dmt vraag

Hector48

Experimenterende gebruiker
Hier een foto van mijn aansteker waarmee het zeker moet lukken😉

Bijlagen

• IMG_20211207_222746.jpg
    IMG_20211207_222746.jpg
    80 KB · Weergaven: 8

Hector48

Experimenterende gebruiker
Het is uiteindelijk een intramusculaire naald geworden die in het gaat zit waar de gas uit komt. Cheap 🤣😜

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Top dat je dit zelf maakt, toeval😉wil dat ik net ook 50gr mimosa hostilis heb besteld🤣🤣🤣schijnt helemaal niet moeilijk te zijn. Eerder makkelijk. Je kan de kristallen naar schijnt zuiverder maken door middel van ammoniak. Ben dit allemaal zelf nog aan het uitzoeken. Komt goed😉. Heb zelf de 5 meo dmt gerookt en vind dit echt niet zwaar om te roken, lichter dan een sigaret zelf. Dit is wel de syntheticsche versie. Mschn daardoor?
... zolang je je goed inleest en begrijpt waarom de stappen nodig zijn die je uitvoert wel ja. De reden dat ik niet kan roken is meervoudig, gele tint is een indicatie van aanwezigheid van vetten, minder fijn voor de longen. Heb t toen ook niet na behandeld dat ga ik nu wel doen. Verder is de vaporgenie een zachtere manier van roken, dus dat ga ik nog proberen.. en anders houd het op

0t0lerance

Bewuste gebruiker
@Hector48 ik kan het spul niet roken.. heb de spice weggegooid toen (ja ja, zonde zonde..).. maar ben toch weer wezen lezen.. en dit maal ga ik kijken of ik wat wittere schonere kristallen kan maken, die schijnen wat minder zwaar te zijn op je longen. Wie weet lukt het dan wel.. als ik mooie witte kristallen heb koop ik gewoon zo'n vapourgenie... kost wat.. maargoed.. oefenen tot het lukt.. gewoon 5mg pul erop en kijken of ik de rook binnen kan houden. Na alle teks en tips&tricks te hebben gelezen over de fabricatie ben ik wel er wel zeker van dat t gaat lukken met cold pulls, mini a/b en re-X..
Ken je dat.. heb je een half jaar geleden spice gemaakt, goed opgeborgen in een zwart mylar zakje...

...half jaar later zoeken waar het is... foetsie !#€%&@ nergens te vinden. Denk ga even een herkristalizatie uitvoeren.. kristallen weg... jonge jonge...

Bovenaan