• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DMT - De demonstratie van God.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
DonnieDark0 zei:
Ik heb laatst een boeiend boek gelezen van Pim van Lommel een cardioloog. Het boek heet "Eindeloos bewustzijn, een wetenschapelijke visie op de Bijna Dood Ervaring.
Toevallig, ik zag deze laatst op bol.com, toch maar eens bestellen dan (:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Re:

Tripper zei:
jcutter123 zei:
Het mooie is van DMT dat het je chakra's opend. Dat is het probleem bij Jcutter.
Vertel..

Jij hebt 1 keer DMT gedaan en de angst weerhoudt je ervan om het nog een keer te doen, terwijl het alleen maar beter kan worden. Op een gegeven moment gaat de angst minder worden. Zo erg is het toch niet, het is zo voorbij.

Nou laat mij je vertellen dat alle drugs ook zeer slechter kan worden na de eerste keer :rock: ! Ik heb echt mijn ergste ervaring gehad nadad ik drugs al meer dan 10x sommige 100x en een enkeling 1000x heb gedaan. Dus als je eerste ervaring al brak is moet je zeker oppassen :rolleyes:

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
Dit vind ik echt een MEGA report (beste op dit forum), klein maar superkrachtig, heb eerlijk gezegd alles wel een keer genomen behalve DMT , na dit verhaal lijkt me dat toch super om een keer te doen, lijkt me echt een vage belevenis, net alsof je echt in contact hebt gestaan met GOD, vast iets om je leven niet te vergeten.

Peace!

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
TheAgeOfMen zei:
Dit vind ik echt een MEGA report (beste op dit forum), klein maar superkrachtig, heb eerlijk gezegd alles wel een keer genomen behalve DMT , na dit verhaal lijkt me dat toch super om een keer te doen, lijkt me echt een vage belevenis, net alsof je echt in contact hebt gestaan met GOD, vast iets om je leven niet te vergeten.

Peace!

Same en ben van plan om hier vrijdag verandering in te brengen, even kijken of mijn tripmaat er ook voor in is :grin: !

grtz,
Patrick

Tripper

Wijs gebruiker
TheAgeOfMen zei:

Peace!

Bedankt voor dit grote compliment!! :hearteyes:

Aalpoepert

Badass junkie
Christus wat een goed report! DMT zit nog niet op mijn to-do list, ayuahasca wel, maar misschien dat het daarna nog op mijn lijstje en wellicht op mijn pad komt.

Theupsetter

Bewuste gebruiker
Erg fascinerend geschreven, zeer duidelijk ook. :hearteyes:
Ik heb die chackra test ook maar eens gedaan:

Wortel: open (12%)
Sacraal: onderactief (0%)
Navel: open (12%)
Hart: onderactief (0%)
Keel: open (25%)
Derde Oog:openmouth:pen (38%)
Kruin: open (31%)

Op het sociale vlak ben ik niet erg goed (ook nooit geweest, door verlegenheid en onzekerheid, benieuwd of dit ooit beter word)

cheiron

Bewuste gebruiker
Wortel: open (38%)
Sacraal: open (56%)
Navel: open (50%)
Hart: open (62%)
Keel: open (62%)
Derde Oog: overactief (94%)
Kruin: overactief (75%)

Leuk testje :)
En een mooi report, by the way.
Helder omschreven.

Einstein

Badass junkie
Prachtig report inderdaad, niet zo lang als de meeste goede reports, maar wel mooi duidelijk geschreven :)

spacelord

Wijs gebruiker
nice test

Wortel: onderactief(-19%)
Sacraal: open (38%)
Navel: onderactief(6%)
Hart: onderactief(6%)
Keel: open (62%)
Derde Oog:openmouth:pen (50%)
Kruin: open (25%)

Mijne wortel ziet er echt niet goed uit :grin:

Ik heb dit report al vaak gelezen, vind het ongelofelijke ervaring kan er mij echt niets bij voorstellen. Ik ben na toch al wat experimenteren met DMT, er nog altijd erg wantrouwig en onzeker tegenover hoewel ik er nog geen enkele slechte ervaring mee heb gehad. Is een soort van bindingsangst ofzo :grin:

NEYS

Experimenterende gebruiker
Wortel: onderactief (-6%)
Navel: onderactief (-38%)
Hart: open (31%)
Keel: onderactief (0%)
Derde Oog: open (31%)
Kruin: open (12%)

Maar wat kan ik hier nu mee? Die oefeningen doen en dan zal je het leven als een stuk prettiger ervaren? Ik ben namelijk niet iemand die snel in dit soort dingen geloofd...

