DMT in een e-sig (atomiser)

therealburningman

Experimenterende gebruiker
Hi allemaal! Ik ben benieuwd naar jullie DMT olie verdamp ervaringen. Ik heb zelf een e-smoking apparaat gekocht en DMT opgelost in Wax Liquidizer (PG-PEG mengsel). Zodra ik ready ben om hem te testen laat ik het hier weten. Als je je ervaring deelt vergeet dan niet (als je het weet) het Wattage, Coil type (ceramic, anders? single, double, 4,8?), temperatuur en DMT / liquid verhouding te melden.

Yuri

Newbie
Heb het zelf met een Smok device gedaan. Werkt als een trein, ben echter de settings helemaal kwijt. Spice iig niet al te licht zou ik zeggen. Mocht het zaakje later weer gaan kristalliseren, dan zit er wel echt te veel DMT in.

therealburningman

Ik heb nu een Vapresso Tarot Nano met een Single ceramic coil op 35 Watt, en max temperatuur van 100 graden. De liquid is 1 gr / 1.75 ml. Ik heb gelezen over de DMT kristaliseert in een aantal gevallen, logisch bij de liquid verhouding. Ik heb geen idee waar dat omslag punt ligt, en ik ben er nog niet aan toegekomen om te proberen, maar laat het hier uiteraard weten zodra ik gevlogen heb.

• Like
Waarderingen: Yuri

Yuri

Newbie
Wel wat meer verwacht ik. Mijn broer die veel met liquid speelt deed het heel sterk spicen, en pas toen hij way overboard ging kwam het niet meer goed :) Type vloeistof kan wellicht ook een rol spelen. En laat maar weten inderdaad, veel mensen zweren bij deze methode :)

therealburningman

Wel wat meer verwacht ik. Mijn broer die veel met liquid speelt deed het heel sterk spicen, en pas toen hij way overboard ging kwam het niet meer goed :) Type vloeistof kan wellicht ook een rol spelen. En laat maar weten inderdaad, veel mensen zweren bij deze methode :)
Ik lees op nexus dat zelfs 1gr/2ml nog kan leiden tot kristalisatie. Maar bij die verhouding zal je echt flink moeten innemen. Ga naar een willekeurige e-sig shop en ze kunnen je helaas niet vertellen hoeveel vloeistof er per puf gemiddeld uitkomt bij verschillende instellingen. Proefondervindelijk dan maar.

Zie: https://www.dmt-nexus.me/forum/default.aspx?g=posts&m=913623&#post913623 (laatste reacties)

Update: Dit is het mengsel wat ik gekozen heb (gebruik ik ook voor THC-a) https://www.waxliquidizer.com/wax-liquidizer-ingredients-fda-approved-ingredients

therealburningman

Oef...... Ik heb het geprobeerd hoor. De vloeistof smaakt enorm sterk. Veel sterker dan freebasen van kristallen. Zo sterk dat ik dit niet snel nog een keer zal doen. Ik overweeg de vloeistof te verdunnen/mengen. Maar ontzettend vies en branderig.
@Yuri

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik had laatst superenthousiast een e-sigaret gekocht (Joyetech eVic Primo Fit, 2 mL, 0,5 ohm coil, 30/70 PG/VG) met het idee om er (5-MeO-)DMT mee te gaan verdampen. Leek me super chill om DMT met een fruitsmaakje te kunnen dampen ^^

Maar ik heb de DMT nog niet door de liquid gemengd. Ik was van plan te beginnen met 250 mg / mL, veel minder dan er op DMT-nexus wordt geadviseerd, maar die lui mikken ook op breakthrough in één hijs dus ik ben bewust een stuk voorzichtiger.

Waar ik inmiddels wel (theoretisch) achter ben, is dat het nogal kut is dat je de voorraad vloeistof weer moet bijvullen zodra ongeveer de helft van je e-liquid er nog in zit. Anders kan je coil verbranden als 'ie droog staat. Maar dat betekent dat je dus altijd een best grote voorraad DMT in je e-sig hebt zitten, en dat je het alleen kan opmaken door steeds de e-liquid te verdunnen.
Dit had ik me van te voren niet bedacht en nu vind ik dit dus een groot nadeel. Je moet flink investeren en als je dan toch liever op een andere manier DMT rookt dan heb je pech.

Ik heb eerst gewoon gezocht naar een temperatuur die goed werkt met de e-liquid. Dat was sowieso even zoeken in het begin. Hij staat nu op 45 watt en 4,18V. Daarmee kan ik aardig dampen zonder brandsmaak.

