Dom vraagje

Paddoboy

Belezen gebruiker
hallo lieve mensen,

ik heb gehoord dat ze paddos gaan verbieden,
nu mijn vraag is is dat al geldig? want ik ging deze vrijdag achter wat paddos in terneuzen.

greetz

neti

Badass junkie
vind ten eerste niet dat je zulk soort dingen kunt zeggen
ten tweede is het de kamer (het volk) die uiteindelijk de zaak al dan neti kan tegenhouden

neti

Badass junkie
Lake zei:
een vrouwelijke farao

flauw lars :P :mrgreen:

ennuh dat was nefertiti btw

lekker wijf toch :hearteyes:

Deranged

Badass junkie
Neti is, in Sumerian, Babylonian, and Akkadian mythology, a minor underworld god, the chief gatekeeper of the netherworld, and the servant of the goddess Ereshkigal. Neti features prominently in the epic legend of Inana's Descent into the Underworld when he opens the seven gates of the realm and admits the goddess, removing one emblem of her power at the threshold of each gate.

Raoulduke

Belezen gebruiker
Dus gasten, is het nog legaal? Ik wil het in de kerstvakantie gaan nemen. ( Dan is het 1 jaar geleden dat ik ze voor het eerst nam :wink:.

azgaza

Badass junkie
Deze vraag was al gesteld in het algemeen drugs forum. De laatste bron die ik zag was 'een paar maanden'.

Paddoboy

Belezen gebruiker
O maar dan is het nog niet zeker dat ze het gaan verbieden ofzo?
want op internet gegoogled en overal vind ik nieuws van: PADDO'S ZIJN VERBODEN IN NL!
dacht ik van hmm, ff vragen op forum voor het zekerste

greetz

azgaza

Badass junkie
Paddoboy zei:
O maar dan is het nog niet zeker dat ze het gaan verbieden ofzo?
want op internet gegoogled en overal vind ik nieuws van: PADDO'S ZIJN VERBODEN IN NL!
dacht ik van hmm, ff vragen op forum voor het zekerste

greetz

Ja het besluit is al gemaakt, ze worden verboden. Maar dat is nog een heel gedoe; die wet helemaal regelen. De komende paar weken/maanden zullen ze nog wel te koop zijn.

Paddoboy

Belezen gebruiker
verbieden ze dan ook kweeksetjes???
kan nog steeds niet geloven dat ze verboden zullen worden... WHY :angry:

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Weet niet specefiek van paddo's, maar sporen van de meeste schimmels kan je jaren bewaren. Is bekend van sommige soorten dat ze naar meer dan een paar honderd jaar nog steeds kunnen ontkimen :grin:

siriusmushroom

Experimenterende gebruiker
in een ziplockzakkie in de koelkast houden ze zich langer als je je kan bedenken LOL

Sporen zijn een van de meest stevige dingetjes in onze wereld, denk dat je hard je best moet doen om ze stuk te krijgen!!

Let wel op met besmettingen, dus alles netjes proper en steriel proberen te houden. Ik heb zelf een klein sporenboekje waar ik al men verschillende sporen in spaar en dit ligt traditiegetrouw in de koelkast...Hoop dat je hier wat aan hebt

Paddoboy

Belezen gebruiker
heb gehoord van een vriend dat de paddos al verboden zijn en dat de shops nog wat ze hebben mogen uitverkopen.
is dat zo???
want alst zo is zullen ze wss niet meer in locomotiefje hebben :(
grtz

Bovenaan