CuriousExplorer
DF-koning
puntje 7 noem ik niet dom...
Heel veel mensen die pep.nemen halen die hoeveelheden, mea culpa.
Dat velen dat ook doen betekent niet dat he niet dom is. Een gram is echt wel veel.puntje 7 noem ik niet dom...
Dat velen dat ook doen betekent niet dat he niet dom is. Een gram is echt wel veel.
Hoe komt een bewaker in een wc hokje?6. Xtc pil breken zonder in een wc hokje te zitten: hallo bewaker, dag xtc van mij en m'n ex en dag gram keta. Ik mocht wel blijven als ik mij "gedroeg". Na 10 minuten weer een pil gekocht natuurlijk.
Wat voor effect had het?Op het Melt festival een zakje met wit poeder bij de bar gevonden. Heb er van zitten snoepen. Weet nog steeds niet wat het was.
Nu zal ik dit nooit meer doen.
Alsof ik erg dronken was. Het effect van 1 vingertop duurde nog geen 10 minuten.Wat voor effect had het?
Klinkt als keta maar dat werkt wel ietsie langer dan 10 min. Lesje geleerd iig 😁Alsof ik erg dronken was. Het effect van 1 vingertop duurde nog geen 10 minuten.
Ik dacht aan Keta, niet dat ik dat eerder heb gebruikt.
6. Xtc pil breken zonder in een wc hokje te zitten: hallo bewaker, dag xtc van mij en m'n ex en dag gram keta. Ik mocht wel blijven als ik mij "gedroeg". Na 10 minuten weer een pil gekocht natuurlijk.
Hij was juist NIET in een wc hokje zijn pillen aan het breken.Hoe komt een bewaker in een wc hokje?
een zakje met wit poeder bij de bar gevonden. Heb er van zitten snoepen
Ik ga echt stuk om jou 😂Soo door dit verhaal schiet mij ook iets te binnen... Was ook echt zo van....🤦🏼♀️.. Toen ik bij m'n ouders woonde was naast het huis zo'n poort doorgang zegmaar, en werd weleens gedeald volgens mij, was zo'n makkelijk poortje waar je niet opvalt weetjewel.. Maar goed, ik wilde daar een x m'n fiets pakken.. zag ik naast m'n banden een paar pakjes liggen, vol😱.. Ik maakte ze open om te ruiken, ik rook gelijk dat het coke was.. waren echt 3 pakjes ofzo, nou... de tyfus, ik heb ze mooi opgesnoven 🙊😂.. Was wel goeie trouwens🤪
Ik ga echt stuk om jou 😂
Hier idem!De meeste domme/vervelende dingen zijn bij mij gebeurd met alcohol in mijn lichaam.
Interessant topic wel! De meeste domme/vervelende dingen zijn bij mij gebeurd met alcohol in mijn lichaam.
speed drogen in de magnetron
Dan ga je niet alleen hard maar ook electrisch geladenWat gebeurd er dan?👀
Dan ga je niet alleen hard maar ook electrisch geladen
Super topic. Alles eens op een rijtje te zetten voor m'n eigen.
Ga hier alvast ééntje delen, de rest volgt misschien nog!
Een nachtje observatie spoeddienst
Drie jaar geleden zat ik in een serieuze snuif (coke) en zuipperiode.
Na alweer een lange dag werk (horeca) belandde ik middernacht op een homeparty met collega's.
Plateau met coke ging door aan de lopende band, alcohol stroomde in overvloed men keelgat door.
Pots is het 8u 's morgens en besef ik dat ik juist nog de woonkamer deel met een random vrouw.
Iedereen was hun bed gaan opzoeken, alles was erdoor gesnoven, frigo's leeggedronken.
Maar toch goesting in 'meer'.
Ze bood speed aan. "Pff, oké dan maar." (had nog nooit speed gebruikt)
Paar lijnen verder besluit ik naar huis te gaan, moest die zelfde dag terug beginnen om 18.00
Je kan het al raden, niks geslapen en zelfs nog enkele lijnen coke gesnoven die ik thuis nog had liggen. Mega strak.
Gemakkelijk nog eens 15 pinten gedronken.
17:15 op de bus gestapt en begon me toen al slecht te voelen. Het was ook 33 graden die dag, snikheet.
