DmT roken.

Martinus

Wijs gebruiker
Hey,

Ik heb laatst een dmt kruidenmengsel gemaakt van 50% kaarsjeskruid en 50% DmT. Dit heb ik in een pocket vaporizer gedaan die voor wiet is beduult en deze heb ik op 230graden gezet en met een opzet stuk op mijn bong geschroeft.

Het idee hier achter was om de dmt perfect te verdampen zodat deze niet te heet is. Door de bong kan ik de rook opsparen en vervolgens een grote hit nemen.

De reden hiervoor is omdat mijn vriendin graag dmt wou proberen, maar die heeft zachte longen en 0 rook ervaring.
Met deze methode kan ik zonder enige skill dikke damp wolken maken die niet super heet zijn.

Maar nu hoest ze nog de dmt uit. En lukt het haar dus niet om voldoende binnen te krijgen om tot het punt te komen dat de lucht uit de kamer word gezogen en dat alles helemaak koekoek gaat 🤣

Nu zit ik een beetje, wat kan ik nog doen... Is het een kwestie van oefenen?

Maar ik ben een beetje door mijn creativitijt heen. Misschien is het de rook zelf wat haar longen prikt en niet de temperatuur.

Iemand ideeen?

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Door een waterpijp roken? Ik weet echter niet of je dan DMT verliest. Als je genoeg hebt lijkt het me een poging waard

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Het gaat super mooi. Misschien dat er wat dmt condenseer, maar dat heb je ook met the machine lijkt mij.

Ik heb wel gezocht naar zo een glaze vaporgenie. Maar kan ze nergens te koop vinden.
De glazen variant die wat makkelijker te gebruiken is omdat je de rook ziet zitten is idd uitverkocht, maar ik heb de classic en die is even goed.

Martinus

Wijs gebruiker
Hmm. Misschien dat maar eens proberen. Is zo een vaporgenie een beetje noob proof? Want mn vriendin is niet zo handig met roken gezien ze het niet gewend is.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik ben toch dus niet helemaal gek :wink:
Breakthrough tijdens m'n eerste solo sessie 👍
Soms komt er nog wijsheid uit 😘

Derde hit blijft wel heel moeilijk om te doen aangezien je zo hard hallucineert. Mijn handen krijgen andere kleuren, zijn niet meer de mijne en alles gaat in slow motion.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator

Derde hit blijft wel heel moeilijk om te doen aangezien je zo hard hallucineert. Mijn handen krijgen andere kleuren, zijn niet meer de mijne en alles gaat in slow motion.
Met de Vaporgenie is het inderdaad wel met 2 hijsen een breakthrough te halen maar als het even kan een derde voor de zekerheid ja :grin:
Jij deed het meerdere keren achterelkaar toch? Hoeveel tijd zat daartussen? Toen ik het eens te kort op elkaar deed kwam ik een beetje in een zwart gat terecht dat een beetje boos was..

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Waarschijnlijk de meest fool proof methode die er is 😋

@Mezelf @Roze Olifant

Yeah. Ik ben VaporGenie fan! Ik heb de Glass Sherlock, prijzig ding helaas maar het is wel een heel vette en effectieve pijp. Ik bleek te lui om the Machine te bouwen, dus dit was een goed alternatief. :) De houten versie die @Mezelf heeft schijnt het ook prima te doen. ^^

P.S.: Ik ben een fool, dus bewezen fool-proof.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

... En de pijp heeft spontaan een lengte waar de Chinese Muur jaloers op zou zijn.

Buu

Wijs gebruiker
Gebruik zelf the machine maar af en toe is de rook nog vrij sterk. Zou graag de VG willen proberen maar vind het net iets te duur voor die paar sessies.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Met een bong roken vereist sowieso wat ademhalingstechniek. Dus in het begin kan je makkelijk hebben dat je (onverwachts) moet hoesten inderdaad. Een vriend van me heeft daarom een e-sigaret met een weerstand van 1+ Ohm, die wat meer hijst als een sigaret of joint zeg maar: eerst de rook in je mond en daarna inhaleren.

Buu

Wijs gebruiker
Ik zou toch een machine pijpje maken. Als je het goed doet is het niet zo zwaar voor je longen. Mijn vriendin lukt het ook als niet roker.
Heb jij een degelijke manier (of ander attribuut) gevonden om the machine te maken zonder een glasboor? Ik gebruik zelf een bong met staalwol, maar ik kan hem daardoor niet ondersteboven houden want anders valt het staalwol er uit.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Voor 4 euro een glasboortje kopen bij de Gamma en dan aan een vriend(in) vragen of je even een boormachine mag lenen (als je er zelf geen hebt)?

Ik weet overigens niet of The Machine zoveel beter rookt dan een bong hoor. De ademhaaltechniek blijft wel redelijk hetzelfde.

inner_search

Badass junkie
Een machine is echt wel snel gemaakt hoor.
Men vorige was kapot gevallen tijdens een trip.
En heb eindeloos met een grote glasboor proberen boren , en barste elke keer.
Beetje geïmproviseerd.
Maar heb terug een machine nu..
16116950885741193985342450706444.jpg
16116952082465264423060246653307.jpg
Even wassen met wat wasbenzine om het plaksel er af te krijgen..

Buu

Wijs gebruiker
Voor 4 euro een glasboortje kopen bij de Gamma en dan aan een vriend(in) vragen of je even een boormachine mag lenen (als je er zelf geen hebt)?

