Diazepam recreatief

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Verschillende soorten benzo's heb ik al eens recreatief gebruikt, niet vaak hooguit eens in de maand verder gebruik ik nooit geen medicijnen, nog geen paracetamol.

Donderdag a.s. wil ik eens (voor het eerst) diazepam recreatief gebruiken en heb daar enkele vragen over aan de diazepam experts :)

- Wat is een leuke dosis voor de eerste keer, ik heb er zat allemaal 5 mg /stuk.
- Wat is leuk om het eventueel mee te combineren/versterken, drank, jointje, andere meds of totaal niet nodig.
(overigens zit ik niet te wachten op ernstige amnesie, klein beetje is niet erg :) )

Thanks in advance!

J0rrit

Badass junkie
Same here, vind kwa dosering NIKS op internet, althans de recreatieve dosering. Wat is de 'normale' dosering oraal en als je het rookt?

jasper

Wijs gebruiker
roken heeft weinig effect, slik je het beter.
Ik zou er 2 slikken (vanuit gaande dat je weinig ervaring hebt met benzo's)
Als je er te weinig van voelt de dosering opbouwen voor de volgende keer.
bijslikken heeft weinig effect met benzos. bij mij toch (of het lijkt in ieder geval zo)

Als je al ervaring hebt met benzo's zou ik er meer slikken.
Toen ik diazepam had had ik 20-50 mg geslikt en was aardig wazig (lees met de nodige alcohol).

alcohol is vrij leuk als je onder invloed bent, het versterkt het zeg maar. Pas miss wel op met alcohol omdat ik een keer heb lopen kotsen toen ik dronken nog wat benzo's (lormetazepam) naar binnen had geslagen.
daarom 2 slikken en 4-8 biertjes is vrij ideaal

Heb ook horen zeggen dat blowen ook leuk is maar bij mij lijkt het dan of de benzo's weinig effect hebben en alleen de weed nog voel (ik reageer wel vrij heftig op weed)

naar posts die ik hier heb gelezen heb je vrij moeilijk een overdosis met benzo's
van de huidige benzo's ga je echt niet dood meer en 10mg valium is tuurlijk helemaal niks. Het wordt pas een beetje fun boven de 100mg. Beter gebruik je kortwekkende slaapmiddelen, die slaan veel chiller in

nu heb ik dit in een topic zien staan maar 100 mg lijkt me wel een beetje veel, zeker voor een beginnende.

Flameon

Badass junkie
Ik zou je inderdaad ook aanraden om gewoon met 10 mg te beginnen. Als je nog niet veel ervaring hebt dan zul je hier de eerste keren je best wel lekker van voelen. Voel je niet genoeg, dan kun je de volgende keer altijd eentje meer pakken. Maar je kunt beter de eerste keer even uit testen wat je prettig vindt. Benzo + joint = relax :)

J0rrit

Badass junkie
Ik heb stujks van 5 mg per stuk? 10 mg lijkt mij een beetje weinig, had er de vorige keer geloof ik 2 of 3 van 10 mg, maar ben niet zeker, ik wil ook echt zeker wel iets meer voelen dan alleen lekker, ma ik wil er toch wel vrij wazig van worden? Ik heb maar 40 mg, dus zou ik het niet beter snuiven of toch roken, aangezien ik dan minder nodig heb?

jasper

Wijs gebruiker
40 mg slikken en drinken(drink 12 bier en je zal het wel goed voelen).
had je er de vorige keer alcohol bij gedronken?

J0rrit

Badass junkie
Ja de vorige keer had ik me er flink aangeschoten bij gedronken ja!
Niet beter snuiven of roken?

jasper

Wijs gebruiker
snuiven voel je harder en sneller (heb het niet getest enkel gehoord en hier gelezen). eventueel kan je een mix van snuiven en slikken doen hoewel het volgens mij beter is om ze alle 8 gewoon te slikken mede doordat ik denk (voel) dat bijslikken met benzo's weinig effect heeft. dus dan ga je die snuif voelen maar die geslikte pillen veel minder, hoewel wanneer je ze alle 8 slikt ze +/- gelijktijdig opkomen

J0rrit

Badass junkie
Gister toen ik redelijk aangeschoten was 20 mg oraal genomen. Ik voelde me echt wel wazig kon ook niet meer fatsoenilijk lopen en alles. Wist ook niks meer van gebeurtenissen van 5 min ervoor, echt een heerlijke roes :openmouth: Heb toen erna nog ongeveer 5 mg erbij gesnoven, en nog flink wat gedronken en nog wat geblowed, was heerlijk!

jasper

Wijs gebruiker
J0rrit zei:
Gister toen ik redelijk aangeschoten was 20 mg oraal genomen. Ik voelde me echt wel wazig kon ook niet meer fatsoenilijk lopen en alles. Wist ook niks meer van gebeurtenissen van 5 min ervoor, echt een heerlijke roes :openmouth: Heb toen erna nog ongeveer 5 mg erbij gesnoven, en nog flink wat gedronken en nog wat geblowed, was heerlijk!

voelde je die 5mg die je gesnoven had nog hard er boven op?

