dmt vraag

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Dat komt omdat er gewerkt wordt met nafta; zeg maar grasmaaierbrandstof. Die nafta wordt doorgaans verwarmd om de oplosbaarheid te vergroten. Dat is dus hetgeen wat zo brandgevaarlijk is, brandstoffen verwarmen om ze als oplosmiddel te kunnen gebruiken. In dit geval werd een ovenschaal met nafta en daarin alkaloïden in de koelkast gelegd om de kristallisatie te bevorden. Maar daarbij komen dampen van de nafta vrij en dan heb je maar één klein vonkje nodig voordat de hele boel ontploft.

Voor meer details over de zaak:
betreft een astronomische hoeveelheid van 150gram product.. dat is een hele berg raketbrandstof.. en indien niet goed afsloten is het vervliegen van gassen wel een groot risico ja. Je fornuis open laten staan en er plots een bron van ontsteking bij houden.. er is niet veel voor nodig.. wellicht een statische lading van een trui. Maargoed... betreft ook wel een hoeveelheid voor de verkoop..

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Ik durf te zweren dan wie de vaporgenie heeft gebruikt niet meer zonder kan. Werkt altijd! en direct en makkelijk. Kost wat voor een, op het oog, simpel pijpje, maar dan heb je ook wat!
Wie weet als het oliepijpje bevalt haha. heb ernaar gekeken..

Neo-Shulginist

Badass junkie
betreft een astronomische hoeveelheid van 150gram product.. dat is een hele berg raketbrandstof.. en indien niet goed afsloten is het vervliegen van gassen wel een groot risico ja. Je fornuis open laten staan en er plots een bron van ontsteking bij houden.. er is niet veel voor nodig.. wellicht een statische lading van een trui. Maargoed... betreft ook wel een hoeveelheid voor de verkoop..
"De rechtbank is van oordeel dat niet kan worden vastgesteld dat het door verdachte bereide mengsel dat nog in de ijskast stond reeds DMT was. Nu bovendien onduidelijkheid is ontstaan over de hoeveelheid gebruikt boomschors (verdachte heeft verklaard dat hij 7,5 kg heeft gebruikt, maar de officier gaat ervan uit dat hij 12,5 kg heeft gebruik) kan niet worden vastgesteld hoeveel DMT is getracht te maken."

Neo-Shulginist

Badass junkie
Wat mij betreft gaat het überhaupt niet per se om de hoeveelheid, maar meer om de voorzorgsmaatregelen die genomen worden en het glaswerk wat wordt gebruikt. Er bestaan glazen potten van brandwerend glas die ook een flinke bovendruk aankunnen. Zulke potjes zijn ideaal voor het werken met brandbare oplosmiddelen. Maar ze zijn niet heel gemakkelijk te krijgen.
En het draait ook om de omgeving waarin je het doet. Vaak wordt DMT geëxtraheerd in keukens die gewoon niet gebouwd zijn op brandpreventie. Als het dan een keer toch mis gaat, dan gaat het ook goed mis. Zeker als het in een gebouw plaatsvindt waarin nog andere mensen wonen dan is dat wel iets om nog even een paar keer over na te denken. Je ziet dus ook in die rechtszaak dat de verdachte beschuldigd wordt van anderen in levensgevaar te brengen vanwege het brandrisico. Nou heeft de verdachte in die zaak nog mazzel dat hij geen poging tot doodslag of poging tot zware mishandeling ten laste krijgt gelegd, maar zoiets kan dus wel gebeuren als het fout gaat he.

