Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
Toevallig, ik zag deze laatst op bol.com, toch maar eens bestellen dan (:DonnieDark0 zei:Ik heb laatst een boeiend boek gelezen van Pim van Lommel een cardioloog. Het boek heet "Eindeloos bewustzijn, een wetenschapelijke visie op de Bijna Dood Ervaring.
Tripper zei:jcutter123 zei:Vertel..Het mooie is van DMT dat het je chakra's opend. Dat is het probleem bij Jcutter.
Jij hebt 1 keer DMT gedaan en de angst weerhoudt je ervan om het nog een keer te doen, terwijl het alleen maar beter kan worden. Op een gegeven moment gaat de angst minder worden. Zo erg is het toch niet, het is zo voorbij.
! Ik heb echt mijn ergste ervaring gehad nadad ik drugs al meer dan 10x sommige 100x en een enkeling 1000x heb gedaan. Dus als je eerste ervaring al brak is moet je zeker oppassen 
TheAgeOfMen zei:Dit vind ik echt een MEGA report (beste op dit forum), klein maar superkrachtig, heb eerlijk gezegd alles wel een keer genomen behalve DMT , na dit verhaal lijkt me dat toch super om een keer te doen, lijkt me echt een vage belevenis, net alsof je echt in contact hebt gestaan met GOD, vast iets om je leven niet te vergeten.
Peace!
TheAgeOfMen zei:Dit vind ik echt een MEGA report (beste op dit forum), klein maar superkrachtig, heb eerlijk gezegd alles wel een keer genomen behalve DMT , na dit verhaal lijkt me dat toch super om een keer te doen, lijkt me echt een vage belevenis, net alsof je echt in contact hebt gestaan met GOD, vast iets om je leven niet te vergeten.
Peace!

Scharrelboom zei:Dit is eigenlijk echt het raarste wat ik ooit heb gelezen (of geweten) over drugs..of in dit geval DMT.
Ken DMT nog niet zo heel erg lang.. dus vind dit zeker interessant om te lezen!
(wist nauwelijks wat het was envmet je kon doen, voordat ik jouw verhaal, en alle reacties had gelezen).
cheiron zei:Scharrelboom zei:Dit is eigenlijk echt het raarste wat ik ooit heb gelezen (of geweten) over drugs..of in dit geval DMT.
(wist nauwelijks wat het was envmet je kon doen, voordat ik jouw verhaal, en alle reacties had gelezen).
Als je DMT interessant vind, kan ik je aanraden om eens een weekendworkshop van Terence Mckenna te beluisteren. Bijvoorbeeld Tree of Knowledge, die je hier https://www.dmt-nexus.com/Files.aspx?Filetype=Audio kunt vinden.
DMT is een wonderlijk goedje....
cheiron zei:Scharrelboom zei:Dit is eigenlijk echt het raarste wat ik ooit heb gelezen (of geweten) over drugs..of in dit geval DMT.
Als je DMT interessant vind, kan ik je aanraden om eens een weekendworkshop van Terence Mckenna te beluisteren. Bijvoorbeeld Tree of Knowledge, die je hier https://www.dmt-nexus.com/Files.aspx?Filetype=Audio kunt vinden.
DMT is een wonderlijk goedje....
theholyganja zei:Val je bij DMT niet in een soort van slaap?
theholyganja zei:Ja ik weet veel van natuurlijke DMT. Maar zoals gezegd ik heb een vriend het al zien doen. Hij nam een paar hits en viel achterover. Een halfuur in "slaap". Maar toen hij terug was wist hij wel alles perfect. Tuurlijk , want hij heeft zijn ziel verplaatst.
NEYS zei:Wortel: onderactief (-6%)
Sacraal: onderactief (0%)
Navel: onderactief (-38%)
Hart: open (31%)
Keel: onderactief (0%)
Derde Oog: open (31%)
Kruin: open (12%)
Maar wat kan ik hier nu mee? Die oefeningen doen en dan zal je het leven als een stuk prettiger ervaren? Ik ben namelijk niet iemand die snel in dit soort dingen geloofd...
Kan iemand dit even vertalen voor me? :P Ben wel nieuwsgierig
Edit: Oh gewoon ff de site lezen
Hmmm interessant om te lezen, maar of dit echt is wie ik ben weet ik niet. Ik kan me voorstellen dat je snel wilt geloven wat een site als deze zegt zodat je je beter voelt.

theholyganja zei:Waar doe je die chakra testen als ik het vragen mag?
)