DMT, onmogelijk een beeld te vormen?

ilyas

Bewuste gebruiker
Ik ben nu al enkele dagen opzoekingswerk aan het doen over DMT. Wat moet je verwachten? Hoe voor te bereiden,... Maar het lijkt echt onmogelijk om een beeld te vormen over deze drug. Als ik alles zo heb gelezen lijkt het op een tripmiddel + lachgas maar dan 100x harder. Maar met DMT heb je dan weer die ontmoetingen met hogere machten. Dat kan ik dan weer met niets vergelijken.
Hoe kan ik het best een beeld vormen voor ik het ga gebruiken? Tripreports lijken zo weinig te zeggen over wat de gebruiker echt meemaakt. Langs de ene kant lijkt het zo mooi, maar langs de andere kant lijkt het beangstigend.
Is het mss iets wat je zelf eerst moet doen voor je een beeld kan vormen? zoja, hoe weet ik dan of ik er klaar voor ben?

Angramar Temenos

Badass junkie
ilyas zei:
Ik ben nu al enkele dagen opzoekingswerk aan het doen over DMT. Wat moet je verwachten? Hoe voor te bereiden,... Maar het lijkt echt onmogelijk om een beeld te vormen over deze drug. Als ik alles zo heb gelezen lijkt het op een tripmiddel + lachgas maar dan 100x harder. Maar met DMT heb je dan weer die ontmoetingen met hogere machten. Dat kan ik dan weer met niets vergelijken.
Hoe kan ik het best een beeld vormen voor ik het ga gebruiken? Tripreports lijken zo weinig te zeggen over wat de gebruiker echt meemaakt. Langs de ene kant lijkt het zo mooi, maar langs de andere kant lijkt het beangstigend.
Is het mss iets wat je zelf eerst moet doen voor je een beeld kan vormen? zoja, hoe weet ik dan of ik er klaar voor ben?

Drop maar een keer 200-250 ug LSD en daarbij 2-3 balonnen lachgas... Is wel anders en je krijgt geen entiteiten, maar qua intensiteit kun je bij een breakthrough zoiets verwachten ongeveer. Daar verschillen de meningen ook over, maar het hangt enorm van de persoon af natuurlijk.

Probeer je extreme synthesie van de zintuigen voor te stellen, je lichaam kwijt zijn en wat je nog meemaakt het alles is, extreem harde visuals. Het gaat ook verdomd snel vaak, en duurt 10-20 minuten.

Meestal vind ik het trouwens een hele vrolijke, blije yay-trip, met uitzondering van een DMTtrip waarvan ik hier een report van heb neergezet. Ik vind lachgas + LSD eigenlijk stukken harder en verknipter; Het geeft je meer ruimte om na te denken en weirde mindfucks/loops in je hoofd te maken, terwijl ik bij DMT meestal gewoon super blij ben en iets heb van "waauuw". Wat ik bij lsd + lachgas ook heb, maar dat fuckt meer met m'n hoofd heb ik het idee (wat ik overiginds super leuk vind, die gedachtes gaan ZO ver, wauw :hearteyes: )

TrippyShit

Badass junkie
Wat ik in (nu nog) theorie weet en van andere gehoord heb en zelf denk is dat je van DMT niet echt wat kan verwachten. Het is zo iets apparts, complete waanzin, zo snel, zo prachtig mooi of verschrikkelijk, daar kan je met je hoofd niet bij. Dmt gaat voorbij een level wat iemand die het nog nooit heeft meegemaakt zich kan voorstellen. Hoe je erover denkt hoe heftig middel het kan zijn, dan denk je 'en dan nog heftiger' maar het gaat verder dan dat. Weet trouwens niet of ik heftig hier als goed woord gebruik maar jullie begrijpen vast wat ik bedoel.

Je kan nog zoveel lezen en ervaringen vragen, wat overigens nooit slecht is natuurlijk, maar je moet het meemaken om het te snappen..

Dat is hoe ik over dmt denk..

Edit: Op de laatste vraag die je stelde: hoe weet ik dan of ik er klaar voor ben?
Volgensmij ben je dat niet voor dmt, omdat je het je niet kan voorstellen. Veel lezen zodat je weet waar je mee te maken hebt en er voor gaan :wink:

JoekeBouwsema

Belezen gebruiker
Leipe stof man, vooral omdat je eigen pijnappelklier het aanmaakt en het zo'n grote rol bij bewustzijn speelt.

