DMT werkt niet

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
Zonet weer geprobeerd, 30mg in mijn dynavap M en dan meerdere hijsjes genomen maar niet meer dan wat zeer lichte visuals en de headspace. Deze dosering zou mij toch echt moeten hebben doen trippen of ben ik verkeerd? Doe ik mogelijk iets fout? Over een uur kan ik het weer opnieuw proberen.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: ljuv

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
Ik heb het ook wel eens in een gewone vape geprobeerd maar dat werkte inderdaad niet goed. Ik heb meer succes gehad met een normale wietpijp en vooral met de glass vapor genie. Die is echt perfect voor het vapen van dmt maar wel duur om aan te schaffen.
Ah sorry ziet er naar uit dat ik wat te sporadisch ben geweest met mijn topic aan te maken. Dit is het apparaat dat ik gebruik.
Had het de keer hiervoor gestrooid over wiet wat blijkbaar beter werkt sinds ik het nu gewoon op de bodem heb gegooid en het dan best moeilijk is om het goed te verbranden. Ik zou een grotere hoeveelheid erin kunnen doen maar dan bestaat er het risico dat ik te veel neem.

1647355312045.png

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik zou mijn vaporizer niet verpesten met DMT. Als DMT verbrandt (wat heel snel gebeurt) dan gaat het heel erg stinken naar een soort verbrande plastic / strontspray. Die geur krijg je niet meer weg. Dus als je daarna nog wiet of hasj wil roken met diezelfde vaporizer dan smaakt het altijd naar verbrande DMT. Ik zou het zonde vinden.

Daarom werk ik zelf met een e-sigaret. Dat heeft als voordeel dat het niet verbrandt vanwege de lage temperaturen en als extra voordeel dat ik er geen wiet mee rook dus dat ik een apart apparaat heb voor mijn DMT :wink:

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
Ik zou mijn vaporizer niet verpesten met DMT. Als DMT verbrandt (wat heel snel gebeurt) dan gaat het heel erg stinken naar een soort verbrande plastic / strontspray. Die geur krijg je niet meer weg. Dus als je daarna nog wiet of hasj wil roken met diezelfde vaporizer dan smaakt het altijd naar verbrande DMT. Ik zou het zonde vinden.
Nee joh, heb hem al eens eerder gebruikt met DMT en de geur bleef wel een tijdje hangen maar het was compleet verdwenen na gewoon een keertje goed wassen met aceton. Zie hier veel waarschuwingen over maar voor mij was het geen probleem en ben er nochtans zeker van dat ik de plastic geur rook.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Nee joh, heb hem al eens eerder gebruikt met DMT en de geur bleef wel een tijdje hangen maar het was compleet verdwenen na gewoon een keertje goed wassen met aceton. Zie hier veel waarschuwingen over maar voor mij was het geen probleem en ben er nochtans zeker van dat ik de plastic geur rook.
Okee nouja jij liever dan ik :grimacing:

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
Net weer geprobeerd alleen ik had een blackout dus geen idee hoe goed het werkte lol
Ik heb nog een beetje OEVs maar herinner mij echt niet meer precies wat ik allemaal zag op de peak

Volgens mij was ik na het eerste trekje al zo erg van de wereld dat ik niet meer bij heb genomen alhoewel dat de trip zeker leuker had gemaakt
Ga het vanavond proberen om echt een serieuze trip te ervaren dit is echt geweldig spul

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
VaporGenie Glass is zoals @Eik zegt briljant voor DMT. 😍 Helaas ook duur. Maar de houten versie schijnt ook goed te werken heb ik begrepen. En de e-sigaret versie ook al vaker succesverhalen over gehoord.

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
Net weer geprobeerd. twee best grote teugen op waarna ik een heel hard gezoem in mijn oren kreeg, paar minuten OEVs gehad en daarna was het weer voorbij. Wat doe ik fout? Hoe lang moet je de rook in je longen houden?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Net weer geprobeerd. twee best grote teugen op waarna ik een heel hard gezoem in mijn oren kreeg, paar minuten OEVs gehad en daarna was het weer voorbij. Wat doe ik fout? Hoe lang moet je de rook in je longen houden?
Hoezo is dit fout? Klinkt als een vrij typische DMT-ervaring.

