dissoliefhebber
Belezen gebruiker
Ik heb laatst 0,5g DMXE besteld. Ik heb eergisteren een lijn van ongeveer 4cm lang en 0,7 cm breed gesnoven. Toen heb ik gelijk typisch "pieeep" na dissociatieven gehoord. Vervolgens nam de dissociatie alleen maar toe en nam snel toe. Alles begon meteen te draaien en ik ben heel snel in een hole beland. Ik voelde me helemaal met het universum verbonden. Mijn kamer was mijn hele wereld. Ik ging uit mijn licham en ik was eerst zo'n oranke puntje met mn ziel aan het volgen😂Vervolgens zag ik zo'n zeegolven op het plafond. Er was TV aangezet in de kamer ernaast en ik hoorde dat het allemaal een rare herrie was. En vervolgens veranderde dat in muziek en ik voelde me alsof er een feest thuis was. Vervolgens was ik in zo'n spel dat ik mijn huis in een feesttoestand moet behouden en verdedigen tegen verveling😂Tegelijkertijd was alles natuurlijk aan het draaien en vergroten/verkleinen als op disso's. Ik voelde alsof ik oneindig in dat spel blijf. Toen het spel beëindigd was, had ik veel filosophische gedachten bvb over het leven en ik voelde me gereset. Ik nam wat later nog zo'n lijn, met vergelijkbare effecten.
Deze stof lijkt trouwens heel erg op MXE imho het meest van alle stoffen.
Deze stof lijkt trouwens heel erg op MXE imho het meest van alle stoffen.
Laatst bewerkt: