Doornappel

gandwarf777

Belezen gebruiker
Einstein zei:
gandwarf777 zei:
dat gevaar van overdosering kan je vermijden door datura gewoon te roken
Nee.
gandwarf777 zei:
snel de datura joing of waterpijp uit je buurt halen(omdat mensen meestal niet doorhebben dat ze aan het trippen zijn en mischien gewoon domweg doorgaan met datura roken)
Leuk hoor, een middel waarbij je niet eens doorhebt dat je aan het trippen bent. Kenmerkend ook voor het gevaar van datura.
gandwarf777 zei:
al weet ik niet of één volle hijs genoeg is. ik heb wel enkele reports gelezen van mensen die datura rookten en die kwamen er het meest positief uit vergeleken met thee en zaden eten.
Zal best. Als iemand bereid is het risico te nemen, veel plezier met je psychose en mogelijk permanente depersonalisatie. Koop paddo's ofzo.

Bovendien is dit topic meer dan een jaar oud.
dit topic gaat toch over doornappel? wat hebben paddo's hier nou mee te maken :confused: totaal niet vergelijkbaar toch. het gebruik van doornappel zou ik zeker niet aanraden ofzo.. ik geef alleen een veiligeRE manier- en het is ook egt veiliger om te roken dan te eten :wink:

Einstein

Badass junkie
gandwarf777 zei:
dit topic gaat toch over doornappel? wat hebben paddo's hier nou mee te maken :confused: totaal niet vergelijkbaar toch.
Aangezien datura tegenwoordig vrij veel wordt gebruikt door wanhopige jongeren en de serieuzere psychonauten het middel vaak links laten liggen (deels terecht, hoewel er ook interessante ervaringen mogelijk zijn) leek het mij wel een handig idee om de magische paddenstoeltjes erbij te vermelden, die zijn immers ook legaal en een stuk minder gevaarlijk. Voor de oprecht geïnteresseerden was het inderdaad een advies van niks :)
gandwarf777 zei:
het gebruik van doornappel zou ik zeker niet aanraden ofzo.. ik geef alleen een veiligeRE manier- en het is ook egt veiliger om te roken dan te eten :wink:
Ben ik nog steeds niet zeker van. Het veiligst blijft gewoon het gebruiken van pure scopolamine of atropine :)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb vanavond gezien wat datura kan doen met een persoon. :)
Zeer gevaarlijk.

En dat zeg ik niet zomaar.

lolnoob

Bewuste gebruiker
Sublimo zei:
Ik heb vanavond gezien wat datura kan doen met een persoon. :)
Zeer gevaarlijk.

En dat zeg ik niet zomaar.

Krijgen we een tripreport? Lijkt me erg interessant. Heb jij het zelf genomen of iemand anders?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ja, er komt een tripreport. Ik ben er al een aantal uren vandaag aan bezig geweest, heb al drie pagina's volgeschreven aan de voor en achterkant. Net begonnen aan de 4de pagina in mijn kladblok. Maar dacht, toch eens even kijken op DF. :grin:

Het tripreport gaat van mijn hand zijn, Scopolamine is niet iemand die graag tripreports schrijft. En ik heb enorm veel met hem gepraat dus probeer nu zo goed mogelijk zijn ervaring te beschrijven en ook hoe het voor mij was als tripsitter.

Ik denk dat dit wel een mooie gaat worden. :sunglasses:

Bovenaan