Als je je eigen vrijstaande koophuis hebt dan is het risico wat meer voor jezelf. Dan zou ik alsnog aanraden om even heel serieus na te denken over de materialen die je moet gebruiken om brand te voorkomen. Maar als je dat dan niet doet dan heb je hoogstens jezelf ermee. In huurhuizen, flats, appartementen, studio's, kamers, dat is wel een ander verhaal imo.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Dat komt omdat er gewerkt wordt met nafta; zeg maar grasmaaierbrandstof. Die nafta wordt doorgaans verwarmd om de oplosbaarheid te vergroten. Dat is dus hetgeen wat zo brandgevaarlijk is, brandstoffen verwarmen om ze als oplosmiddel te kunnen gebruiken. In dit geval werd een ovenschaal met nafta en daarin alkaloïden in de koelkast gelegd om de kristallisatie te bevorden. Maar daarbij komen dampen van de nafta vrij en dan heb je maar één klein vonkje nodig voordat de hele boel ontploft.

Voor meer details over de zaak:
O thanks man. Bij nader inzien had ik zelf ook wel aan de dampen kunnen denken ja. Ook niet heel handig om een brandbare stof uit te laten dampen in een gesloten, in dit geval, koelkast. Beetje dom natuurlijk......

Neo-Shulginist

Badass junkie
O thanks man. Bij nader inzien had ik zelf ook wel aan de dampen kunnen denken ja. Ook niet heel handig om een brandbare stof uit te laten dampen in een gesloten, in dit geval, koelkast. Beetje dom natuurlijk......

Snel afkoelen is nodig voor een goede yield. Maar met het juiste glaswerk kan het afkoelen zonder dat de dampen vrijkomen.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Snel afkoelen is nodig voor een goede yield. Maar met het juiste glaswerk kan het afkoelen zonder dat de dampen vrijkomen.
Ja ik gebruik ook potjes dat van dat labglas gemaakt is. Boriumsilicaat.
Maar snel afkoelen geeft toch niet perse een grotere yield? Als ik het laat uitdampen (langzaam gekoeld) of in de vriezer doe (snel gekoeld) dan merk ik niet echt verschil in opbrengst. Wel verschil in de vorm van kristallen. Hoogstwaarschijnlijk ga je me wel verbeteren :wink:

Neo-Shulginist

Badass junkie
ruik ook potjes dat van dat labglas gemaakt is. Boriumsilicaat.
Maar snel afkoelen geeft toch niet perse een grotere yield? Als ik het laat uitdampen (langzaam gekoeld) of in de vriezer doe (snel gekoeld) dan merk ik niet echt verschil in opbrengst. Wel verschil in de vorm van kristallen. Hoogstwaarschijnlijk ga je me wel verbeteren :wink:
Nouja te veel details is misschien ook niet de bedoeling, voordat we forumregels overtreden.

0t0lerance

Bewuste gebruiker
"Het juiste glaswerk", daar zeg je me wat. Gister was ik ermee bezig. En merkte vanuit mn ooghoek wat schuim rondom de deksel rand van mn ball mason potten. Ofwel de rubber zegelrand is aan het oplossen vanwege het alkalische karakter. Gelijk een erlenmeyer met glazen stop besteld. Met het zwenken is een deel in aanraking gekomen met de deksel kennelijk..
@Neo-Shulginist enig idee of het een magneetroerder aantast? ik heb verschillende formaten en bedenk me dat.. ipv de boel zwenken.. even roeren net zo makkelijk is.

Laatst bewerkt:

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Het extracten van DMT uit bijvoorbeeld Mimosa Hostilis is erg makkelijk. Ik heb geen idee of ik specifieke teks mag opnoemen, dus ga ik dat ook niet doen. De benodigdheden kun je (bijna) allemaal in de supermarkt aanschaffen. Het is ook erg leuk om er mee bezig te zijn. Ik lees allemaal dingen over brandgevaar enzovoort maar als je kleine hoeveelheden maakt voor persoonlijk gebruik dan is dat best wel te verwaarlozen mits je gewoon goed de instructies volgt en de ruimte ventileert.
Het roken ervan kan op verschillende manieren. Ik zelf vond het in het begin nog erg eng om direct 20 of 30mg te verdampen en compleet die overgang naar hyperspace te maken dus heb ik mij ingelezen over Changa. Dit is een mengsel van rookbare kruiden/planten + DMT + Freebase Harmala's. Met de changa manier kon ik makkelijker kleine beetjes roken en op basis van het effect bepalen of ik nog extra wilde bij nemen of niet. Vooral in een jointje of een klein simpel waterpijpje kun je echt even met je tenen in het water dippen. Mocht je dit interessant vinden moet je je even inlezen over changa. Erg simpel om te maken als je eenmaal de DMT in bezit heb.

