033Amnesia zei:Die arme zuster probeert niets meer dan een paar onwetende tienertjes (ok ik ben zelf ook een tiener :P ) van een GHB verslaving (of zelfs dood) af te houden, of het nou verzonnen is of niet.
Haar punt is niet dat GHB slecht is. Elke drug is slecht en dat weten wijzelf ook wel. Ze wilt erop wijzen dat GHB erg onderschat wordt hoe slecht het daadwerkelijk is, en dat veel mensen dit niet weten, en veel mensen hierdoor de dood vinden.
Er staan genoeg positieve verhalen over GHB hier en een topic als dit kan nooit kwaad in mijn ogen.
Dingding, fout antwoord, u gaat niet door voor de koelkast. Drugs zijn alleen slecht voor je als je er niet mee om kan gaan.033Amnesia zei:Die arme zuster probeert niets meer dan een paar onwetende tienertjes (ok ik ben zelf ook een tiener :P ) van een GHB verslaving (of zelfs dood) af te houden, of het nou verzonnen is of niet.
Haar punt is niet dat GHB slecht is. Elke drug is slecht en dat weten wijzelf ook wel.
Alweer fout, er zijn veel minder ghb-doden dan word gedacht, met dank aan eenzijdige berichtgeving in de media.033Amnesia zei:Ze wilt erop wijzen dat GHB erg onderschat wordt hoe slecht het daadwerkelijk is, en dat veel mensen dit niet weten, en veel mensen hierdoor de dood vinden.
Ali zei:Niemand, maar dan ook niemand wil ik iets afpakken...zo jij het stelt, maar ik weet ook wat het kan aanrichten bij verslaving, wat o zo makkelijk kan gebeuren. Mijn kind heeft hier tegen gevochten, maar verloren. Zijn lichaam was al TE veel kapot gemaakt door GHB. Afkicken met behulp van Benzo's mocht niet meer baten. Helaas!!!
Ali zei:Zijn lichaam was al TE veel kapot gemaakt door GHB. Afkicken met behulp van Benzo's mocht niet meer baten. Helaas!!!
Dingding, fout antwoord, u gaat niet door voor de koelkast. Drugs zijn alleen slecht voor je als je er niet mee om kan gaan.DreamWeaver zei:033Amnesia zei:Die arme zuster probeert niets meer dan een paar onwetende tienertjes (ok ik ben zelf ook een tiener :P ) van een GHB verslaving (of zelfs dood) af te houden, of het nou verzonnen is of niet.
Haar punt is niet dat GHB slecht is. Elke drug is slecht en dat weten wijzelf ook wel.
033Amnesia zei:Drugs zijn alleen slecht als je er niet mee om kan gaan? Haha dat moet een grap zijn. 'er niet mee om kunnen gaan' bedoel jij dus er misbruik van maken? (bijna) Elke drug is gewoon slecht voor je lichaam. Ik neem bv 1x in de 1,5 maand XTC, ik vind dat ik hier goed mee om kan gaan. Doen die keren dat ik XTC doe dan geen schade? Ik kan van zo'n beetje elke drug wel iets quoten waarvoor het slecht is op een (of meerdere) organen. Ik kan ook goed met drugs omgaan maar dat zegt niet dat het niet slecht voor je is, bijna elke drug heeft wel een negatief effect op je lichaam, dat weet jij vast ook wel.
033Amnesia zei:DreamWeaver zei:Dingding, fout antwoord, u gaat niet door voor de koelkast. Drugs zijn alleen slecht voor je als je er niet mee om kan gaan.033Amnesia zei:Die arme zuster probeert niets meer dan een paar onwetende tienertjes (ok ik ben zelf ook een tiener :P ) van een GHB verslaving (of zelfs dood) af te houden, of het nou verzonnen is of niet.
alcohol (lees een 2-3 glaasjes op een avond) en benzo's.Flugeltje zei:Doe dat eens voor sporadisch gebruik van ghb en lsd
033Amnesia zei:Drugs zijn alleen slecht als je er niet mee om kan gaan? Haha dat moet een grap zijn. 'er niet mee om kunnen gaan' bedoel jij dus er misbruik van maken? (bijna) Elke drug is gewoon slecht voor je lichaam. Ik neem bv 1x in de 1,5 maand XTC, ik vind dat ik hier goed mee om kan gaan. Doen die keren dat ik XTC doe dan geen schade? Ik kan van zo'n beetje elke drug wel iets quoten waarvoor het slecht is op een (of meerdere) organen. Ik kan ook goed met drugs omgaan maar dat zegt niet dat het niet slecht voor je is, bijna elke drug heeft wel een negatief effect op je lichaam, dat weet jij vast ook wel.
"Drugs is alleen schadelijk als je er niet mee om kan gaan"
Dingding, fout antwoord.

Dingding, fout antwoord.
DreamWeaver zei:033Amnesia zei:Drugs zijn alleen slecht als je er niet mee om kan gaan? Haha dat moet een grap zijn. 'er niet mee om kunnen gaan' bedoel jij dus er misbruik van maken? (bijna) Elke drug is gewoon slecht voor je lichaam. Ik neem bv 1x in de 1,5 maand XTC, ik vind dat ik hier goed mee om kan gaan. Doen die keren dat ik XTC doe dan geen schade? Ik kan van zo'n beetje elke drug wel iets quoten waarvoor het slecht is op een (of meerdere) organen. Ik kan ook goed met drugs omgaan maar dat zegt niet dat het niet slecht voor je is, bijna elke drug heeft wel een negatief effect op je lichaam, dat weet jij vast ook wel.
Dingding, fout antwoord.
Ik zal het even toelichten:
Alles wat je doet op een dag is standaard ongezond. Van ademen krijg je kanker maar daar stop je ook niet mee, toch? Drugs gebruiken is qua fysieke belasting niet zo gek veel erger dan de koffie bij je ontbijt of die snickers voor de TV. Het probleem met dope is dus niet dat het intrinsiek slecht voor je is, maar dat je slechter voor jezelf zorgt als je van de kaart bent. Je eet onregelmatiger, je slaapt minder en onregelmatiger, qua lichaamsbeweging ben je anders bezig en je gedrag veranderd. DIT is hetgene dat de meeste schade aanricht!
Er bestaat dus een manier van verantwoord drugsgebruik. Zelfs een drug als amfetamine hoeft niet schadelijk te zijn als je gewoon goed voor jezelf blijft zorgen. Dit houd in dat je niks aan je ritme moet veranderen en bijvoorbeeld gewoon goed blijft eten ook al heb je geen eetlust van de pep.
Met heroïne, wat hier toch wel als 'zwaarste' drug word beschouwd, is het goed mogelijk om 100 te worden. Als je geld zat hebt om je verslaving te bekostigen en je hebt de discipline om goed voor je lichaam te blijven zorgen is er niks aan het handje.
Zo en nu jij weer![]()
Flugeltje zei:Als je een beetje gezond verstand hebt, zijn de gevaren van een overdosis ghb overschat
Berichtdoor Flugeltje op 03 jul 2008 19:29
Meijerr zei:Eej flugeltje.. Jij ben gewoon een lompe dwaas als je zo denkt..
Ken ook een paar mensen die DOOR ghb overleden zijn.. of helemaal lichamelijk verlamd in het ziekenhuis liggen en nooit meer iets kunnen doen in hun leven! Jou reacties zijn typische reacties van iemand die helemaal wous van de potten achter het pctje een verhaal zit te typen..
Dat weet ik omdat ik zelf ook verslaafd eraan ben geweest
zelfde als hierboven.