De laatste paar honderd meter te voet via een druk plein werd ik para en voelde ik mij super bekeken.
Ik kwam aan de personeelsingang en daar stonden twee collega's te roken.
Waarop één van hen zegt: "Amai, jij hebt precies ook een stevig nachtje gehad."
FML ik begon heel door te slaan en te stressen, hart bonkte precies uit men lichaam.
Ik snelde naar de kleedkamer en daar in de spiegel zag ik mijn MEGA STRAK gezicht.
Meteen besloten zo niet onder de mensen te komen tijdens mijn shift, m'n manager gebeld en taxi in de straat genomen om zo snel mogelijk thuis te zijn.
In diezelfde taxirit begon ik helemaal door te slaan.
Ik dacht écht dat mijn hart het ging begeven. Was er van overtuigd dat ik dood ging.
Zeg ik tegen de chauffeur: "rij maar snel naar 't spoed i.p.v. m'n huis."
Aangekomen vertelde ik de waarheid, kreeg een spuit en voor ik het wist werd ik 's morgens wakker aan een monitor.
Nachtje observatie gehad, om dan uiteindelijk de ochtend nadien uit het ziekenhuis ontslaan te worden.
Had dus echt onverantwoord veel coke gesnoven en alcohol gedronken, en daarbovenop nog eens speed voor de eerste keer (en meteen redelijk wat).
Pff, wat een verhaal heb ik geschreven zeg.
Oh ja, mss nog kort één van men andere domme drugsdaden: de nacht doorsteken op 4-MMC als je de dag nadien moet werken.
ZOALS IK NU AAN HET DOEN BEN 😳
Wat gebeurd er dan?👀
Hallo mensen,
Ik heb dus iets heel doms gedaan...
en zou graag mensen willen benaderen die of het zelfde hebben gehad of er meer over weten.
Ik ben vorige week staande gehouden,aanleiding denk gwn een controle,maar ondertussen dat de agent me rijbewijs controleerde zag hij een zakje wiet in me auto liggen en een grinder🤯😕 (het was donker en ik wist niet dat het er lag) zelf rijd ik nooit auto net voor ik geblowd heb,
Ik moest toen een speekseltest afleggen en was na ff wachten positief op thc..uiteindelijk moest ik mee naar het bureau om bloed te laten prikken (moest trouwens ook in een isoleercel zitten) is dat trouwens ook gebruikelijk? )
Ik rook altijd in de avond rond 9e altijd een joint
Geen stick maar echt een joint,(niet puur overigens) En werk 4 dagen in de week van 8 tot 5 nou had ik 17:50 een halve joint gerookt met niet echt goeie wiet rook ook nergens naar,Tussen de tijd dat ik moest bloed prikken en een beetje had gesmoked was zeker 4 uur, Nu heb ik een paar vragen hoelang duurt het ongeveer voordat ik de uitslag heb?
En moet je gelijk altijd naar het cbr onderzoek als je ook maar een beetje of heel veel te grenswaarde overtreed of bestaan er uitzonderingen ? Had na de bloedtest een verhoorgesprek met de politie waarin ik zei dat ik maar 1x in de maand blow ofzo,ik heb trouwens ook niet veel lichaamsvet,omdat ik op een werkdag niet veel eet, Ik hoop maar dat ik onder de grenswaarde zit en dat het snel uit me bloed was verwerkt.......😫😖 Hoop op snelle reacties
Hoi, lang geleden werd er in een aflevering van "Wegmisbruikers" oid uitgelegd dat je al strafbaar bent als er (soft)drugs en/of alcohol in je voertuig gevonden wordt het hoeft niet eens van jou te zijn.Hallo mensen,
Hou vol... 🙏🏻❤️In het verleden wel eens richting een gram aan xtc pillen gebruikt, de normale weekendjes bleef het tot maximaal een halve gram.
En dan van alles een beetje erbij. Beetje ket, puntje pep, coke, 2cb'tje na en ondertussen stevig door blowen en drinken.
Grappige was dan wel dat ik altijd de minst brakke was de volgende dag. Van alles een beetje en het balanceert mekaar uit. Althans, dat dacht ik toen, als ik toen uberhaupt dacht.