edit: Als het wel toegestaan is om specifieke teks te noemen dan hoor ik dat ook graag want dan wil ik die wel delen :P

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Nouja te veel details is misschien ook niet de bedoeling, voordat we forumregels overtreden.
mwa deels waar maar we hebben het niet over het productie proces zelf. Uiteindelijk is praktijk ervaring leidend dus ergens heb ik mij antwoord al. Meer dan enkele keren verschillende manieren getest en snel of langzaam koelen heeft bij mij geen enkel effect op de yield.
Maar we houden het hier bij dan maar haha :)

0t0lerance

Bewuste gebruiker
mwa deels waar maar we hebben het niet over het productie proces zelf. Uiteindelijk is praktijk ervaring leidend dus ergens heb ik mij antwoord al. Meer dan enkele keren verschillende manieren getest en snel of langzaam koelen heeft bij mij geen enkel effect op de yield.
Maar we houden het hier bij dan maar haha :)
Na wat rondsnuffelen begreep ik dat een magneetroerder ook een verschil kan maken op de hoeveelheid yield. Leuk zo hobbyen.. is nog allemaal nieuw terrein maar wordt me al wel duidelijk dat er zoveel smaken zijn in aanpak.. ah ja, als het maar zuivel spul oplevert.

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Denk eigenlijk dat ik voorlopig wel genoeg poeder heb.. als ik zo kijk wat ik uit 100gr droog materiaal haal.. dit is pas de 3e pull.. (2e bestond uit veel drijvend spul.. dat ging weer terug de potten in) hierbij wederom drijvend spul, dit maal afgezogen zover mogelijk (rechtsbovenin de drijvers).. afdruipen en drogen maar. Blaast nu droog..
20210523_152228.jpg

Martinus

Wijs gebruiker
😋 DmT DmT. Ik zag vandaag op een uitkijktoren in de duinen DmT gekliederd.

Met 1 goede pof zit je zo in triplevel 4. En kraak helder. Alles lijkt wel nep zo echt als het word.

Het drijvende spul is ook dmt. Ik crystaliseer het altijd in een bekerglas uit en dan is de helft van de dmt sneeuw dat drijft in de peteroleum ether.

Dat gele spul zit ook dmt in, maar is minder potent.

0t0lerance

Bewuste gebruiker
😋 DmT DmT. Ik zag vandaag op een uitkijktoren in de duinen DmT gekliederd.

Met 1 goede pof zit je zo in triplevel 4. En kraak helder. Alles lijkt wel nep zo echt als het word.

Het drijvende spul is ook dmt. Ik crystaliseer het altijd in een bekerglas uit en dan is de helft van de dmt sneeuw dat drijft in de peteroleum ether.

Dat gele spul zit ook dmt in, maar is minder potent.
Je laat t allemaal verdampen? ik probeer het toch wel zoveel mogelijk te redden, afzuigen (voorzichtig om zoveel mogelijk kristallen te laten liggen) en dat wat over blijft in glazen mason potje en gelijk daarna terug in de soep in.. de zuiverheid van de vloeistof maakt t best aan de prijs, dat laat ik niet verdampen.. ruikt ook nauwelijks. Na 10min is er de geur van nieuw sneakers.. enigsinds lekker eigenlijk wel.. beetje verknipt maar heb dan t idee dat "het is gelukt" ofzo. Ik wacht nog even op een super nauwkeurig weegschaaltje vanuit china.. en dan gaan we het meemaken allemaal.