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
J0rrit zei:

Oke, dan klinkt goed.
Vanavond ga ik ze ook eens testen met wat gezelschap, maar ik hou het bij 10 mg.

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
^^^^^
Diazepam ofwel Valium. Nostalgie als ik denk aan die eerste blauwe pil...
Of wacht... Fuck die herinner ik me niet meer. Maar das wss ook het punt dat ik wil maken.
Je kan je best lekker voelen met een benzo in je lijf, maar maak er geen regelmaat van zou ik zo zeggen. Dan blijft het plezant. De keerzijde van de medaille wil je echt niet kennen.
Gelukkig is deze verse generatie "Roche" fanaten beter ingelicht. Ikzelf was al maanden lichamelijk verslaafd aan een dagelijkse benzococktail voordat ik wist waarvan ik me zo ongemakkelijk voelde s'avonds. Ma ja we moesten dan ook onze eigen dino vangen als avondmaal, of was dat LSD?
Damnit.... :confused:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
^
Afgelopen donderdag 2x 5 mg genomen en later wat versterkt met 1 rum cola. Heerlijke gevoel.
De volgende ochtend stiekem een halve 5 mg genomen, omdat ik toch vrij was die dag.
De werking daarvan was perfect. Ik heb veel nuttige dingen gedaan die dag zoals o.a. verscheidene verslagen afronden van school.

Ik voelde me de hele dag goed met deze merkbare effecten:

Totale rust in het hoofd (Ik ben altijd al stressloos, maar dit was toch anders dan anders)
heldere nuchtere kijk op alles
vrolijk
ontspannen/rustig
niets was vervelend

Valium :rock:

Nu weer even minstens 2 weken niets.

evil_kermit

Bewuste gebruiker
vraagje voor doorwinterde benzo gebruikers:deze zomer moet ik zo'n 13u vliegen eer ik op mijn vakantiebestemming ben en zou graag wat diazepam nemen om mijn vlucht toch wat aangenamer te maken.ik heb een doos van de 10 mg variant.hoeveel zou ik er moeten nemen om die 13u door te komen?is het effect hetzelvde in een vliegtuig op 12km hoogte dan op de grond (drukverschil)?hoeveel mag je erop drinken zonder dat het space gevoel te veel word?

alvast bedankt en nee ik stuur geen kaartjes :grin:

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Gezien de halfwaardetijd, zou je met 1*10 moeten toekomen maar voor alle veiligheid 1*10 om de 6 uur. Drukverschil zie ik geen graten in... buiten is er een enorm drukverschil in het vliegtuig niet(of toch niet in die mate).
IK zou er niet op drinken als je vlliegangst hebt, ze versterken elkaar...die katalysator in combinatie met een stress event kan er wel eens voor zorgen dat je te snel te veel drinkt, en vervolgens op 12 km hoogte mag uitstappen(is je vliegangst wel gegrond gebleken)lmfao...
Veel hangt wel af van de tolerantie die je hebt opgebouwd tegen diazepam.
Als je er regelmatig van neemt kom je er niet met 2stuks.
Valium is ondermeer werkzaam tegen angsten maar er zijn betere naar mijn gevoel.
Lysanxia werkt effectief tegen vliegangst, plankenkoorts ed.
Xanax werkt ook bijzonder goed bij angsten en paniekaanvallen.
Beide bovenvernoemde middelen hebben wel een veel kortere werking dan je V.

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Ja en nee, sommige zullen erg begripvol zijn en een losse pols hebben, zeker wanneer je zegt dat het is om over je vliegangst heen te komen. Echter specifiek achter Valium gaan vragen is niet zo slim, een doc leert nl al heel vroeg dat dit een contra-indicatie is voor het uitschrijven van die benzo. En gaat je wandelen sturen met een ander milder middel. T'is een kwestie van mooie borsten of vlotte praatjes of een arts die het geen bal kan schelen. Tricky. Wel een heel stuk goedkoper dan het zwarte molentje.

evil_kermit

Bewuste gebruiker
he thx voor je post

heb wel geen vliegangst dus daar ligt het niet aan,tis gewoon lang zitten op je stoeltje en dan komt zo'n valium'ke wel van pas.zal wel starten met 1 en halverwege de vlucht kan ik nog zien of ik er nog één bijneem.

mijn dokter schrijft me zonder probleem diazepam en bromazepam voor :grin:

evil_kermit

Bewuste gebruiker
OK mensen na mijn laatste berichtje hier zit mijn reis er spijtig genoeg weer op.Laat ik beginnen op mijn vertrekdag de 12e van juli.Mijn chauffeur arriveerde om mij naar de luchthaven te brengen in Parijs (Charles De Gaulle).Geef mij maar Brussel,Schiphol of Frankfurt maar niet Parijs want ik heb het niet zo begrepen op Frankrijk maar ja niks aan te doen.Het is van bij mij thuis een dikke 4u rijden naar de chauvinisten hoofdstad en dacht bij mezelf een half diazepammetje (ik heb de 10mg variant,wie mijn andere berichten heeft gelezen hier weet dat)gaat er wel in.na een uurtje zat ik lekker chill in de auto te luisteren naar de chauffeur zijn geraas over dat hij ook al een dikke 13u aan het werken was en aan zijn ogen te zien had hij wel een lijntje speed binnen denk ik(of het moeten zéér goeie cafeïne capsules zijn geweest).Het deed me niets,ik vond het wel fijn om naar hem te luisteren.Goed omstreeks half 9 zette hij mij af aan terminal 2 en ik was uiterst relax,de 4u durende rit was voorbij gevlogen.Na kennis te hebben gemaakt met mijn mede passagiers,zo’n 17 personen die duidelijk te weinig nachtrust hadden gehad hebben we onze bagage ingecheckt bij de zeer vriendelijke meisjes van Viëtnam Airlines.Mijn ander half diazepammetje genomen want we moesten nog een dik 2u wachten voor we de lucht ingingen.Maar toen begon het,de reden waarom ik niet zo tuk ben om te vertrekken in Parijs:grin:ie franse rasistische,nazi-gezinde agentjes en bewakingspersoneel op CDG.We kwamen aan de controle voor je handbagage in te checken en waar ze eventueel een fouiering doen en ja hoor ze zagen mij al afkomen (ik heb lang haar en droeg een adidas vestje met rasta kleuren)”het grote gevaar” was aan het naderen.Toen mijn bagage door de scanner was geweest en ik mij ontdaan had van alle metalen voorwerpen ging ik door de metaaldector (hij ging niet af) maar vonden ze het toch nodig om mij even opzij te houden voor een controle.Zo’n chauvinistisch maar 2m hoge kabouter zei dat ik even moest meekomen.ik werd aan een grondige (lees = tot aan mijn ballen knijpende) controle onderworpen(nog een geluk dat ik geen dreadlocks heb of er zat een in latex omwikkelde vinger in mijn donkerste gedeelte van men lichaam).want blijkbaar vonden ze het vreemd dat mijn rugzak aan alle luchthaven normen voldeed.Ik lees luchthaven brochures jij imbiciel (hij verstond me toch niet).Daarna wilde hij mij een paar vragen stellen,in het frans natuurlijk wat ik goed begrijp en zou hem kunnen antwoorden in ze’n eigen taal,wat ik niet deed uit princiepe.Ik zei dan maar:do you speak englisch? Haha,lol de kabouter zen gezicht sprak boekdelen dat was blijkbaar ze’n sterkste kant niet.Hij riep er zijn overste bij,een bloedmooie francaise van een jaar of 30 waar ik gerust mee in het vliegtuig wilde stappen om een lidkaartje van de fly high mile club te versieren.Maar deze was vriendelijk en zei dat ik mocht vertrekken want de gids was van zijn oren gaan maken dat ze enkel nog op mij zaten te wachten.Al deze dingen waren zonder mijn diazepam(die nogal zijn best deed om zijn naam waar te maken) nogal anders uitgedraaid denk ik,nu was ongelooflijk kalm en het deed me niet zoveel.Maar zonder heb ik door nogal een pervente speed gebruiker te zijn nogal een kort lontje wat dan weer zou geleid hebben tot een vroegtijdige ontploffing.Heerlijk die diazepam,wat een gevaarlijk pilletje is dat toch.Het bracht de rustgevende ik naarboven en dat zal toch wel al zo’n dikke 5-6 jaar geleden geweest zijn dat ik die nog eens gevoeld heb.Toen we uiteindelijk in de lucht zaten heb ik nog een halvje genomen en na een 5u in de lucht heb ik er nog een bromazepam 6mg bijgenomen omdat ik nog wat wilde slapen.Mijn ervaringen met diazepam waren niet groot maar dit staat bovenaan mijn lijstje nu
Hopelijk hebben jullie genoten van mijn report..

honingolie

Bewuste gebruiker
Haha, dat las lekker weg :grin: ..

Diazepam is leuk spul, maar ik betrap me er regelmatig op dat ik de neiging heb om er 's avonds eentje te nemen, ook omdat ik nog wel eens lastig in slaap val soms.. Als ik dan na slechts 5 minuten wakker liggen al aan zo'n (half) blauw snoepje denk vind ik dat toch minder. (al kan ik de drang vrij eenvoudig weerstaan, wellicht dat het bij frequenter gebruik moeilijker wordt?) Zo kan recreatief gebruik vrij snel omslaan in zeer regelmatig gebruik, wat me toch niet de bedoeling lijkt.

Flameon

Badass junkie
Fijn om te horen dat de reis naar het vliegveld en de vlucht goed hebt doorgebracht met de diazepam :)
Inderdaad even opletten dat je het niet dagelijks gaat gebruiken, ondanks dat het gemakkelijk is om in slaap te vallen. Als je het niet tevaak gebruikt raak je er niet aan gewend en blijft recreatief gebruik ook leuk / handig.

Addick

Bewuste gebruiker
La roche hebben de meeste.
Ik heb witte pillen en er staat op ratiopharm belgium.
Zal wel geen verschil tussen zitten 10 mg valium = 10 mg valium

evil_kermit

Bewuste gebruiker
chase zei:
Ik lees luchthaven brochures jij imbiciel (hij verstond me toch niet).
imbécile is frans :wink:

inderdaad maar aangezien mijn report in het algemeen nederlands is getypt en ik in het dagelijks leven een nogal onverstaanbaar oost-vlaams accent op nahoud (voor die parijzenaar) moest ik niet bang zijn dat hij mij verstond. :grin:

chase

Newbie
inderdaad maar aangezien mijn report in het algemeen nederlands is getypt en ik in het dagelijks leven een nogal onverstaanbaar oost-vlaams accent op nahoud (voor die parijzenaar) moest ik niet bang zijn dat hij mij verstond. :grin:
inderdaad, want anders had je dit report niet getyped en was je waarschijnlijk in het ene of andere obscure parijse kantoortje nog van de partij voor een "body cavity exam" :wink:

snap er niks van, heb nu al een paar keer een aantal tabletten diazepam 10mg gebruikt. Eerst voorzichtig 1, niks, na uur no1, niks, na half uur 2 erbij en daarna de hele strip, 100mg dus. Dat kan hoor, opbouwen tijdens een "inneemsessie" Het werkt nl erg lang, dus wanneer ik de laatste pil nam, was de eerste op zijn hoogtepunt.
Maar ook heb ik dagen erna hup meteen 10 genomen, niks. Was can Roche. Ik wilde liever PCH, maar die krijg ik volgende keer. Het maakt wel uit hoor. Nederlandse fabrikanten zijn betrouwbaarder dan uit het verre buitenland. Maar ja, wat zeg ik, bij mij deed het niks. Misschien waren het neppers, maar ik denk eigenlijk van niet.

Ken je flunitrazepam/rohypnol?
1 of 2 mg. Men zei, doe maar eerst 1 mg hoor, ze zijn super sterk! ik zenuwachtig en happy. Niks. Zelfde verhaal als bij diazepam, hoewel ik er wel op heb geslapen, maar chill wer ik niet.

Geen idee :(

Winehouse

Badass junkie
ikwilslapen zei:
snap er niks van, heb nu al een paar keer een aantal tabletten diazepam 10mg gebruikt. Eerst voorzichtig 1, niks, na uur no1, niks, na half uur 2 erbij en daarna de hele strip, 100mg dus. Dat kan hoor, opbouwen tijdens een "inneemsessie" Het werkt nl erg lang, dus wanneer ik de laatste pil nam, was de eerste op zijn hoogtepunt.
Maar ook heb ik dagen erna hup meteen 10 genomen, niks. Was can Roche. Ik wilde liever PCH, maar die krijg ik volgende keer. Het maakt wel uit hoor. Nederlandse fabrikanten zijn betrouwbaarder dan uit het verre buitenland. Maar ja, wat zeg ik, bij mij deed het niks. Misschien waren het neppers, maar ik denk eigenlijk van niet.

1 of 2 mg. Men zei, doe maar eerst 1 mg hoor, ze zijn super sterk! ik zenuwachtig en happy. Niks. Zelfde verhaal als bij diazepam, hoewel ik er wel op heb geslapen, maar chill wer ik niet.

Misschien heb je "neppers" gekocht? Want van die doseringen moet je echt wel flink waus zijn .

Winehouse

Badass junkie
- Wat is een leuke dosis voor de eerste keer, ik heb er zat allemaal 5 mg /stuk.
10 mg om te beginnen is een lekkere dosis!
- Wat is leuk om het eventueel mee te combineren/versterken, drank, jointje, andere meds of totaal niet nodig.
Als de diazepam goed werkt en het kan nog wel wat harder, kun je (rustig aan) wat alcohol erbij nemen.

ja... :angry:
Maar ik dacht eigenlijk wel te weten hoe ze er echt uit moeten zien (was ooit in gezondheidszorg)
Dat heeft me hoop geld gekost dan. maar binnenkort krijg ik iets op een receptje... :)

salvation

Belezen gebruiker
Benzo's zorgen bij mij ook nauwelijks voor een recreatief effect, slapen doe ik als een roosje maar ik voel me er nauwelijks relaxter door, waarschijnlijk ben ik van mezelf al chill genoeg :grin:

hmkey

Experimenterende gebruiker
salvation zei:
Benzo's zorgen bij mij ook nauwelijks voor een recreatief effect, slapen doe ik als een roosje maar ik voel me er nauwelijks relaxter door, waarschijnlijk ben ik van mezelf al chill genoeg :grin:

Diazepam is een inslaper? Die pieken niet zo dus je word er niet enorm high van.
Probeer anders een korter werkend middel temazepam of alprazolam bijvoorbeeld(als je het overdag wilt nemen zou ik voor de tweede gaan)

Winehouse

Badass junkie
Diazepam is zeker wel een middel om recreatief te gebruiken! Tegen slaapstoornissen wordt het idd. gebruikt, maar ook vooral tegen spanningen en angst!

'T is dat ik ze met spoed van het ziekenhuis kreeg voorgeschreven om slaap in te halen en om ontwenningsverschijnselen tegen te gaan, maar aangezien ik al wist dat dit niks ging worden, omdat ik niet medicatietrouw ben, heb ik ze in een weekendje keer meegenomen en ik moet zeggen dat ze wel een soort van licht euforisch gevoel op je hebben, ik combineerde dat dan met een paar biertjes, speed en blowen wat standaard overal bij hoort.

Maar dit is wel echt het eerste medicijn voor mij waar ik wat van merk.
Ritalin e.d. dat ik ook moest slikken voor ADD nooit het 'positieve effect' of wat dan ook gemerkt en bij die laatste ervaarde ik alleen de buikpijn die ik er van kreeg en ik werd er juist extra agressief van, dus nooit echt in medicijnen gelooft, daarom vindt ik wel ff relaxed dat dit wél goed aanslaat, eerst paar keer genomen als slaapmiddel, omdat ik altijd al moeite had/heb met het inslapen en je bent eigenlijk zo goed als meteen weg en slaapt ook gewoon letterlijk 11 á 12 uur als een dooie hond verder en toen keertje recreatief was ook wel ff leuk, soort licht gevoel van geluk, maar om het nou persé daarvoor te kopen? Nee bedankt, maar zolang ik ze heb zal ik ze met plezier innemen! :grin:

Andyy

Bewuste gebruiker
ParaTalenta zei:
Maar dit is wel echt het eerste medicijn voor mij waar ik wat van merk.
Ritalin e.d. dat ik ook moest slikken voor ADD nooit het 'positieve effect' of wat dan ook gemerkt

Had ik ook met ritalin, concerta, methylfenidaat en nog veel meer van die rotzooi, werkte helemaal niet, kreeg alleen maar hartkloppingen ervan, en een ongelofelijk droge bek.
nu heb ik dexamfetamine, gaat als een trein, totale rust in me kop.

ikwilslapen zei:

1 of 2 mg. Men zei, doe maar eerst 1 mg hoor, ze zijn super sterk! ik zenuwachtig en happy. Niks. Zelfde verhaal als bij diazepam, hoewel ik er wel op heb geslapen, maar chill werd ik niet.

Hier nog wat info : Ik ben geen speedo24/7/
Ik ben niet genept, heb ze later namelijk van mijn psych (die erg makkelijk is) bij mijn apotheek gehaald, zelfs flunitrazepam.
Op flunitrazepam slaap ik 3 uur.
Op 2 nitrazepammen ook. Op diazepam, hoeveel ook...niks!!! Ik ben zo vreselijk moe en wil even slapen!
Ik ben dus nooit verslaafd geweest en heb ook nooit eerder wat gebruikt.

Zo, even mijn frustraatie weggeschreven
.

Bovenaan