• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DMT trip

Supervlieg

Wijs gebruiker
TripOfreaK zei:
Whhah morgen paddos halen best wel zenuwachtig :P ik ben nog maar 17 ik zie wel of ut me lukt :smoke: :stoned:
en? Ben wel benieuwd hoe het zit met legitimeren tegenwoordig na dat incident met dat franse kalf :rolleyes:

TripOfreaK

Experimenterende gebruiker
Lol ik ben begonnen om dit topic omdat dit de eerste was die ik tegenkwam, ik zal proberen op meer posts te reageren maar aangezien ik tot vandaag 0% ervaring heb wordt dat moeilijk. Maar de paddo's heb ik Colombiaanse :grin:. Ik had geen ID nodig ofzo gewoon naar smart en growshop gegaan.

TripOfreaK

Experimenterende gebruiker
tripreport wordt uitgesteld naar woensdag of e.v.t donderdag. We hebben toch maar besloten om het niet middenin de proefwerkweek te doen. En daarbij is het onze eerste keer, dus dan komt het misschien extra hard aan en ik moet wel overgaan. Het tripreport komt zeker nog.

azgaza

Badass junkie
TripOfreaK zei:
tripreport wordt uitgesteld naar woensdag of e.v.t donderdag. We hebben toch maar besloten om het niet middenin de proefwerkweek te doen. En daarbij is het onze eerste keer, dus dan komt het misschien extra hard aan en ik moet wel overgaan. Het tripreport komt zeker nog.

Je weet wel dat je verse paddo's niet lang kan bewaren he?

Bovenaan