lekker eten of dingen die lekker ruiken of aangenaam aanvoelen. Ik krijg altijd een enorm opgewonde gevoel als ik m'n zintuigen op zo'n manieren prikkel tijdens een trip. Soms doet muziek me bijna klaarkomen :mrgreen:
Hopelijk woon je in een rustige buurt da je wat kan rondwandelen.
Ik weet niet hoe ervaren je bent, maar als dit 1 van eerste keren is, zorg je best dat je wat te doen blijft hebben, al is het gewoon dansen of liggen op vette muziek. Maar als het plots stil is en je niet meer weet wat doen, kan het zijn dat je gedachten je overmeesteren. En da's ni zo leuk als je alleen bent. (Kan je nog altijd iemand bellen he :) )
Veel plezier in ieder geval, kheb al zin om mee te doen

joni43

Belezen gebruiker
dankuwel!!!binne een uurtje begin ik er aan, ga al wat fruit klaarzette en sinaas, gaat heftig worden!!

takala

Bewuste gebruiker
en Stel nu, dat het je allemaal wat teveel wordt: zorg ervoor dat je je favo nummer klaar hebt staan, als het muziek is waar je een sterke voeling mee hebt, haalt dit je zoiezo wat naar beneden (zou je dit willen natuurlijk :P )

Lycergic

Belezen gebruiker
Ikzelf moet mijn jointjes van tevoren rollen , op lsd duurt het gewoon uren omdat ik heel de tijd afgeleid word..

jcutter

Badass junkie
Hehe, zelf trip ik altijd in impulsieve buien. Ach, zolang jij je zelf maar kan vermaken toch?

azgaza

Badass junkie
Inderdaad de muziek adviezen, zorg voor veel te luisteren, en veel te doen. Een trip duurt lang, dus bedenk wat je allemaal kan doen vóór het innemen, en als je iemand kan bellen tijdens de trip is het altijd mooi m eegenomen, voor wat sociaal contact.
Maar iniedergeval: veel plezier met je trip.

joni43

Belezen gebruiker
heb hem een dik halfuur geleden ingenome..voel me licht in het hoofd, heb juist een jointje op, voel me goed.heb appelsienen en appels geschilt om te eten en sinaassap om te drinken.mmm

Larz

Belezen gebruiker
yo, hoe was die solo - trip nu?
ben je dood ofzo?
is je hoofd ontploft door de te grote kosmische kracht?

joni43

Belezen gebruiker
mijn trip was overheerlijk!!!!!ben aan mijn report bezig.mijne sitter is weggegaan omdat hij bang had van mij :grin: ik heb genoten van deze super ervaring..heb leuke filmpjes gekeke, grote wandeling gaan maken, lekker gegeten en mooie dinge tegengekome.heb al nieuwe besteld.

Larz

Belezen gebruiker
hohoho, keep it easy my friend.

wacht toch maar een maand of twee voor de volgende trip.

ps: lsd is de max e :grin: het is echt de leukste ervaring die er is :tongueout:

joni43

Belezen gebruiker
Larz zei:

waarom 2maanden wachten?ben van plan om in de paasvakantie nog is een trip te nemen

azgaza

Badass junkie
joni43 zei:
Larz zei:

waarom 2maanden wachten?ben van plan om in de paasvakantie nog is een trip te nemen

Da's over 3 weken en kan opzich ook wel. Dan heb je iniedergeval geen tollerantie meer.
Let wel: hoe vaker achter elkaar hoe groter het risico op flashbacks, maar als je zoals ik flashbacks helemaal niet vervelend vind.. is het niet zo'n groot probleem opzich.

Bovenaan