Het maakt trouwens wel uit hoe lang je de rook inhoudt inderdaad. Na 20 seconde voel je de hijs echt een stuk meer.

mitchieee

Wijs gebruiker
neem 3x een goede hijs of als je vape 1 , en hou die 15-20 seconde in blaas uit , ga liggen doe je ogen dicht

djiego

Badass junkie
ik blijf vulkaan met een zak tot nu toe de meest comfortable ervaring... verdampen, zak vullen, en voor een volgende hijs hoef je niet meer te kutten als je daar al toe in staat bent en hoef je alleen maar naar de zak te grijpen. Maar ok.. die moet je dan wel ff bij de hand hebben. Ikzelf dus niet due dingen zijn duur. Heb een zo'n flower mate aura gaat ook prima en een vapor genie idd (to be tested volgende keer)

Neo-Shulginist

Badass junkie
ik blijf vulkaan met een zak tot nu toe de meest comfortable ervaring... verdampen, zak vullen, en voor een volgende hijs hoef je niet meer te kutten als je daar al toe in staat bent en hoef je alleen maar naar de zak te grijpen. Maar ok.. die moet je dan wel ff bij de hand hebben. Ikzelf dus niet due dingen zijn duur. Heb een zo'n flower mate aura gaat ook prima en een vapor genie idd (to be tested volgende keer)
Hmm dit klinkt ook wel interessant ja.

Hoe doe je de DMT dan in het tussenstuk? Met van die schijfjes die erbij zitten?

djiego

Badass junkie
Net weer geprobeerd alleen ik had een blackout dus geen idee hoe goed het werkte lol
Ik heb nog een beetje OEVs maar herinner mij echt niet meer precies wat ik allemaal zag op de peak

Volgens mij was ik na het eerste trekje al zo erg van de wereld dat ik niet meer bij heb genomen alhoewel dat de trip zeker leuker had gemaakt

Wel een aparte ervaring.. Het klinkt als je het zo leest alsof je een breakthrough hebt gehad, in de zin dat je dan echt wel even helemaal 'weg' bent, je kunt niet meer kijken met je fysieke ogen zeg maar en bent basically ver uit je lichaam, met wellicht nog een notie ergens ver een lijntje naar achter. Maar dat je zegt je niets meer te herinneren is opvallend.. ik voel me eigenlijk net zo nuchter als nu tijdens een DMT trip, en beleef alles juist super bewust, ook tijdens de breakthrough. Navertellen is een geheel ander verhaal hèhè maar een hoofd vol met de reis.. Maar ok ik heb het ook geen 100 keer gedaan.Maar toch opvallend, omdat het juist steeds wel zo'n bewuste ervaring is geweest..

Laatst bewerkt:

djiego

Badass junkie

Hoe doe je de DMT dan in het tussenstuk? Met van die schijfjes die erbij zitten?
Ja we hadden een soort gaasjes (ik dacht katoen maar kan ook van die heel fijne staalwol zijn geweest) zodat de DMT daarin blijft hangen. helaas weet ik niet precies welke though want was niet mijn vulkaan en ik prepareerde niet. Maar het voordeel is evident: opwarmen vulkaan, DMT erop, zak eraan, even laten draaien en alles blaast (blijvend) in de zak. Echt ideaal. Zeker een aanrader om een keer te lenen en te proberen.

djiego

Badass junkie

heb nog even zitten denken en zoeken, volgens mij gebruikten we gewoon van die liquid pads die je ook voor olien enzo gebruikt voor verdampen, dus zoiets (die mag ik wel linken toch)

en dan zo'n 50/60 mg kristallen per keer de zak in verdampen.

Laatst bewerkt:

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
VaporGenie Glass is zoals @Eik zegt briljant voor DMT. 😍 Helaas ook duur. Maar de houten versie schijnt ook goed te werken heb ik begrepen. En de e-sigaret versie ook al vaker succesverhalen over gehoord.
Dit en
Focus je niet zozeer op een breakthrough maar op de trip en de techniek zelf. Breakthrough komt vanzelf wel.
dit.

Iets verwachten of ergens naar streven met psychedelica is al niet helemaal bevorderlijk. Ga er blanco in met een goede hijs die je even in houdt. Wellicht nog een hijs erna zodat je zeker weet dat je alles binnen hebt (met Vaporgenie hout of glas is alles wel met 1 hijs weg zonder verbranding meestal) en wacht een halve minuut. De ervaring verder duurt verder amper 10minuten ongeacht hoe diep je ook gaat. Naweeën duren wel wat langer bij hogere dosis :)

Laatst bewerkt:
Bovenaan