DMXE - Feesttoestand

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Ik heb laatst 0,5g DMXE besteld. Ik heb eergisteren een lijn van ongeveer 4cm lang en 0,7 cm breed gesnoven. Toen heb ik gelijk typisch "pieeep" na dissociatieven gehoord. Vervolgens nam de dissociatie alleen maar toe en nam snel toe. Alles begon meteen te draaien en ik ben heel snel in een hole beland. Ik voelde me helemaal met het universum verbonden. Mijn kamer was mijn hele wereld. Ik ging uit mijn licham en ik was eerst zo'n oranke puntje met mn ziel aan het volgen😂Vervolgens zag ik zo'n zeegolven op het plafond. Er was TV aangezet in de kamer ernaast en ik hoorde dat het allemaal een rare herrie was. En vervolgens veranderde dat in muziek en ik voelde me alsof er een feest thuis was. Vervolgens was ik in zo'n spel dat ik mijn huis in een feesttoestand moet behouden en verdedigen tegen verveling😂Tegelijkertijd was alles natuurlijk aan het draaien en vergroten/verkleinen als op disso's. Ik voelde alsof ik oneindig in dat spel blijf. Toen het spel beëindigd was, had ik veel filosophische gedachten bvb over het leven en ik voelde me gereset. Ik nam wat later nog zo'n lijn, met vergelijkbare effecten.

Deze stof lijkt trouwens heel erg op MXE imho het meest van alle stoffen.

Laatst bewerkt:

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Haha dat is gewoon kwestie van ervaring in het doseren op oog😁 Ik zie aan mn zakje dat er ongeveer de helft weg is, wat overeenkomt met ongeveer 125mg gesnoven voor een hole.

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Same!, tenzij ik het combineer met andere drugs. Dan kan het een heel leuk randje er aan geven
Ik heb disso's tot nu toe met wiet en alcohol gecombineerd. Wiet vind ik heel flex voor de dag na de disso's. Wiet maakt de naeffecten meer handelbaar, tenminste bij mij. Samen met disso's blowen is ook lekker. Disso's zonder hole kunnen ook leuk zijn. Maar de hole heeft zijn unieke magie.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ik heb disso's tot nu toe met wiet en alcohol gecombineerd. Wiet vind ik heel flex voor de dag na de disso's. Wiet maakt de naeffecten meer handelbaar, tenminste bij mij. Samen met disso's blowen is ook lekker. Disso's zonder hole kunnen ook leuk zijn. Maar de hole heeft zijn unieke magie.
Ik weet niet of je ook geïnteresseerd bent in andere drugs maar ik vind ketamine op de comedown van MDMA heel chill of in combinatie met 2Cx. Wiet is idd ook chill alleen alcohol moet je echt met een van de twee de dosis heel laag houden anders gaat het niet goed 😅

cutepool

Bewuste gebruiker
Om eerlijk te zijn geen flauw idee. Ben op een dag achtergekomen dat ik hier een account heb aangemaakt en die foto was er al.
Misschien toch wel ik, tijdens een wekenlang benzo blackout.

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Ik heb de rest van het zakje 0,5g opgedaan, dus ongeveer 2 lijntjes van 125mg. Ik ben weer 2 keer in een DMXE-hole beland. Alle overige gevoelens waren hetzelfde, alleen ik was nu niet in een spel, maar ik was door verschillende plekken in het universum met mijn bed aan het reizen. Een keer was ik in zo'n plek dat ik voelde dat het een plek voor mijn leven is en ik wilde daaruit niet weg. Ik was met mijn eigen ziel aan het vechten om toch weg uit die plek en terug naar mijn lichaam te gaan. Tegelijktertijd voelde ik me echt magisch, dat spul lijkt echt het meest op MXE. Hetzelfde magische gevoel. Één van de beste disso's op dit moment.

• Like
Waarderingen: ljuv

Ape

Badass junkie
Haha dat is gewoon kwestie van ervaring in het doseren op oog😁 Ik zie aan mn zakje dat er ongeveer de helft weg is, wat overeenkomt met ongeveer 125mg gesnoven voor een hole.
Als je van je vendor een zakje met een bepaalde hoeveelheid krijgt, dan kan je dat op zich wel door de helft hakken en dan heb je ongeveer 2 gelijke dosissen. Maar er zit een verschil in en als je het vaker doet wordt dat verschil steeds groter.

Ik raad het echter niet aan en ik zou als ik jou was een weegschaaltje kopen. zeker als het potent spul is wil je het niet eyeballen

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Als je van je vendor een zakje met een bepaalde hoeveelheid krijgt, dan kan je dat op zich wel door de helft hakken en dan heb je ongeveer 2 gelijke dosissen. Maar er zit een verschil in en als je het vaker doet wordt dat verschil steeds groter.

Ik raad het echter niet aan en ik zou als ik jou was een weegschaaltje kopen. zeker als het potent spul is wil je het niet eyeballen
Met dit spul kan je nog wel op oog doseren, want de dosering is best wel hoog. Ik kwam met 0,5g uit op 4 hole-trippen met ongeveer 125mg elke trip.

Bijvoorbeeld met O-PCE is het doseren op oog wel lastiger, want 30mg is al hoog en ik koop het meestal in zakjes van 250mg.

• Like
Waarderingen: ljuv

Ape

Badass junkie
Met dit spul kan je nog wel op oog doseren, want de dosering is best wel hoog. Ik kwam met 0,5g uit op 4 hole-trippen met ongeveer 125mg elke trip.

Bijvoorbeeld met O-PCE is het doseren op oog wel lastiger, want 30mg is al hoog en ik koop het meestal in zakjes van 250mg.
Ik snap het wel, ik heb het ook wel gedaan. En met een dosering van 125 maakt 10mg geen wereld verschil, maar ik zou toch echt voor veilig gaan. Het is wel drugs 🤷🏻

Bovenaan