1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

DMT: Seconden van Glas.

Discussie in 'Trip reports' gestart door Rupsje, 7 feb 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Rupsje

Rupsje Belezen gebruiker Donateur

Hmmm dan kan ik wel echt vaststellen dat jij het over het algemeen een stuk zwaarder dan ik heb gehad wat dat aan gaat; als ik eenmaal ga overgeven zit ik even een kwartier boven de pot maar dan is het wel klaar voor de rest van de rest van de nacht Wel echt mega zuur joh.. *om even een pun terug te gooien, hahaha * ben blij dat je er nog zo positief over kan zijn!
    Ik kan alle lichamelijke ongemakken die je maar kunt krijgen best hebben, tot migraine aanvallen met aura's aan toe. Maar misselijkheid en overgeven.. nee. Alles beter dan dat.

Hmm ik ga eens op onderzoek uit.. Ik heb ooit bij een kruidenierswinkel menthol kristallen gehaald, die wil ik in hele kleine stukjes soms nog wel eens tussen m'n wiet doen. Wellicht ook een fijne toevoeging om het roken zelf wat aangenamer te maken. Ook iets rustgevends lijkt me wel fijn, gezien DMT toch best wel hard kan binnenkomen en je er vrij nerveus van kan worden als het ineens opkomt, voordat je loslaat. Salvia was ik inderdaad ook niet van plan, ik ben sowieso geen grote fan van salvia en ik vind het ook niet zo lekker. Al vraag ik me wel af of er niet iets is dat de visuals juist positief benadrukt, zonder de trip te veranderen?

Hmm dat klinkt inderdaad niet zo top nee.. zou ik dan eerst eens wat meer over moeten opzoeken. Wel goed om te horen dat Aya net zo "helder" of "wakker" is als DMT. Ik vind het juist daarom zulk fijn spul ook.

Laden...