Martinus

Wijs gebruiker
Je laat t allemaal verdampen? ik probeer het toch wel zoveel mogelijk te redden, afzuigen (voorzichtig om zoveel mogelijk kristallen te laten liggen) en dat wat over blijft in glazen mason potje en gelijk daarna terug in de soep in.. de zuiverheid van de vloeistof maakt t best aan de prijs, dat laat ik niet verdampen.. ruikt ook nauwelijks. Na 10min is er de geur van nieuw sneakers.. enigsinds lekker eigenlijk wel.. beetje verknipt maar heb dan t idee dat "het is gelukt" ofzo. Ik wacht nog even op een super nauwkeurig weegschaaltje vanuit china.. en dan gaan we het meemaken allemaal.

Uitcrystaliseren in de vriezer en dan het oplosmiddel afgieten. En dan laat ik het drogen bij een open raam en schraap ik het uit het bekerglas.

De eerste keren dmt woog ik het niet eens. Gewoon spatelpuntje. Het is best moeilijk om genoeg damp binnen te krijgen. Het idee dat je perongeluk een breaktrough krijgt lijkt me sterk.

Mijn vriendin met haar ongetrainde longen kan niet eens 1 hit binnen houden xD. Als je niks gewend ben en je stookt de dmt bij het roken te heet, dan ga je vooral zere longen krijgen en hoesten.

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Uitcrystaliseren in de vriezer en dan het oplosmiddel afgieten. En dan laat ik het drogen bij een open raam en schraap ik het uit het bekerglas.

De eerste keren dmt woog ik het niet eens. Gewoon spatelpuntje. Het is best moeilijk om genoeg damp binnen te krijgen. Het idee dat je perongeluk een breaktrough krijgt lijkt me sterk.

Mijn vriendin met haar ongetrainde longen kan niet eens 1 hit binnen houden xD. Als je niks gewend ben en je stookt de dmt bij het roken te heet, dan ga je vooral zere longen krijgen en hoesten.
Haha, mijn longen zijn maagdelijk. We gaan t zien.. ik heb de techniek en videos besturdeerd en hoop dat het gaat lukken. afwegen ga ik het zeker.. heb zelfs een controle set gekocht van 12 gewichtjes van 1mg tot 100mg (ja miligram, soort miniscule hoekjes die je met een pincet pakt) om zo een eventuele afwijking na kalibratie mee te nemen met het wegen van het spul.... begin met iets van 20mg ofzo, las dat dat de beginner dosis is.

djiego

Bewuste gebruiker
Ik durf te zweren dan wie de vaporgenie heeft gebruikt niet meer zonder kan. Werkt altijd! en direct en makkelijk. Kost wat voor een, op het oog, simpel pijpje, maar dan heb je ook wat!
Klinkt goed. Kun je een specifieke aanraden? Ik heb zelf helaas geen vulkaan en toebehoren alhoewel de aura vaporiser werkt, is bijvullen nogal een PITA :)

Martinus

Wijs gebruiker
Haha, mijn longen zijn maagdelijk. We gaan t zien.. ik heb de techniek en videos besturdeerd en hoop dat het gaat lukken. afwegen ga ik het zeker.. heb zelfs een controle set gekocht van 12 gewichtjes van 1mg tot 100mg (ja miligram, soort miniscule hoekjes die je met een pincet pakt) om zo een eventuele afwijking na kalibratie mee te nemen met het wegen van het spul.... begin met iets van 20mg ofzo, las dat dat de beginner dosis is.

20mg is voor mij wel een leuke trip. 15mg ook wel als ik het allemaal binnen krijg. Wat ik er zo uniek aan vind is dat de hallucinaties met open ogen echt intens helder zijn. Alles word glad, extreem gedetaileerd, maar tegelijketijd soort van abstract. Het is heel bizar. Ik heb mede trippers zien transformeren in boedhas en plastic poppen. En ondanks die transformatie waren ze nog geheel herkenbaar.