Voor degenen die het gedaan hebben, wat je meemaakt op DMT, voelt dit als hogere realiteit of geloof je dat je hersenen gewoon voor de gek gehouden worden en er zelf maar iets van maken, wat jij dan te zien krijgt? Een beetje rare vraag misschien, maar echt, of nep? :confused: :P

Soma

Bewuste gebruiker
DMT.. Daar kan je je helemaal niet op voorbereiden. Ook niet met 200+ µg acid + 3 ballonnen lachgas. Probeer het eens zou ik zo zeggen. Het is de moeite waard, maar oh zo angstaanjagend :)

baaight zei:
Voor degenen die het gedaan hebben, wat je meemaakt op DMT, voelt dit als hogere realiteit of geloof je dat je hersenen gewoon voor de gek gehouden worden en er zelf maar iets van maken, wat jij dan te zien krijgt? Een beetje rare vraag misschien, maar echt, of nep? :confused: :P

Het is al even echt als de realiteit die ik nu waarneem :)

Angramar Temenos

Badass junkie
'k heb al redelijk wat DMT gerookt en ook reports ervan geschreven en hier gepost, zoek maar eens bij tripreports :). Ik zeg niet dat het als veel LSD + Lachgas is, maar als ik het *ergens* mee moet vergelijken is dat het meest vergelijkbare. Alleen duurt het een stuk langer. En gaat het "sneller". En heb je soms entiteiten. Als ik het *ERGENS* mee moet vergelijken is dat toch het meest overeenkomende.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Begin dan gewoon met heel weinig dmt, bijvoorbeeld 15 mg. dit is moet qua intensiteit goed te doen zijn. En het is echt niet zo dat je gegarandeerd een entiteit gaat tegen komen. Bij de meeste trips kwam ik er geen tegen.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ontspan je, ga liggen. En laat alles over je heen komen, verzet je gedachten niet.

Het duurt maar even, dus geniet ervan. Stel jezelf maar eens voor hoe je zou doen als je een tekenfilmfiguur bent. Wat je dan kan doen.( vliegen, tekeningen maken in de lucht e.d.)

DMT is een kosmische vorm van vermaak.

Spor

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Drop maar een keer 200-250 ug LSD en daarbij 2-3 balonnen lachgas...

Sorry AT, je weet best dat ik je een aardige kerel vind, maar dat is dus echt BS :P het is echt neit alsof je enige indruk kan krijgen van wat lsd en lachgas, als we het over dmt hebben...

Ook niets anders trouwens waarmee het te vergelijken valt vind ik.

Wat het is, je moet het gewoon eens proberen, "bang" voor een breaktrough bij de eerste keer zou ik toch niet zijn, in mijn ervaring is dat niet iets wat je persongeluk doet namelijk. Rook gewoon eerst eens 20-25mg ervan om aan het gevoel / de ervaring te wennen. Indien gewenst kun je je doses nog flink verder opschroeven tot zeg 100-120mg.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Er is niets dat je ook maar een beetje zou kunnen voorbereiden op DMT. Het is nergens mee te vergelijken, er bestaat niets dat je eerst zou kunnen doen om aan het effect te wennen ofzo, behalve dan misschien beginnen met hele lage doses.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Je gevoel zit in droomtoestand, het is als een achtbaan die versnelt tot net aan lichtsnelheid, en dan zonder karretje, door een tunnel van kleuren. Je bent er met je bewustzijn, van hier en daar is op dat moment geen sprake, je denkt er niet eens over na. Het is dan alleen het moment waar je je bevind.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
DMT laat je zien dat er meer is dan alleen maar alles wat je op school en in de huidige maatschappij hebt geleerd.

ilyas

Bewuste gebruiker
bedankt voor jullie reacties :)
Ik ga niet zoeken naar DMT, het zal me wel vinden wanneer de tijd rijp is. Of ik het dan ga durven is nog een ander verhaal. Bij LSD wist ik ongeveer wat te verwachten, bij 2c-b ook. Maar hoe meer ik over DMT opzoek mysterieuzer het word.

