DMT vragen.

Hans

Wijs gebruiker
Stel, ik neem een redelijke dosis DMT. Nou weet ik dat DMT een harde drug is. Ik zou wel eens ontiegelijk hard fout kunnen gaan. Ik zou graag willen weten of ik me uberhaupt kan bewegen tijdens een DMT trip. Zo niet, dan weet ik iig zeker dat ik niet mn kop tegen de muur kapot sla o.i.d. Dit zou me wat zekerheid bieden.

Zijn er mensen die nare na effecten van DMT hebben gehad? Dan bedoel ik geestelijk, niet fysiek.

jcutter

Badass junkie
Een bad trip op DMT..Hoe moet ik me dat gaan voorstellen? Dat je opeens in de hell beland, dat je in de geest van geert wilders planeert terwijl hij op het moment ergens in irak word gedumpt, aliens die je uit elkaar gaan halen terwijl je ziet hoe ze aan je organen likken of dat je gewoon keihard gemarteld word? Mijn eerste dmt trip schrok ik enorm vanwege het feit dat ik dacht dat ik geen zuurstof meer kreeg en harstikke dood ging. Toen probeerde ik ook overeind te komen om op een andere manier adem te kunnen gaan halen, maar dat lukt voor geen meter. Voor dat ik het wist was ik al ergens anders beland en werd wel weer heel snel wakker. Ik kwam er dan ook achter dat ik als een zwanger wijf lag te puffen.. :mrgreen:

pythregius

Bewuste gebruiker
alles wat op dmt gebeurd heeft een reden, dmt brengt je alleen maar positieve lange termijn effecten, en het gaat eigenlijk niet om de trip, van de trip is niks te begrijpen te extreem te gestoord om met je bewustzijn te kunnen begrijpen, op je onder bewustzijn heeft het dus wel degelijk effect wat ik zelf gemerkt heb.
Dus aangezien alles een positieve uitkomst heeft dan kun de moeilijke trips niet meer bad noemen, ik heb extreem enge dingen mee gemaakt op een erg gestoorde pijp dmt en andere alkaloiden.
Deze momenten zijn werkelijk angstaanjagend maar zal ook het meeste invloed op je hebben, dmt laat jou zien wat het jou wil laten zien, of het nou leuk is of niet, het is en blijft een confrontering met je psyche en jezelf confronteren met je zelf is een goede basis om bewuster te kunnen leven en angsten te verliezen.
een enge dmt ervaring wat zelfs te gestoord is om bad te noemen is dus uiteindelijk het beste wat je kunt krijgen.

greetz

Hans

Wijs gebruiker
Bedankt voor de antwoorden. Na het lezen hiervan heb ik besloten het na mijn 18e verjaardag te roken. Ik kijk er naar uit!

erwin krol

Bewuste gebruiker
lijkt me goed, na, je 18e.
dat je tegen een muur slaat met je hoofd kan je vergeten hoor. Tenzij je zo slim bent om het staand te roken, want dan ga je neer :)

Hans

Wijs gebruiker
Weet er iemand wat leesvoer waarmee ik me zoveel mogelijk kan voorbereiden op een DMT trip?

pythregius

Bewuste gebruiker
henkie84 zei:
DMT - The Spirit Molecule van Rick Strassman

weet ik nog zo net niet heb het boek 2 keer gelezen en en gaat eigenlijk alleen maar over wetenschappelijk onderzoek, denk dat je beter naar boeken van Terrence mc Kenna en Graham Hamcock kunt zoeken, dan weet je wat the real deal is :wink:

groetjes

henkie84

Bewuste gebruiker
Oh oke, keek net tussen mijn literatuurcollectie op m'n pc en dat leek me de meest toepasselijke. Heb hem zelf nog niet gelezen hoor :).

Wat je ook kunt doen - en aan te raden is - is op deze site de tripreports en op erowid.org de experiences door te lezen over DMT. Dan heb je direct een hoop ervaringen om te lezen die je toch wel enigzins een beeld geven van wat je *misschien* kan verwachten. Houdt er natuurlijk wel rekening mee dat ieder zijn ervaring ongeveer precies anders is.

pythregius

Bewuste gebruiker
henkie84 zei:
Oh oke, keek net tussen mijn literatuurcollectie op m'n pc en dat leek me de meest toepasselijke. Heb hem zelf nog niet gelezen hoor :).