Kan iemand dit even vertalen voor me? :P Ben wel nieuwsgierig

Edit: Oh gewoon ff de site lezen

Hmmm interessant om te lezen, maar of dit echt is wie ik ben weet ik niet. Ik kan me voorstellen dat je snel wilt geloven wat een site als deze zegt zodat je je beter voelt.

seth

Gast
Wortel: onderactief(-44%)
Sacraal: open (19%)
Navel: onderactief(-6%)
Hart: onderactief(-6%)
Keel: open (38%)
Derde Oog: onderactief(0%)
Kruin: open (6%)

onderactief... wat moet ik daar nu weer van denken

Jullie zijn helemaal doorgeslage met jullie 3de navel kruin chakra op 30%

binnekort maar eens een lekker tripje op 100mg.

Ik ben dr klaar voor, deze Yellow self-existing star!

:wink: :wave:

Scharrelboom

....

Dit is eigenlijk echt het raarste wat ik ooit heb gelezen (of geweten) over drugs..of in dit geval DMT.

Ken DMT nog niet zo heel erg lang.. dus vind dit zeker interessant om te lezen!
(wist nauwelijks wat het was envmet je kon doen, voordat ik jouw verhaal, en alle reacties had gelezen).

Vind wel dat je het eigenlijk erg goed omschreven hebt allemaal, kon me ergens wel inbeelden hoe die kamers e.d eruitzagen, maar ook totaal niet (nog nooit gedaan ofcourse)!

Erg mooi iig, zet je toch wel aan het denken (ik iig) :)

cheiron

Bewuste gebruiker
Scharrelboom zei:
Dit is eigenlijk echt het raarste wat ik ooit heb gelezen (of geweten) over drugs..of in dit geval DMT.

(wist nauwelijks wat het was envmet je kon doen, voordat ik jouw verhaal, en alle reacties had gelezen).

Als je DMT interessant vind, kan ik je aanraden om eens een weekendworkshop van Terence Mckenna te beluisteren. Bijvoorbeeld Tree of Knowledge, die je hier https://www.dmt-nexus.com/Files.aspx?Filetype=Audio kunt vinden.

DMT is een wonderlijk goedje....

lolnoob

Bewuste gebruiker
cheiron zei:
Scharrelboom zei:

Als je DMT interessant vind, kan ik je aanraden om eens een weekendworkshop van Terence Mckenna te beluisteren. Bijvoorbeeld Tree of Knowledge, die je hier https://www.dmt-nexus.com/Files.aspx?Filetype=Audio kunt vinden.

Bedankt voor het posten van die link :)
Zoals hij praat is het echt lekker om naar te luisteren.

Erg heftig rapport inderdaad!

Mijn resultaten van de chakra test:
Wortel: open (25%)
Sacraal: overactief (94%)
Navel: onderactief (6%)
Hart: overactief (75%)
Keel: overactief (75%)
Kruin: onderactief (-12%)

Haha heftig als je die overactieve leest man.. :P Bang voor verandering, materialistisch etc.
Dát Is natuurlijk de reden dat ik er zo van hou om in derdewereldlanden te werken!

Scharrelboom

cheiron zei:
Scharrelboom zei:

Bedankt, vind dit zeker wel interessant.
Ben er nog lang niet aan toe (daar gaan nog jáááren overheen, uberhaupt of ik het wel aankan of durf:wink:)

Maar lezen over dit soort dingen, en ervaringen van andere mensen vind ik altijd op een of andere manier erg bijzonder.

DeeMTee

Ik heb het dan ook zelf geschreven en dus meegemaakt. Jammer dat mijn account geblokkeerd is, gelukkig heb ik er nog 1. 1 die nog ouder is.

DeeMTee

theholyganja zei:
Val je bij DMT niet in een soort van slaap?

Wat is slaap? Alle definities worden omver geblazen als je DMT hebt genomen. Je bent volledig bij je bewustzijn, dat zou je ook in je slaap kunt bereiken, maar DMT is toch anders dan slapen. Als je droomt dan wordt er ook DMT aangemaakt, ik denk dat je daarmee in de war bent.

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ja ik weet veel van natuurlijke DMT. Maar zoals gezegd ik heb een vriend het al zien doen. Hij nam een paar hits en viel achterover. Een halfuur in "slaap". Maar toen hij terug was wist hij wel alles perfect. Tuurlijk , want hij heeft zijn ziel verplaatst.