LocoLove

Newbie
Ja ofniet DMT word by my ook steeds mysterieuzer... Alleen de kennis ervan (sinds gister) zet me leven op z'n kop :confused: En ik heb ook zo'n raar gevoel.. alsof ik et ooit eerder heb gehad of alsof ik et al es gedaan heb of Gaa doen.. ik weet et niet.. Of in een vorig leven. Mja echt creepy heb van psychedelics alleen ma 1 xtje paddos gehad 1 bakje golden teachers.. maar ik merkte er niks van nam de helft van het bakje in rond een uur of 7 savonds en was rond 1 uur snachts thuis.. en toen werd ik paranoiia. voelde me bezeten.. ja- ik las op een ander forum een reactie van iemand die zoiets zei "het grappige aan paddos is als je ze voor niks neemt straffen ze je zelf" of iets in die richting nouja zoiets was wel bij mij het geval. was die dag helemaal niet van plan om paddos te halen was echt een last minute idee. Mja DMT zet me echt zwaar aan het denken..

Groete ILiass (yes Ik heet ook ilias:wink:) :rockband:

Atropa

Bewuste gebruiker
Het hangt ervan af hoeveel je succesvol weet binnen te teugen. Heel veel gebruikers zuigen slechts een gedeelte en houden het ook nog eens tekort in waardoor er een een soort heftige buzz ontstaat in het lichaam met extreme kleurrijke visuals en een warme liefdes rush.

Maar een volle break-through daarbij suis je dwars door die visuals heen, verlies je je identiteit en lichaam volledig en ervaar je visuals zoals je deze nog nooit hebt gezien. Oneindige overlappingen en diepte in plaats van 2D patronen zoals met LSD of Paddo's. Zo fel als lasers. En veel uitgestrekter in de breedte.

Ik blijf het toch iets vinden waarmee je erg voorzichtig moet zijn, het heeft een vergaande indruk op je psyche. En de ervaring is nog meer subjectief dan bij andere psychedelica, waardoor je het echt vanuit jezelf en met jezelf moet laten integreren. DMT is een ander universum, LSD en Paddestoelen zijn dit niet. Die vormen 'slechts' een verdraaiing van de al bestaande wereld.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Het aparte van DMT is, Als je in die "wereld" bent is het net of je er al eerder bent geweest, en net als met wakker worden uit een diepe slaap in het midden van de dag, een beetje onhandig bent, een beetje verdwaasd,alsof alles geforceerd moet opstarten.

Angramar Temenos

Badass junkie
Spor zei:
Angramar Temenos zei:
Drop maar een keer 200-250 ug LSD en daarbij 2-3 balonnen lachgas...

Sorry AT, je weet best dat ik je een aardige kerel vind, maar dat is dus echt BS :P het is echt neit alsof je enige indruk kan krijgen van wat lsd en lachgas, als we het over dmt hebben...

Ook niets anders trouwens waarmee het te vergelijken valt vind ik.

Wat het is, je moet het gewoon eens proberen, "bang" voor een breaktrough bij de eerste keer zou ik toch niet zijn, in mijn ervaring is dat niet iets wat je persongeluk doet namelijk. Rook gewoon eerst eens 20-25mg ervan om aan het gevoel / de ervaring te wennen. Indien gewenst kun je je doses nog flink verder opschroeven tot zeg 100-120mg.

Uhm, nee. LSD en lachgas is de enige trip behalve DMT waarbij ik ook echt lichamelijk out ga en hyperspace in word geknald. Een balon bij een milde trip zal het niet doen, maar 200-250 ug met 3 balonnen kan ik niet meer lopen, en snap ik ook niet meer wat lopen is, dat ik besta, wie ik ben, waar ik ben.. De ervaring duurt misschien maar 30 seconden, maar ik kan het vergelijken.

Ik kan op 500 ug lsd met nog 5 andere dingen er doorheen nog prima lopen en enigsinds communiceren en beseffen dat ik trip. Met DMT is dat niet zo, en met lsd + lachgas ook niet.