Maar ik denk wel dat je iets te ocd ben met je gewichtjes 😂

Terrence zij. 3 hits om breaktrough te krijgen. Ik denk dat ik in 1 hit niet meer dan 15 a 20mg binnen kan houden. En terwijl ik dat binnenhou zie ik de lucht al uit de kamer gezogen worden xD

In iedergeval succes.

djiego

Bewuste gebruiker
Na wat rondsnuffelen begreep ik dat een magneetroerder ook een verschil kan maken op de hoeveelheid yield. Leuk zo hobbyen.. is nog allemaal nieuw terrein maar wordt me al wel duidelijk dat er zoveel smaken zijn in aanpak.. ah ja, als het maar zuivel spul oplevert

Die staat op mn verlanglijstje :) De oplossing (of: heet het dan nog emulsie?) wordt dan gewoon super gelijkmatig gemengd waardoor je een meer optimale consequente reactie krijgt en houdt. Maar met handmatig roeren werkt ook prima, blijft er gewoon wat meer in de volgende pull zitten lijkt me.
Maar ook gewoon fijne QoL toevoeging aan het labarsenaal :yum: jammer dat ze best prijzig zijn, elke keer denk ik weer even in de gaten houden 2ehands... Maar nog niet gelukt tot nu toe

0t0lerance

Bewuste gebruiker
20mg is voor mij wel een leuke trip. 15mg ook wel als ik het allemaal binnen krijg. Wat ik er zo uniek aan vind is dat de hallucinaties met open ogen echt intens helder zijn. Alles word glad, extreem gedetaileerd, maar tegelijketijd soort van abstract. Het is heel bizar. Ik heb mede trippers zien transformeren in boedhas en plastic poppen. En ondanks die transformatie waren ze nog geheel herkenbaar.

Maar ik denk wel dat je iets te ocd ben met je gewichtjes 😂

Terrence zij. 3 hits om breaktrough te krijgen. Ik denk dat ik in 1 hit niet meer dan 15 a 20mg binnen kan houden. En terwijl ik dat binnenhou zie ik de lucht al uit de kamer gezogen worden xD

In iedergeval succes.
Haha, het is nieuw terrein en met zo'n krachtige psychedelica wil ik niet overdoseren en dat tientje extra voor een paar gewichtes ter referentie. Maar ja, iedere gek zn gebrek.. ik heb de neiging me ergens in te storten als het me écht interesseert. Net als m'n plantaardige eten ben ik een jaar zoet geweest met elke dag lezen en alles erover op te zoeken..

Ik ben vooral nieuwsgierig naar hoe het is als m'n DMN inactief is, de illusie van 'ik' foetsie, daar waar "thought" niet is, wat ik lees en hoor van krisnamutri en watts te voelen met m'n volle aandacht.. ah ja.. de weegschaal is al binnen. Wie weet waag ik een poging zonder de gewichtjes... take the plunge..

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Die staat op mn verlanglijstje :) De oplossing (of: heet het dan nog emulsie?) wordt dan gewoon super gelijkmatig gemengd waardoor je een meer optimale consequente reactie krijgt en houdt. Maar met handmatig roeren werkt ook prima, blijft er gewoon wat meer in de volgende pull zitten lijkt me.
Maar ook gewoon fijne QoL toevoeging aan het labarsenaal :yum: jammer dat ze best prijzig zijn, elke keer denk ik weer even in de gaten houden 2ehands... Maar nog niet gelukt tot nu toe
Heb wat dingen bij ali vandaag, paar tientjes zo'n roerding, tenzij je een verwarmd ding nodig hebt.. mja wil een aantal koude extracties doen de volgende x.. en pas op het laatst verder met verwarmde extracties voor een geler product. Heb toch geen haast ermee.. al staat de bouilion een weekje te trekken. Voor warme extracties heb ik die zaailing warmtemat die ik ook voor de paddestoelen gebruik. Daarmee wordt de soep c.a. 40 graden direct op de mat

Laatst bewerkt:

Martinus

Wijs gebruiker
de illusie van 'ik' foetsie

Weet niet of dmt nou het beste middel voor egodood is. Dan kun je beter 5meo dmt proberen denk ik. Dat is egodood in poedervorm.

