DMT is een lamp

sub51

Newbie
Ik rook mijn DMT altijd uit een zelf gemaakt pijpje.
Hiervoor heb ik een lamp, een joint cone, een ijzer buisje en wat tape gebruikt.

Zijn er ook andere die het uit een lamp roken?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Dit is hetzelfde principe dan een lightbulp vaporizer toch?

Hoe maak je de lamp schoon dan?

sub51

Newbie
PepTalk zei:
Dit is hetzelfde principe dan een lightbulp vaporizer toch?

Hoe maak je de lamp schoon dan?

als hij na een aantal keer vies is maar ik gewoon een nieuw lamp die daar op past :P

Tripper

Wijs gebruiker
Kun je uitleggen hoe je zo'n ding maakt, hoeveel DMT je erin doet en hoelang je de aansteker eronder moet houden alvorens te sucken?

Ik heb nooit succes gehad met vaporizen. Ik heb ooit een vaporizer handpijpje gekocht (niet automatisch) en dat werkte niet helemaal. Ook een gewone vaporizer met een föhn wou niet lukken. Het resulteerde altijd in een vieze scherpe of een verbrande smaak met een mild DMT effect. Ik zou het toch wel is goed willen proberen.

tnx :hearteyes:

Birdo

Experimenterende gebruiker
Tripper zei:
Kun je uitleggen hoe je zo'n ding maakt, hoeveel DMT je erin doet en hoelang je de aansteker eronder moet houden alvorens te sucken?

Ik heb nooit succes gehad met vaporizen. Ik heb ooit een vaporizer handpijpje gekocht (niet automatisch) en dat werkte niet helemaal. Ook een gewone vaporizer met een föhn wou niet lukken. Het resulteerde altijd in een vieze scherpe of een verbrande smaak met een mild DMT effect. Ik zou het toch wel is goed willen proberen.

tnx :hearteyes:

Het probleem met dit soort pijpjes is dat het gewoon lastig is om alle DMT te verdampen
voordat je een deel aan het verbranden bent of de lucht in de de pijp ( te ) heet word..

Ik heb nooit een goede dmt trip kunnen bereiken met een soortgelijk pijpje,
en pas toen ik een eigen pijp maakte met staalwol kreeg ik het voor elkaar.
Staalwol is een betere geleider dan glas, waarmee je een dosis dmt gewoon
veel sneller kunt verdampen.
Je hoeft dan niet te weten hoe lang je moet verwarmen tot je inhaleert,
want bij verwarmen verdampt de dmt gewoon direct in een witte damp =).

De volgende links kunnen handig zijn, 1 een handleiding voor het roken, de andere
mijn handleiding voor het pijpje die ik ( succesvol ) gebruik;

viewtopic.php?f=7&t=13166
viewtopic.php?f=13&t=24116

Bovenaan