De vorige keer dat ik DMT had gedaan, kan ik het beste omschrijven dat m'n zintuigen samensmolten, en mijn hele bestaan een lange, gloeiende tunnel van eindeloze lichten in kleuren die nooit hebben bestaan, wat uitmondde in een soort portaal dat me telepathisch de vraag stelde of ik er doorheen wou, maar voor ik kon "antwoordden" was ik al aan het landden op aarde. De heftigste lachgas/lsd ervaring die ik tot nu toe heb gehad was op een tripfeestje bij iemand thuis, en dat was als ik het me goed herinner met 250 ug lsd. Ik weet nog dat alles wegsmolt, ik totaal van m'n lichaam werd gescheiden en alle dimensies een singulariteit werden, en ik zat tegelijkertijd out te gaan, en naast mezelf te kijken hoe ik out ging, en daarna in het hele universum tegelijkertijd, alles verdween behalve de visuals, maar toen besefte ik dat ik geen visuals had maar de visuals was, terwijl al m'n gedachtes, zintuigen en hele ik samensmolten tot een "iets" wat op een soort golvende brij van neonverf was.

Ik vind die twee ervaringen ongeveer even "heftig". Ja, natuurlijk zijn ze anders en kan je ze niet vergelijken, maar je kan het veel beter vergelijken dan met gewoon trippen op acid of paddo's ofzo.

Ik bedoel, als ik iemand zou moeten uitleggen wat speed is, zou ik speed vergelijken met ritalin of dex-amfetamine. Tuurlijk zijn het andere middelen met een andere werking, maar het heeft de grootste overeenkomsten.

Trouwens, jij zei dat lachgas+lsd niet zo'n heftige werking op jou had, dus misschien ervaar jij het anders?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Angramar Temenos zei:
Ik bedoel, als ik iemand zou moeten uitleggen wat speed is, zou ik speed vergelijken met ritalin of dex-amfetamine. Tuurlijk zijn het andere middelen met een andere werking, maar het heeft de grootste overeenkomsten.

nog meer crap uit de mond van AT ... stop maar met vergelijken je geeft een vertekent beeld af.

:wave:

Angramar Temenos

Badass junkie
lysergine25 zei:
Angramar Temenos zei:

nog meer crap uit de mond van AT ... stop maar met vergelijken je geeft een vertekent beeld af.

:wave:

:kots:

Volgens mij ben jij zo'n zweverig, raar figuur die er veel meer achter zoekt dan dat er is. Heel fijn allemaal, maar het blijft niks meer dan een serotonineagonist die je hersenen even anders laat werken.

Sorry voor de teleurstelling, de dmtelfjes zijn niet echt. Sinterklaas ook niet.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Je moet je er ook naar gedragen. als je na een joint met je armen overelkaar op een bank gaat zitten en je af vraagt: wanneer gaat het werken? ? ? Dan zal het ook een andere werking hebben.
DMT is een lichaamseigen stof(ja) je kan de werking dus beinvloeden.

JoshPit

Newbie
Ik heb nu ook DMT in huis. Aan de ene kant ben ik heel benieuwd naar wat je te zien krijgt. Zou je echt meer te zien krijgen van deze wereld of is het gewoon iets wat door je hersenen zelf wordt gevormd? Tijd om het te checken dus..

Het is deels ook een natuurlijke stof die dus ook door je eigen lichaam wordt aangemaakt. Het is echter ook chemisch bewerkt waardoor ik er niet echt een goed gevoel bij heb. Ik heb dan altijd zoiets van: mag dit wel allemaal? Het is zo niet bedoeld? Dat had ik ook bij 2c's (die niet zo zwaar zijn maar toch) en lsd. Bij 100% natuurlijke tripmiddelen heb ik dat niet. Op een of andere manier geeft het me een vertrouwen omdat het gewoon uit de natuur komt.
Kan iemand me vertellen wat die chemische bewerking dan eigenlijk inhoudt en of dat zoveel slechter is?

Verder heb ik een vraagje over gebruik. Ik heb het al een keer geprobeerd maar ik voelde vrijwel niks (van 35 mg). Ik had het op een gaasje in een glazen puurpijpje gelegd en had de vlam erbij gehouden. Ik vond het moelijk te bepalen wanneer ik precies moest inademen, maar heb wel degelijk enkele trekken binnen gekregen en lange tijd ingehouden. Weet iemand wat ik fout heb gedaan en kan iemand vertellen op wat voor manier ik het beter kan gebruiken?