Zo lang geleden is het nog niet eens maar ik ervaar nu wat ik mezelf heb aangedaan in die periode en... zoveel lijkt het me niet te boeien. Echt depressief ben ik de laatste tijd ook niet meer. Al mijn emoties zijn gewoon afgevlakt tot op het punt dat ik niet echt meer voel.
Het is een stuk rustiger nu in mijn leven en ik ben weer redelijk in staat mij rationeel te gedragen, maar toch mis ik soms die zware momenten, die emotionele periodieke openbaring van waar je in vredesnaam mee bezig bent, de halve paniekaanvallen waar ik chronisch mee rond liep.
Soms was dat prettiger dan dit.
Ik kan geen motivatie opbrengen om de meest simpele taken uit te voeren, ik loop eigenlijk nergens meer echt warm voor.
Toch zet ik door, in de hoop dat die gevoelens terug gaan keren.
Dat beetje hoop en een gigantische onverschilligheid houden mij op de been.
Verheugen op de kleine dingen, dat bakje koffie op werk en een lekker sjekkie in de pauze... helaas zijn ook deze dingen gewoon uitkijken naar een verandering in gemoedstoestand door bewustzijns beïnvloedende middelen, hoe mild dan ook.
Die doen nog iets voor mij.
I just want to feel again..
Ik ben nog nooit verliefd geweest. Ik voel me natuurlijk wel is aangetrokken tot een ander, maar vlinders in je buik, dat rooskleurige gevoel die mensen omschrijven.. het is mij onbekend.
Omdat ik te druk was met mijn eigen gevoelens creëren, mijn eigen wereldje; fake as can be, maar waar ik wel iets van een geluk kon vinden. Die kortzichtige aanpak van mijn gevoelens kunstmatig tot stand laten komen met behulp van chemicaliën.
Ik hoop dat ik kan voelen, zelf kan voelen wat ik voel, niet voelen wat ik wil voelen door misbruik van middelen die mij ooit de magie gaven waar ik altijd naar verlangde, en nu net genoeg effect hebben dat ik in ieder geval 'iets' voel en de dag
Ik stop hier voor ik te.diep graaf. Dat is.onverstandig en overbodig. Ik ratel in een.uit leegte ontstaan vals gevoel van gevoel.
Dankjewel Hienkert, Dikke en Tinus.
"Wanneer je niks meer voelt en niet meer zeker weet wie bent en wie je ooit was, wil dat niet zeggen dat wij dat ook ervaren."
Daar waar ik onverwachts ruggen kreeg toegekeerd van mensen die ik anders had.ingeschat, mensen waar ik dacht op te kunnen vertrouwen, lieten jullie mij de andere kant zien. Het geduld dat jullie met mij hebben (gehad) en het niveau van betrokkenheid en belangstelling dat jullie hadden bij mijn situatie.. waarschijnlijk zullen jullie dit nooit lezen maar oneindig love naar jullie. Als het niet voor jullie was denk ik dat ik het hier al jaren terug voor gezien had gehouden.
Voor die mensen die mij in de steek hebben gelaten voel ik geen haat.
Maar jullie.. jullie die mij doelbewust verder naar beneden hebben getrapt toen ik op de bodem van de put zat, ik wens jullie een nare toekomst. Ik hoop dat als ik mijn leegte zonder drugs kan gaan vullen, jullie zelf mogen ervaren hoe dit is.
Als dit je bekend in de oren klinkt, check dan mijn vorige posts maar even. Als jij in een van bovenstaande categorien valt dan kan je makkelijk herleiden wie ik ben.
En J, deze is voor jou; je mag mij uitmaken voor wat je wil, maar leugens en roddels verspreiden over mij hou ik niet fan.
Dit heeft mij bijna mijn nieuwe baan gekost.
Gelukkig heb ik ook een breed netwerk van kennissen, maar dat heb je volgens mij al wel.gemerkt
Dat doe ik man. Maar hier voel ik wat bij. Een intense haat. En als ik ergens wat bij voel laat ik dat niet zomaar liggen.
4 gram wiet’ 20 joints? ik heb den halve gram nodig voor me wietjuEen tijd lang 4 gram wiet per dag (rond de 20 joints) roken...
Gelukkig mijn enige verslaving wel..