DeeMTee

theholyganja zei:
Ja ik weet veel van natuurlijke DMT. Maar zoals gezegd ik heb een vriend het al zien doen. Hij nam een paar hits en viel achterover. Een halfuur in "slaap". Maar toen hij terug was wist hij wel alles perfect. Tuurlijk , want hij heeft zijn ziel verplaatst.

Dat heet een Breakthrough. Het ziet eruit alsof je slaapt, maar zelf is hij klaarwakker in een andere dimensie. En je weet nooit 100% wat je allemaal hebt meegemaakt, dat denk je alleen maar.

Encelaro

Newbie
Dit vind ik echt het ultieme tripreport. Het deed me ook heel erg denken aan De MaTrix en nu ik dit topic helemaal heb gelezen zie ik dat je dit zelf ook al zo noemde in je tweede post. Jij nam DMT, jij nam de rode pil. Die film vind ik nu geniaal met dat idee in mijn achterhoofd.
Ik heb ook dat boek 'Eindeloos bewustzijn' gelezen en al een aantal keer getript met paddo's en kan me wel vinden in de theoriën die in dit topic voorbij komen. DMT doe ik misschien ook nog wel een keer.
:)

universal*flow

Belezen gebruiker
NEYS zei:
Wortel: onderactief (-6%)
Navel: onderactief (-38%)
Hart: open (31%)
Keel: onderactief (0%)
Kruin: open (12%)

Maar wat kan ik hier nu mee? Die oefeningen doen en dan zal je het leven als een stuk prettiger ervaren? Ik ben namelijk niet iemand die snel in dit soort dingen geloofd...

Kan iemand dit even vertalen voor me? :P Ben wel nieuwsgierig

Edit: Oh gewoon ff de site lezen

Hmmm interessant om te lezen, maar of dit echt is wie ik ben weet ik niet. Ik kan me voorstellen dat je snel wilt geloven wat een site als deze zegt zodat je je beter voelt.

Je moet inderdaad niet simpelweg een site geloven wat het zegt. Ook heeft het geen zin om de oefeningen te doen en vervolgens geloven dat je een makkelijk en gelukkig leven hebt.

Probeer jezelf zoveel mogelijk te informeren over chakra's zodat je ze stuk voor stuk begrijpt. Observeer jezelf zo objectief mogelijk in het dagelijks leven.

Klein voorbeeldje van mijzelf persoonlijk. Een jaar geleden heb ik deze test ook gemaakt. Had mijn wortel chakra op -20, ik merkte dat ik vaak ietwat wankel op mijn voeten stond. Was erg makkelijk beinvloedbaar door mensen in mijn omgeving etc.
Ben in die tijd verhuisd weg uit Nederland, en heb mezelf snel moeten ontwikkelen tot een sterker persoon. Heb dit gedaan door mezelf assertiever op te stellen. Heb ook altijd (edel)stenen bij me gedragen, oa. Rode Jaspis, veel op blote voeten gelopen en gedanst.
Een jaar later stuit ik op dit report en doe ik de chakra test weer. Me wortelchakra staat nu op 6. Ik ben voor mijn gevoel dan ook heel erg veranderd, ook duidelijk te zien in de test.
Met dit soort dingen is het altijd erg belangrijk om je eigen weg er in te vinden. En niet zomaar doen wat op internet staat. Ik mediteer bijvoorbeeld nooit zoals het in het boekje staat, dit werkt niet voor me, in plaats daarva schilder ik, dat werkt voor mij beter.

Hoop je een beetje duidelijkheid te hebben kunnen geven, wilde de post ook niet te lang maken!!

good luck!! :wave:

Timmie94

Bewuste gebruiker
theholyganja zei:
Waar doe je die chakra testen als ik het vragen mag?

http://www.eclecticenergies.com/nederla ... ratest.php

zoals vermeld in de eerdere posts.

Heel erg gaaf verhaal man, echt indrukwekkend. Ikzelf heb kort geleden voor t eerst getript maar ben wel al vrij lang geinteresseerd in drugs en dit soort dingen. Dit verhaal is wel echt bijzonder man.. Ik heb al wel is het idee gehad dat ik door de ruimte vloog en allemaal planeten zag en daardoor me realiseerde hoe klein ik was.(keta trip). maar Hoe jij je gevoeld moet hebben toen je de 'speelbal' van jouw god was..

Bij mij waren veel chakras onderactief, Wortel op -31% zelfs, maar mijn keel en Derde Oog zaten boven de 35%. rest van de onderactieve fluctuerend tussen -25 en -6 %. (had per ongeluk niet gekopieerd en het al weggeklikt, kon t niet meer terughalen :stoned: )

Bovenaan