Documentaires/reviews/story time fimpjes kijken over X dat je op hebt

pelgrim

Bewuste gebruiker
Hey,

Ik merk dit van men eigen wel maar zijn er hier nog anderen?

Heb mezelf al meermaals betrapt dat als ik weed,hash,ketamine,benzo's,opiaten,etc etc etc op heb dat ik dan regelmatig op YouTube naar docu's of verwante fimpjes bekijk dan.

Prettige dag verder

pelgrim

Bewuste gebruiker
Ja ik kijk graag docu's maar betrap mezlf er steeds op dat als ik naar docu's wil kijken en heb een bepaalde drug binnen dat ik meer geneigd ben om naar iets te kijken over dat onderwerp :).

pelgrim

Bewuste gebruiker
Zal het bij deze laten dat ik niet spam. Indien je over een bepaalde drug wil zal ik speciaal rondkijken voor een goeie :wink:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik heb niet echt interesse in drugsdocu's, onder invloed kijk ik wel graag naar documantaires over wetenschap en het heelal en zo, en ik vind die pseudowetenschappelijke docu's ook wel vermakelijk hoewel ik die uiteraard met een korreltje zout neem.

pelgrim

Bewuste gebruiker
Ik heb niet echt interesse in drugsdocu's, onder invloed kijk ik wel graag naar documantaires over wetenschap en het heelal en zo, en ik vind die pseudowetenschappelijke docu's ook wel vermakelijk hoewel ik die uiteraard met een korreltje zout neem.

Bij mij is het ook niet altijd over drugs maar onder invloed van bepaalde stoffen heb ik gemerkt dat ik dan toch meer ernaar zoek en kijk. Zelf zie ik graag docu's over ufo's, paranormale en secret society's zoals Bilderberg groep, illuminatie, false flags etc...

Gwn interessante boel :)

pelgrim

Bewuste gebruiker

Deze onlangs bekeken en interessant imo

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Bij mij is het ook niet altijd over drugs maar onder invloed van bepaalde stoffen heb ik gemerkt dat ik dan toch meer ernaar zoek en kijk. Zelf zie ik graag docu's over ufo's, paranormale en secret society's zoals Bilderberg groep, illuminatie, false flags etc...

Gwn interessante boel :)
Dat zijn precies die pseudowetenschappelijke docu's waar ik het over heb. @Mindless is daar ook dol op heb ik begrepen.

Bovenaan