Dit is het GHekB van de dam

Heb deze en vorige week bijna heel de dag door G/gbl gedaan alleen 4 uur voor het slapen niet, maar deze week kon ik ook
niet slapen als ik 4 uur van te voren mijn laatste portie nam.

vrijdag 3 december 2010

Dit is het hek van de dam. heb de hele week maar 3 uur geslapen snachts. waarvan de laatste 2 dagen 24/7 g gebruikt om te kunnen
slapen.
Dit is niet goed!!!
Vandaag moest ik me ziek melden anders had ik waarschijnlijk weer vol aan de g gezeten.
Heb vanochtend nog 1 gtje gepakt om nog 3 uurtjes te slapen, maar heb nu al de hele dag
een ongelooflijk hoge hartslag en een erg onrustig gevoel in mijn lichaam.
Ik hoop dat ik hier uit mezelf vanaf kan komen en dat ik vannacht in ieder geval goed slaap
anders wordt ik gek. (Voorlopig) geen G meer voor .......

Het is nu donderdag en ik ben er lichamelijk helemaal vanaf.

Zaterdagnacht was de ergste nacht, ik dacht dat me hart in mijn borstkas ging ontploffen, weinig geslapen, maar
wel tot 15 uur op bed gelegen. Vrijdag, zaterdag en zondag overigens nog wel veel trillen, zweten, koud/warm effecten,
Daarna was het alleen mijn hart waar ik me druk om maakte. Af en toe kreeg ik van die aanvallen, druk op de borstkas, ontzettend hoge
hartslag, en een gevoel van maagzuur bij mijn hart (gloeiend, onprettig gevoel)

Hier een rooster van die aanvallen, en mijn eigen manier van afbouwen/medicatie (dit is niet slim, maar ik dacht dat ik nog net niet
zo verslaafd was om te hoeven afbouwen.

Aanvalrooster:
Vrijdag:
ziek gemeld en sochtends om 9 uur mijn laatste portie (2,5 ml gbl) om nog ff 3 uurtjes te kunnen slapen
hierna begonnen de hartkloppingen etc.
-smiddags 1 ml gbl
-savond 2 10% halve liter biertjes op toen gaan slapen. dit ging goed maar na 3 uurtjes was ik weer wakker en begonnen
de aanvallen weer. om 5 uur opgestaan om te gaan werken.

zaterdag:
het ging allemaal goed tot die middag, toen begon het weer. Ook trillen, zweten, klamme handen.
smiddags wederom een dosis van 1 ml gbl genomen.
toen ben ik met vrienden flink gaan zuipen en blowen en had hierdoor helemaal nergens last van,
maar toen ik om 4 uur in bed dook dacht ik echt dat ik dood ging (mijn hart heeft nog nooit zo snel geklopt, het
leek wel of ie op ontploffen stond. Heb toen de tv aangezet, en het gepraat op de tv stelde me gerust en
ben toen toch 3 uurtjes in slaap gevallen.

zondag:
middag en avond nog wel een gloeiend gevoel gehad bij mijn hart, maar niet meer zo erg als daarvoor.
Die avond helemaal niks gedronken alleen een klein hasjjointje.
Een goeie 4 uur achter elkaar door geslapen.

maandag:
maandag voelde ik me lichamelijk wel okee op het werk, alleen veel zweten en geestelijk onrustig.
toen heb ik smiddags een 1 liter wijn gekocht en die savonds opgedronken.
Ik dacht nu is het ergste voorbij. 5 uurtjes geslapen die nacht.

dinsdag:
Dinsdag ging ook redelijk goed tot die middag. Smiddags kreeg ik weer hele nare hartkloppingen waarbij mijn
hart ook een soort van jeukte, dit duurde tot vroeg in de avond. Ik had echt het gevoel dat ik op mijn dieet moest
letten, had die middag ook teveel koffie en peukjes op. Wanneer ik hiermee een tijdje stopte werd het minder.
Die dag ook geen drank gehaald, want dat stelde het afkicken alleen maar uit en ik kreeg het dan dubbel zo hard terug dacht ik.
Alleen veel water drinken, groente, fruit, weinig zout.

woensdag:
Woensag waren de onprettige gevoelens nog maar minimaal, en heb die avond met een maat 3 blikjes bier op en een paar jointjes.
En vandaag...
is het donderdag en ben ik voor mijn gevoel
weer helemaal de oude. Geestelijk heb ik er geen problemen mee om dit voorlopig ff niet te doen, en als ik
het doe niet meer in de mate waarin ik het het afgelopen half jaar heb gedaan, wat bijna iedere dag meerdere porties
was (2,3,4,5 en in het weekend en met feestjes wel meer)

In augustus heb ik 10 dagen niks gedaan vanwege vakantie en had toen nergens last van.
2 weken geleden had ik ff 3 dagen geen G meer, maar toen was er lichamelijk nog niks aan de hand.
toen ik het binnen kreeg ben ik het wel weer als een malle gaan gebruiken, want dacht dat ik er bijna
niet lichamelijk verslaafd aan kon raken.

ik begrijp dat er veel mensen zijn die niet meer cold-turkey kunnen stoppen en ik raad het ook niet aan
maar ik dacht dat ik mijn lichaam goed genoeg kende.