Ik weet overigens niet of The Machine zoveel beter rookt dan een bong hoor. De ademhaaltechniek blijft wel redelijk hetzelfde.
Bij the machine kan je hem op zijn kop houden en dan de aansteker er van af (maar wel het vuurtje richting de staalwol) houden zodat het staalwol warm wordt door de hitte van de aansteker. Bij een bonk kan je hem niet op de kop houden waardoor je genoodzaakt bent om de vlam van de aansteker in het staalwol te zuigen (omdat door zwaartekracht de vlam anders niet richting het staalwol kan komen), waardoor je dus iets meer kans op verbranden hebt. Heb een hoop goeie ervaringen met deze techniek maar je ontkomt er bijna niet aan toch wat te verbranden.

Glasboor zou ik kunnen halen, maar ben echt zo a-technisch als wat. Dacht wellicht is er een attribuut van glas wat kan fungeren als machine waar ik niet aan gedacht heb.

TheGozd

Experimenterende gebruiker
Hey,

Ik heb laatst een dmt kruidenmengsel gemaakt van 50% kaarsjeskruid en 50% DmT. Dit heb ik in een pocket vaporizer gedaan die voor wiet is beduult en deze heb ik op 230graden gezet en met een opzet stuk op mijn bong geschroeft.

Het idee hier achter was om de dmt perfect te verdampen zodat deze niet te heet is. Door de bong kan ik de rook opsparen en vervolgens een grote hit nemen.

De reden hiervoor is omdat mijn vriendin graag dmt wou proberen, maar die heeft zachte longen en 0 rook ervaring.
Met deze methode kan ik zonder enige skill dikke damp wolken maken die niet super heet zijn.

Maar nu hoest ze nog de dmt uit. En lukt het haar dus niet om voldoende binnen te krijgen om tot het punt te komen dat de lucht uit de kamer word gezogen en dat alles helemaak koekoek gaat 🤣

Nu zit ik een beetje, wat kan ik nog doen... Is het een kwestie van oefenen?

Maar ik ben een beetje door mijn creativitijt heen. Misschien is het de rook zelf wat haar longen prikt en niet de temperatuur.

Iemand ideeen?
Bij mij duurde het zo'n 4 pogingen voordat ik pas het voor elkaar kreeg om een doorbraak dosis te roken.
Vervolgens lukt het me twee keer niet op de ego dood aan te gaan omdat ik op mijn ademhaling ging letten waardoor ik me er niet aan over kon geven.
Gwn blijven proberen, goede aansteker is belangrijk die goed heet gaat en houd t zo lang mogelijk in.

inner_search

Badass junkie
Bij mij duurde het zo'n 4 pogingen voordat ik pas het voor elkaar kreeg om een doorbraak dosis te roken.
Vervolgens lukt het me twee keer niet op de ego dood aan te gaan omdat ik op mijn ademhaling ging letten waardoor ik me er niet aan over kon geven.
Gwn blijven proberen, goede aansteker is belangrijk die goed heet gaat en houd t zo lang mogelijk in.
Klinkt als men eerste dmt trip ik:grin:

New Dawn

Bewuste gebruiker
Ik ben dit jaar begonnen met het vapen (atomizen?) van DMT, dat werkt echt als een malle! :laughing:

Bij die van mij kun je de air intake regelen waardoor je meer of minder 'valse lucht' inhaleert, dit maakt de damp lichter of zwaarder, misschien heeft jouw vaporizer ook een soortgelijke instelling? Het blijft lichtelijk kriebelen in je keel dus als je daar erg gevoelig voor bent dan kan het zijn dat het dan gewoon nog steeds niet prettig is... Qua geur en smaak vind ik hem erg prettig, er zit mint smaak aan de vloeistof doordat ik geen neutrale vloeistof kon vinden, maar dat is achteraf helemaal niet zo verkeerd, het voelt wel lekker koel om te inhaleren en de geur blijft minder hangen dan bij (ver)branden.

Ik heb een "Joyetech Ultex T80 Cubis Max Starter Kit" gekocht:

ULTEX_T80_with_CUBIS_Max_01.png
13cm hoog en een diameter van 2,5cm

Deze kit kost €50, de benodigde batterij kost €10 (Sony VTC6 18650 3000mAh 30A), opladen doe je via USB.

Het is een superhandige ultramobiele tripgenerator waarbij de dampdosering nauwkeurig repeteerbaar is, hij is extreem veilig en eenvoudig in gebruik doordat je geen vuur nodig hebt, je kan gewoon even liggend in je bed zonder gedoe met een klik op de knop binnen 1 seconde magische damp produceren om op reis te gaan naar een andere dimensie... En doordat er 600mg in gaat kun je echt ontzettend vaak trippen voordat je moet hervullen / herladen.

Hij staat nu ingesteld op 40W / 0,26 Ohm / 3,22V en dat werkt uitstekend, de accu is 1x opgeladen en lijkt niet leeg te gaan.

Mijn huidige mix = 1 deel DMT + 1 deel VG + 1 deel PG, oftewel: 600mg DMT + 600ml VG + 600ml PG (Nicotinevrij)

Met deze verhouding heb ik een prettig regelbare diepgang: een klein beetje damp inhaleren om te microdosen, 1 goede hijs nemen en ik begin al aardig te trippen, meerdere keren inhaleren en ik ontmoet vriendelijke schepsels in bizarre complexe dimensies.

Echt, voor mij niets anders meer dan deze tripsaber.

Laatst bewerkt:

Hector48

Heb gisteren iets in elkaar geknutseld waarmee het ook goed werkt, zeker iets voor mensen met lager budget maar ook voor iedereen😉🤣

Bijlagen

• IMG_20211207_222750.jpg
    IMG_20211207_222750.jpg
    84,6 KB · Weergaven: 6

Hector48

Verstelbare aansteker met een intramusculaire naald in. Heeeeel klein constant vlammetje, wat het veeeeeel makkelijker maakt om de dmt te verdampen en niet te verbranden.

Bovenaan