Sinds ik de e-sig heb gekocht heb ik nog niet helemaal de juiste set / setting gevonden om DMT te nemen. Dus ik wacht nog even. Maar mijn plan is dus om die 250 milligram in een milliliter proberen op te lossen. Dan even kijken hoe dat bevalt en als het niet sterk genoeg is dan 250 milligram erbij oplossen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
@Neo-Shulginist

Welke coil gebruik je dan? De openingen naar het katoen zitten toch vrij laag? Ik zag op YT dat sommigen hun eigen coils maken.
0,5 ohm coil.

Maar er moet toch zeker wel 0,5 mL in het compartiment blijven zitten. Als je de vloeistof met 0,5 - 1 g DMT / mL oplost, dan houd je dus altijd een kwart gram over die je niet kan oproken, tenzij in sterk verdunde concentratie.

Albedo

Wijs gebruiker
Ik vape sinds kort met nic salts en af en toe merk ik te laat dat hij leeg is. De smaak van een beetje oververhit katoen valt me mee. Ik vul hem dan en dan gaat het weer goed zonder bijsmaak. De coils moeten sowieso om de 2-3 weken vervangen worden afhankelijk van de soort liquid. Tevens zijn ze niet zo duur. Zeker niet in verhouding tot DMT wat vrij duur is las ik.

Laatst bewerkt:

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Ik had laatst superenthousiast een e-sigaret gekocht (Joyetech eVic Primo Fit, 2 mL, 0,5 ohm coil, 30/70 PG/VG) met het idee om er (5-MeO-)DMT mee te gaan verdampen. Leek me super chill om DMT met een fruitsmaakje te kunnen dampen ^^

Maar ik heb de DMT nog niet door de liquid gemengd. Ik was van plan te beginnen met 250 mg / mL, veel minder dan er op DMT-nexus wordt geadviseerd, maar die lui mikken ook op breakthrough in één hijs dus ik ben bewust een stuk voorzichtiger.

Waar ik inmiddels wel (theoretisch) achter ben, is dat het nogal kut is dat je de voorraad vloeistof weer moet bijvullen zodra ongeveer de helft van je e-liquid er nog in zit. Anders kan je coil verbranden als 'ie droog staat. Maar dat betekent dat je dus altijd een best grote voorraad DMT in je e-sig hebt zitten, en dat je het alleen kan opmaken door steeds de e-liquid te verdunnen.
Dit had ik me van te voren niet bedacht en nu vind ik dit dus een groot nadeel. Je moet flink investeren en als je dan toch liever op een andere manier DMT rookt dan heb je pech.

Ik heb eerst gewoon gezocht naar een temperatuur die goed werkt met de e-liquid. Dat was sowieso even zoeken in het begin. Hij staat nu op 45 watt en 4,18V. Daarmee kan ik aardig dampen zonder brandsmaak.

Sinds ik de e-sig heb gekocht heb ik nog niet helemaal de juiste set / setting gevonden om DMT te nemen. Dus ik wacht nog even. Maar mijn plan is dus om die 250 milligram in een milliliter proberen op te lossen. Dan even kijken hoe dat bevalt en als het niet sterk genoeg is dan 250 milligram erbij oplossen.

Met een “smok TFV8 baby tank” kan je je tank helemaal leegdampen. Er zijn verschillende coils voor te krijgen. Deze tank verbruikt flink vloeistof dus als je meteen een breakthrough wilt denk ik dat je dat met deze tank wel kan bereiken.

Koop er meteen een goede boxmod bij waar je 18650 lithium batterijen in kan doen. Als je batterijen zijn versleten kan je er gewoon nieuwe in doen.

Ik heb een smok tfv8 baby tank met een 0,4 OHM coil op een laisimo boxmod. Ik damp op 57,5 watt maar die boxmod gaat tot 200 watt.

Als je een coil van 0,15 OHM in die baby tank doet en op 150 watt dampt zet je de kamer helemaal onder de damp in 1 teug.

E14958BB-0A7F-48D3-A0F1-6075FE4129BB.jpeg 872CCBB9-60B3-4157-9511-33A18E2E5FAB.jpeg

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Oh en neem dan ook “Sony konion” batterijen. Die batterijen ontploffen niet op gewelddadige manier als er te veel stroom loopt door kortsluiting, overladen of dampen op extreme wattages. In het ergste geval vliegen ze in de fik.

De meeste lithium 18650 batterijen zijn ware bommen als er iets mis gaat.

Bovenaan