Misschien nog een paar tipjes, Ik heb zelf al vrij veel geexperimenteerd met DMT (roken, in enkele pijpjes, of in series, toevoeging van andere alkaloiden en experimenten met MAO- remmers). Nu heb ik het geluk aan DMT voorgesteld te zijn door een man (op leeftijd) die zelf een jarenlange ervaring heeft met DMT, en eigenlijk een wandelende DMT (en andere tryptamide) encyclopedie is.
Die laatste tip over alles goed doorlezen is misschien wel goed, maar onthoud dat doorlezen, en klakkeloos aannemen wel een wereld van verschil in zich draagt. Het internet is een mooie uitvinding, maar weet dat er enorm, maar dan ook enorm veel BS verkocht wordt als het over dingen als DMT gaat.
Het is slim om te wachten met roken tot na je achttien, maar denk na op de dag dat je 18 wordt of je er dan wel klaar voor bent, overdenk het hele geheel goed. DMT is een korte trip (als je het op de normale manier gebruikt toch), maar dat wil niet zeggen dat het geen overdonderende gebeurtenis kan zijn.
Zie ook zeker dat er mensen in de buurt zijn die ervaring hebben met DMT (ook met foutgaan op DMT).
En doe het (zeker de eerste keer) buiten in de natuur, leuke setting, zonnetje, dat zal zeker het verloop van je trip positief beinvloeden. Houdt er ook rekening mee dat wanneer het visuele overdonderende DMT effect voorbij is je misschien niet meer denkt aan het "trippen" te zijn, maar dan pas echt het verwerken begint. Dit kan gaan van intens nadenken over dingen die je net hebt gezien, tot beseffen dat je net een levensveranderende ervaring hebt meegemaakt. Gun jezelf de tijd om alles goed door te laten dringen.
Wij hebben hier een vrij grote DMT community, en ieder van ons zonder enige uitzondering zal je vertellen dat DMT zijn of haar leven veranderd heeft, (bij iedereen die ik ken was dit trouwens een positieve verandering, of iedereen ervaard dit voor zichzelf toch in ieder geval zo.)
Nog een ding, DMT is van alle tripmiddelen (die ikzelf heb gebruikt in ieder geval) Het meest misterieuze middel wat er bestaat.
Is het stof dat van elfenvleugels neer is komen dwarrelen, of zijn het misschien de slapertjes van de goden die ze na het ontwaken uit hun ogen wrijven en dan achteloos op onze aarde neergooien. Ik weet het niet, maar ik weet wel dat het iets is wat mij persoonlijk pure liefde heeft laten meemaken, het heeft me laten vrijen met de moeder van alles wat leeft, het heeft me dingen doen inzien die ik anders nooit ontdekt had. Maar het heft me ook door de hel en terug gesleurd. DMT een vreemd product waarover je eigenlijk enkel echt kan praten met andere gebruikers.
Ik wens je veel succes op je zoektocht naar goede informatie, en (eigenlijk nog veel belangrijker) goede DMT.
Veel plezier, en als je er klaar voor bent,... Een goede reis.
Groetjes Koen.
(mocht je nog vragen ofzo hebben over DMT of aanverwante zaken, help ik je daar uiteraard graag mee verder.)