Wat je ook kunt doen - en aan te raden is - is op deze site de tripreports en op erowid.org de experiences door te lezen over DMT. Dan heb je direct een hoop ervaringen om te lezen die je toch wel enigzins een beeld geven van wat je *misschien* kan verwachten. Houdt er natuurlijk wel rekening mee dat ieder zijn ervaring ongeveer precies anders is.

precies gewoon alles wat je vinden kan over dmt doorlezen, ben je wel ff zoet :wink:

Tedere tronika

Experimenterende gebruiker
Misschien nog een paar tipjes, Ik heb zelf al vrij veel geexperimenteerd met DMT (roken, in enkele pijpjes, of in series, toevoeging van andere alkaloiden en experimenten met MAO- remmers). Nu heb ik het geluk aan DMT voorgesteld te zijn door een man (op leeftijd) die zelf een jarenlange ervaring heeft met DMT, en eigenlijk een wandelende DMT (en andere tryptamide) encyclopedie is.
Die laatste tip over alles goed doorlezen is misschien wel goed, maar onthoud dat doorlezen, en klakkeloos aannemen wel een wereld van verschil in zich draagt. Het internet is een mooie uitvinding, maar weet dat er enorm, maar dan ook enorm veel BS verkocht wordt als het over dingen als DMT gaat.

Het is slim om te wachten met roken tot na je achttien, maar denk na op de dag dat je 18 wordt of je er dan wel klaar voor bent, overdenk het hele geheel goed. DMT is een korte trip (als je het op de normale manier gebruikt toch), maar dat wil niet zeggen dat het geen overdonderende gebeurtenis kan zijn.
Zie ook zeker dat er mensen in de buurt zijn die ervaring hebben met DMT (ook met foutgaan op DMT).
En doe het (zeker de eerste keer) buiten in de natuur, leuke setting, zonnetje, dat zal zeker het verloop van je trip positief beinvloeden. Houdt er ook rekening mee dat wanneer het visuele overdonderende DMT effect voorbij is je misschien niet meer denkt aan het "trippen" te zijn, maar dan pas echt het verwerken begint. Dit kan gaan van intens nadenken over dingen die je net hebt gezien, tot beseffen dat je net een levensveranderende ervaring hebt meegemaakt. Gun jezelf de tijd om alles goed door te laten dringen.
Wij hebben hier een vrij grote DMT community, en ieder van ons zonder enige uitzondering zal je vertellen dat DMT zijn of haar leven veranderd heeft, (bij iedereen die ik ken was dit trouwens een positieve verandering, of iedereen ervaard dit voor zichzelf toch in ieder geval zo.)
Nog een ding, DMT is van alle tripmiddelen (die ikzelf heb gebruikt in ieder geval) Het meest misterieuze middel wat er bestaat.
Is het stof dat van elfenvleugels neer is komen dwarrelen, of zijn het misschien de slapertjes van de goden die ze na het ontwaken uit hun ogen wrijven en dan achteloos op onze aarde neergooien. Ik weet het niet, maar ik weet wel dat het iets is wat mij persoonlijk pure liefde heeft laten meemaken, het heeft me laten vrijen met de moeder van alles wat leeft, het heeft me dingen doen inzien die ik anders nooit ontdekt had. Maar het heft me ook door de hel en terug gesleurd. DMT een vreemd product waarover je eigenlijk enkel echt kan praten met andere gebruikers.
Ik wens je veel succes op je zoektocht naar goede informatie, en (eigenlijk nog veel belangrijker) goede DMT.
Veel plezier, en als je er klaar voor bent,... Een goede reis.

Groetjes Koen.
(mocht je nog vragen ofzo hebben over DMT of aanverwante zaken, help ik je daar uiteraard graag mee verder.)

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik sta op het punt iets te bestellen op azarius. Maar je moet minimaal 25 euro besteden. Nu kan ik, of de bestelling afblazen, of nog iets anders nuttigs bij bestellen.

Nu bedacht ik me dat ik in de toekomst(lees: volgend jaar ofzo) ook wel is dmt wil proberen. Dus de aanschaf van een daarvoor geschikte pijp lijkt me zeker nuttig te noemen.

Kortom: wat is een geschikte pijp? Zijn er speciale dingen waar ik op moet letten. Ik kom zelf bij deze pijp uit: http://www.azarius.nl/headshop/pipes/gl ... ss_attack/
Is dat iets, en moet ik nog gaasjes erbij hebben oid?

bvd

Debris

Bewuste gebruiker
Dat lijkt me heel handig daarvoor.
Ik heb met een (wat oudere) kerel met meer ervaring met dmt, ayahuasca, enz. laatst gesproken over de beste manier voor dmt te roken. Hij vertelde dat hij ooit een pijpje was tegengekomen (in Londen) dat zeg maar volledig was afgesloten, zodat je doorheen 't glas de dmt kon verwarmen en smelten (niet verbranden). Dat lijkt mij de beste manier om dmt te roken, heb je ook geen vieze as die je erbij moet stoppen. Gewoon pure dmt die geïnhaleerd wordt.

Bovenaan