En dat is wel zo sterk dat je met roken met iets van 6mg al genoeg heb geloof ik. Kun je daar je gewichtjes op los laten 😋

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Weet niet of dmt nou het beste middel voor egodood is. Dan kun je beter 5meo dmt proberen denk ik. Dat is egodood in poedervorm.

En dat is wel zo sterk dat je met roken met iets van 6mg al genoeg heb geloof ik. Kun je daar je gewichtjes op los laten 😋
Hehehe, ja ook over gelezen. Schijnt een totaal anders beestje te zijn.. wat duisterder karakter..beetje teveel en je gaat zuidwaards. Laat ik eerst beginnen met mn eigen gemaakte paddestoelen en dmt waarbij ik langzaam op kan bouwen en er zo aan kan wennen. Zonder gelijk diep de rabbit hole in te gaan

Proxima

Bewuste gebruiker
sherlock ding
Ik neem aan dat je hiermee de Glas VaporGenie bedoeld? Dat is een prima manier om DMT of changa mee te vapen. Kleine learning curve maar prima te doen.

Voor de rest kan je nog overwegen om je DMT-extractie te wassen/schoon te maken. Dat is redelijk eenvoudig te doen en geeft voor mijn gevoel altijd net wat meer zekerheid dat je zuivere DMT vaped.

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Ik neem aan dat je hiermee de Glas VaporGenie bedoeld? Dat is een prima manier om DMT of changa mee te vapen. Kleine learning curve maar prima te doen.

Voor de rest kan je nog overwegen om je DMT-extractie te wassen/schoon te maken. Dat is redelijk eenvoudig te doen en geeft voor mijn gevoel altijd net wat meer zekerheid dat je zuivere DMT vaped.
Ik ga niet wassen met een selectiever oplosmiddel, wat ik gebruik is zuiver, eventuele onzuiverheden slaan neer op de bodem de masonpot waar het eerst in stil staat voordat het wordt overgeheveld naar de schaal. Eventueel kan ik t nog wassen met hetzelfde spul.. vers oplosmiddel maakt natuurlijk wel een verschil, schijnt wel wat beter te verdragen te zijn voor de longen.

Proxima

Bewuste gebruiker
Wat je kan doen is je extract nog een keer oplossen in een klein beetje aceton, hiermee komt het petroleum oplosmiddel wat vaak in de kristallen achter blijft weer vrij en kan het beter verdampen. De aceton zelf verdampt dan echt als een tierelier.

Krijg je mooie "droge" DMT van die wat meer poederachtig is en een stuk minder naar oplosmiddel ruikt.

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Wat je kan doen is je extract nog een keer oplossen in een klein beetje aceton, hiermee komt het petroleum oplosmiddel wat vaak in de kristallen achter blijft weer vrij en kan het beter verdampen. De aceton zelf verdampt dan echt als een tierelier.

Krijg je mooie "droge" DMT van die wat meer poederachtig is en een stuk minder naar oplosmiddel ruikt.
Om eerlijk te zijn ruiken de kristallen geenszins naar oplosmiddel. Wellicht doe ik "The extra mile" Re-X van een bekende tek met t zuivere spul wat ik al heb.. voor m'n gemoedsrust.. maar ga niet aan dr aceton, dat spul stinkt verschikkelijk. Nb t spul waarin ik oplos is voor "wond" doeleinden en ruikt nauwelijks. mag de naam niet noemen dus dat doe ik dan ook niet.. maargoed hieruit kan je wel afleiden wat t is.

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Nou, deze 'strijder' kwam nergens. Ik heb het 2x geprobeerd.. zeer goed de instructievideo bekeken..

Zelfs de seconden geteld waarbij vloeibaar over gaat naar gas.. visueel nog mee gekeken. vloeibaar werd het zeker... daarna rustig tellen 1.. 2... 3... 10 a 15 sec.. check dubbel check ziet er gassig uit (mist wel de duidelijke witte wolk).. rustig inhaleren.. hou het zo lang mogelijk vast.. precies zoals op het filmpje. Maar, er gebeurde niks.... op een soort ijzersmaak op het puntje van m'n tong na. verbrand is het niet (geen brandplekken op het glas o.i.d.), ik heb er niet van moeten hoesten verder.