Soma

Bewuste gebruiker
Je moet het uit je hoofd zetten dat dingen uit de natuur beter zijn dan chemische middelen. Dingen uit de natuur kunnen trouwens veel veneiniger uit de hoek komen dan chemische dingen imho. Mensen zijn natuurlijke wezens dus alles wat wij doen is natuurlijk, ook chemische producten maken om ze daarna in ons lichaam de gooien. Een stof is gewoon een stof, je moet ze niet onderverdelen in "natuurlijk" en "chemisch". Dit is maar mijn mening he :wave:

Doerak

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Volgens mij ben jij zo'n zweverig, raar figuur die er veel meer achter zoekt dan dat er is. Heel fijn allemaal, maar het blijft niks meer dan een serotonineagonist die je hersenen even anders laat werken.

Sorry voor de teleurstelling, de dmtelfjes zijn niet echt. Sinterklaas ook niet.
Eindelijk een keer iemand die verwoord wat ik al jaren denk. Ik heb toch echt al heel wat grammen DMT achter de kiezen (in de spreekwoordelijke zin.. ik rook het wel hoor :P), maar ik heb nooit elfjes gezien.

DMT is echt precies zoals dromen, maar dan klaarwakker. Als ik me bevind tussen het gedeelte tussen wakker zijn en slapen maak ik ook alemaal gare dingen mee. Zo kon ik vanacht echt heel slecht inslapen en kan ik ook niet echt zeggen dat ik uberhaupt heb geslapen. Aan de andere kant zou ik liegen dat ik niet geslapen heb, want ik heb wel gedroomd. Dat klinkt misschien als een paradox, maar mensen die DMT hebben gerookt weten wat ik bedoel.

Ik mijn droom ging ik naar de kapper (geen idee waarom, doet er ook niet). Echter, als je mij vraagt hoe die kapper eruit zag of waar het precies was en wat ik heb gezegd, dan zou ik het je niet kunnen vertellen. Het is meer een gevoel of ervaring van een belevenis, niet een allesomvattende visual die ik precies zou kunnen uittekenen, noch beschrijven.

Als je veel DMT neemt kom je in zo'n sluimertoestand die je je achteraf maar slecht herinnert. Echter, de comeup and comedown herinner je je meestal wel (tenzij je echt heel, heel veel neemt). In mijn optiek is het de truck een dosering te nemen die net tegen die slaaptrip aanhangt. Als je vaak DMT rookt weet je wel ongeveer hoeveel je moet nemen, maar dan nog zit je niet altijd goed. Dat zal wel te maken hebben met de exacte dosering, de kwaliteit van de DMT (het vervalt nogal snel tot geoxideerde bijproducten die een andere uitwerking hebben), je gemoedstoestand en kruistollerantie.

Enkele veel voorkomende elementen van een DMT trip bij mij zijn bijv. het verschijnen van geometrische patronen in CEV en OEV, euforische of juist beangstigende gevoelens, het verliezen van je identiteit in "iets groters" (voor de niet-spirituelen: je vergeet wie je bent en wat je in godes naam aan het doen bent) en een totale verandering in je zintuigen (rare geluiden horen, dingen aanraken is vreemd zoals bij paddenstoelen).

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Angramar Temenos

Badass junkie
Doerak zei:
Angramar Temenos zei:

Eindelijk een keer iemand die verwoord wat ik al jaren denk. Ik heb toch echt al heel wat grammen DMT achter de kiezen (in de spreekwoordelijke zin.. ik rook het wel hoor :P), maar ik heb nooit elfjes gezien.

DMT is echt precies zoals dromen, maar dan klaarwakker. Als ik me bevind tussen het gedeelte tussen wakker zijn en slapen maak ik ook alemaal gare dingen mee. Zo kon ik vanacht echt heel slecht inslapen en kan ik ook niet echt zeggen dat ik uberhaupt heb geslapen. Aan de andere kant zou ik liegen dat ik niet geslapen heb, want ik heb wel gedroomd. Dat klinkt misschien als een paradox, maar mensen die DMT hebben gerookt weten wat ik bedoel.

Ik mijn droom ging ik naar de kapper (geen idee waarom, doet er ook niet). Echter, als je mij vraagt hoe die kapper eruit zag of waar het precies was en wat ik heb gezegd, dan zou ik het je niet kunnen vertellen. Het is meer een gevoel of ervaring van een belevenis, niet een allesomvattende visual die ik precies zou kunnen uittekenen, noch beschrijven.

Als je veel DMT neemt kom je in zo'n sluimertoestand die je je achteraf maar slecht herinnert. Echter, de comeup and comedown herinner je je meestal wel (tenzij je echt heel, heel veel neemt). In mijn optiek is het de truck een dosering te nemen die net tegen die slaaptrip aanhangt. Als je vaak DMT rookt weet je wel ongeveer hoeveel je moet nemen, maar dan nog zit je niet altijd goed. Dat zal wel te maken hebben met de exacte dosering, de kwaliteit van de DMT (het vervalt nogal snel tot geoxideerde bijproducten die een andere uitwerking hebben), je gemoedstoestand en kruistollerantie.

Enkele veel voorkomende elementen van een DMT trip bij mij zijn bijv. het verschijnen van geometrische patronen in CEV en OEV, euforische of juist beangstigende gevoelens, het verliezen van je identiteit in "iets groters" (voor de niet-spirituelen: je vergeet wie je bent en wat je in godes naam aan het doen bent) en een totale verandering in je zintuigen (rare geluiden horen, dingen aanraken is vreemd zoals bij paddenstoelen).

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Ik heb wel vreemde entiteiten gezien, bijvoorbeeld een soort aspecten van de cosmos, en electronische alienachtige wezens. Nou ja gezien, inderdaad ervaren. Het was een hele bijzondere, leuke ervaring die ook diep ging, maar uiteindelijk zit je weer nuchter tv te kijken en je boterham te smeren, en ja, het is niks anders dan scheikunde.

De zweverige mensen die DMT tot zoiets goddelijks verheven doen dat alleen omdat ze dat willen geloven, en DMT ze daar een goed excuus voor biedt.

Ik heb zelf redelijk vaak dmt gerookt, zowel op een punt dat ik voor de poort zat en de echte wereld nauwlijks bestond, als op een punt dat ik met lichtsnelheid door de poort de nexus in werd geknald. DMT is ook maar gewoon een tryptamine. Wel eentje die loeihard werkt, maar alsnog gewoon een bunch atomen die iemand uit een plantje heeft gehaald.

J0rrit

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Ik heb wel vreemde entiteiten gezien, bijvoorbeeld een soort aspecten van de cosmos, en electronische alienachtige wezens. Nou ja gezien, inderdaad ervaren. Het was een hele bijzondere, leuke ervaring die ook diep ging, maar uiteindelijk zit je weer nuchter tv te kijken en je boterham te smeren, en ja, het is niks anders dan scheikunde.

De zweverige mensen die DMT tot zoiets goddelijks verheven doen dat alleen omdat ze dat willen geloven, en DMT ze daar een goed excuus voor biedt.

Ik heb zelf redelijk vaak dmt gerookt, zowel op een punt dat ik voor de poort zat en de echte wereld nauwlijks bestond, als op een punt dat ik met lichtsnelheid door de poort de nexus in werd geknald. DMT is ook maar gewoon een tryptamine. Wel eentje die loeihard werkt, maar alsnog gewoon een bunch atomen die iemand uit een plantje heeft gehaald.

Helemaal mee eens. Denk dat er verder niks achter zit dan wat reacties in je hersenen. Verder is het natuurlijk zeer vreemd dat heel veel mensen dat die entiteiten ervaren, ma het zal vast een bioscheikundige achtergrond hebben.

Mindgamer

Badass junkie
Ik zou weleens weten waar DMT je brengt.
Naar mijn idee zorgt het voor een staat van zijn, wat je kunt vergelijken met een staat van zijn als je een bloedprop in de hersenen hebt. Je hersens raken in paniek, verward. Er heerst een chaos aan natuurlijke stoffen, en dat zorgt dat de hersenen je naar een nood bewustzijn brengen.
Toch is het met DMT anders. De DMT trip die ik heb ervaren, bevat een zeer spiritueel sfeertje. Je zou kunnen stellen dat je verwacht dat het spiritueel getint wordt, en dat je het daarom in deze staat van zijn het zelf spiritueel maakt. Ik denk dat de beelden die je ziet, meteen de reactie op je gedachten vormen, of misschien gaat het zelfs wel voor je nieuwe gedachten en teert het op je oude, ruimere gedachten betreft de beelden van een DMT trip...

Bovenaan