Hiermee wil ik aangeven hoe snel een "lichamelijke" verslaving erin kan sluipen als je niet goed oppast.
Als ik zo nog een paar dagen was doorgegaan had ik er niet meer uit mezelf mee kunnen stoppen.
Ik hoop dat dit een les is voor alle mensen die op het randje staan om zich in die af-G-rond te storten, maar zich hopelijk net op tijd bedenken.

Pak nooit om te kunnen slapen!!! dit had ik me altijd al voorgenomen en toch
deed ik het..

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
@ Geiser Sosa....
Dude, volgens mij ben je door het oog van de naald gekropen,....ik had(gelukkig hier in het ziekenhuis), ook dat gevoel dat ik geen lucht meer kreeg,alsof er een olifant op mijn borst zat, en kramp in mijn hele bovenlichaam...gelijk naar de eerste hulp(nu snap ik ook waarom de detox pal naast de ehbo zit)...paar uurtjes aan de zuurstof,extra ghb en hartbewaking en toen ging het wel weer...

Maar als je wilt afkicken van de G en je voelt je zo zoals jij je voelde zou ik toch maar naar de eerst hulp gaan als ik jou was....

@ Dreuge,,,helemaal gelijk....

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
want dacht dat ik er bijna
niet lichamelijk verslaafd aan kon raken.

Hiermee wil ik aangeven hoe snel een "lichamelijke" verslaving erin kan sluipen als je niet goed oppast.
Als ik zo nog een paar dagen was doorgegaan had ik er niet meer uit mezelf mee kunnen stoppen.
Ik hoop dat dit een les is voor alle mensen die op het randje staan om zich in die af-G-rond te storten, maar zich hopelijk net op tijd bedenken.

Dat is inderdaad een feit, naar mijn mening is dat een van de grootste gevaren van GHB. Dit verhaal heeft denk ik wel het effect op mensen dat je graag wilt dat het heeft, op mij toch. Ik vind het een waardevol verhaal, bedankt voor het delen ervan.

ik begrijp dat er veel mensen zijn die niet meer cold-turkey kunnen stoppen en ik raad het ook niet aan
maar ik dacht dat ik mijn lichaam goed genoeg kende.

Je hebt geluk gehad, dat is levensgevaarlijk. Afkicken van de GHB moet eigenlijk altijd gebeuren in overleg met je huisarts/dokter.

Hoe gaat het nu ermee ?

Vorige week vrijdag had ik een gtje gedaan om te kijken of mijn lichaam het weer aan kon.
zaterdag heb ik ook nog een paar geetjes gepakt. Heb geen last meer gehad van hartkloppingen en lichamelijke afkickverschijnselen
Ik hou het nu bij (gematigd) weekendgebruik en pak anders gewoon een biertje
Nee, ik heb me lesje hopelijk wel geleerd

Gonzo Good luck!

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Geiser Sosa zei:
Vorige week vrijdag had ik een gtje gedaan om te kijken of mijn lichaam het weer aan kon.
zaterdag heb ik ook nog een paar geetjes gepakt. Heb geen last meer gehad van hartkloppingen en lichamelijke afkickverschijnselen
Ik hou het nu bij (gematigd) weekendgebruik en pak anders gewoon een biertje
Nee, ik heb me lesje hopelijk wel geleerd

Gonzo Good luck!

Thanks dude.....

Maarre, ehhh......zou je er niet gewoon helemaal mee kappen??
Ik bedoel dit schiet toch niet op, ben je er vanaf, gaat het net weer een beetje lekker...En dan begin je er weer mee??
Beetje dubbel in mijn ogen...
En zeker over die zaterdag waar je het over hebt, een paar Geetjes...????
Je zegt zelf dat je je lesje geleerd hebt, nou ik betwijfel het...

Ik weet van mezelf dat ik er helemaal klaar mee ben,en ik ga het ook niet " zo af en toe" nemen, dat is de kat op het spek binden....

Good luck(is niet negatief bedoeld hoor)

Ik had dit antwoord wel een beetje verwacht :sunglasses: .. maar iedereen is anders. De een kan wel met mate gebruiken en de ander niet. Maar ik vind het gewoon zon lekker spul, dat ik het toch wel wil blijven doen. Misschien dat ik nu weer overkom als een verslaafde, maar probeer echt drastisch te minderen. Deze hele week niks op en ook niks in huis tot volgende week en het gaat eigenlijk wel lekker zo. Vooral nuchter(slapen) bevalt me zoveel malen beter, dat ik doordeweeks ook echt niet ga pakken.
Ik had een fout gemaakt en ben net over het randje gegaan.
Dat wil ik dus nooit meer meemaken...

Bovenaan