Wellicht niet lang genoeg vastgehouden.. of te vroeg geïnhaleerd.. ik had wel iets van effect verwacht, maar het enige effect wat ik nu heb is een desillusie hahaha. Ik snap er geen snars van. Ik moet wel toegeven dat ik niet van die mooie volle witte wolk zag zoals in het filmpje, maar zag toch echt wat rook uit de bovenkant komen. Na het vlammetje er langer onder te houden zag ik geen verschil.. zag geen witte wolk opkomen.. nou ja.. volgende keer weer een poging.

Proxima

Bewuste gebruiker
Het lijkt erop dat er niet genoeg DMT tegelijk verdampt, met een goede pijp zouden het echt mooie dikke wolken moeten zijn.

Wellicht iets meer de hele kop verwarmen en langzamer inhaleren?

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Het lijkt erop dat er niet genoeg DMT tegelijk verdampt, met een goede pijp zouden het echt mooie dikke wolken moeten zijn.

Wellicht iets meer de hele kop verwarmen en langzamer inhaleren?
Ik ga het proberen, kan het zijn dat de vlam iets te ver weg is waardoor de dmt niet in voldoende tempo verdampt (verdampen wellicht kleine beetjes en dan haal ik de vlam weg.. wellicht koelt het te snel o.i.d.. ? Wellicht een domme vraag.. maar als niet roker.. waar laat je je tong.. achterin je mond of gewoon 'plat' met het puntje onder de pijp?

Wellicht maakt dat nog een verschil.. geen idee ik roep maar wat.. ik had beide keren mn tong plat tegen de onderkant van de pijp (vandaar dat ik de rook proefte op mn tong)

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Net geprobeerd.. heb t spul langer onder t vlammetje gehouden, de rook was duidelijk te zien uit de bovenkant.. witte wolk zag ik wel vaag, maar ik kan de rook niet binnen houden, inhaleerde voorzichtig maar moest vrijwel onmiddellijk hoesten ervan... bummer.. weet niet goed wat ik ermee aan moet.. meer oefenen denk ik.. 1x een teug van een shisha pijp getracht te nemen, was ook een onmiddelijke hoestbui.. maargoed.. dmt verdamp je toch.. hoort niet te verbranden

Martinus

Wijs gebruiker
Zo een pijpje is gewoon een beetje meh. Ik heb meer succes met dabrigs en electrische vaporizers.

Blijkbaar is de beste nobrainer om dmt te roken met een gemodificeerde vaporizer genaamt e-mesh. Topics zijn te vinden op dmt nexus.

Ik heb ook wel eens een wiet vaporizer gebruikt. En dan de dmt op tabaks vervanger uitcrystaliseren. Dat werkt ook wel als een nobrainer, maar dosis is moeilijker in te schatten.

Vaporgenie of een "the machine" pijp zijn ook opties.

Je kan ook een plastic fles vast maken aan het crack pijpje. En dan de damp in de plastic fles zuigen alsof het een bong is.

Martinus

Wijs gebruiker
En ja, het is moeilijk om het in een crackpijpje niet te heet te stoken. Als je de dmt juist verdamp, dan is het niet heel heet

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Hm... nja.. moet ik maar een keer op m'n gemak the machine maken ofzo. Heb de neiging pijpje de vuilnisbak in te mikken, maar ik bewaar m nog wel even.. ga geen dure dingen kopen als ik simpelweg de rook niet binnen kan houden, dan zal t een kwestie van oefenen worden.

Martinus

Wijs gebruiker
Tja, duur is het wel. Ik heb wel een paar 100 euro aan pijpjes en gereedschap in huis voor drugsconsumptie.

Maar zoals ik al zij. Mij lukt het met dat pijpje ook niet. Het word dan voor mij ook te heet.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan