Dopestories

MCHZK

Belezen gebruiker
ik heb zonet van een vriend een verhaal gehoord dat wel erg dope klonk :grin:

ze waren dus met z'n 3tjes in de ardennen , ze hadden een klein huisje in de bossen gehuurd. alledrie besloten ze te trippen op paddo's , voor hun eerste keer. Toen de paddo's ingenomen en goed ingewerkt waren besloten ze om een wandelingetje te maken in het bos , maar plots merkten dat er iemand verdwenen was. De andere 2 gingen dus terug naar het huisje in de hoop dat hij ging terug komen , wat ook zo was. Hij zat in de zetel te lachen naar de kast ; waarop de rest vroeg wat er zo grappig was aan de kast.
toen zei de een dat hij in het bos een kabouter had gevangen en die had meegenomen naar het huisje. Er volgde een grote lachkick en ze deden de kast (die op slot was gedaan) open.
zat er dus wel degelijk een dwerg in die kast , die hun achteraf heeft aangeklaagd voor slagen en verwondingen , ontvoering en druggebruik :grin:

Drientje

DF-koning
MCHZK zei:

ze waren dus met z'n 3tjes in de ardennen , ze hadden een klein huisje in de bossen gehuurd. alledrie besloten ze te trippen op paddo's , voor hun eerste keer. Toen de paddo's ingenomen en goed ingewerkt waren besloten ze om een wandelingetje te maken in het bos , maar plots merkten dat er iemand verdwenen was. De andere 2 gingen dus terug naar het huisje in de hoop dat hij ging terug komen , wat ook zo was. Hij zat in de zetel te lachen naar de kast ; waarop de rest vroeg wat er zo grappig was aan de kast.
toen zei de een dat hij in het bos een kabouter had gevangen en die had meegenomen naar het huisje. Er volgde een grote lachkick en ze deden de kast (die op slot was gedaan) open.
zat er dus wel degelijk een dwerg in die kast , die hun achteraf heeft aangeklaagd voor slagen en verwondingen , ontvoering en druggebruik :grin:
WTF? Die gast die die dwerg ontvoerde was gek! Hehe......... :grin:

MCHZK

Belezen gebruiker
Drientje zei:
MCHZK zei:

WTF? Die gast die die dwerg ontvoerde was gek! Hehe......... :grin:
ik vraag me echt af hoe die dwerg er dan over dacht.. :grin:

dingo

Belezen gebruiker
Re:

Spor zei:
En heb nog wel een leuke, maar die overkwam mij niet echt, maar een maat van me, en die wist niet echt wat m overkwam :P

Mn ouders waren 2 weken op vakantie, dus bij mij thuis 24 uur per dag onloopfeest voor alle bekenden, en bekenden van bekenden. Na een paar dagen had ik ook nog een "echt" feestje georganiseerd, en het was gezellig, werd flink gebruikt, vooral veel gesnoven, maar sommige hadden speed, sommige coke, en ik had wat keta. Zelf haat ik pep sowiso, en coke was ik na veel moeite van afgekicked, dus ik had de keta, op een appart hoesje uiteraard. Nouja, wij feesten door en door gaan, maar vroeg of laat gingen de meeste toch wel, en 2 maten hadden besloten bij mij thuis te crashen. Ik even de grofste drugssporen opgeruimd, just in case, de snuifhoesjes bovenop de (best wel hoge) kast gezet. De coke was (uitaard) helemaal op, hoesje was zelfs schoongelikt, zoals dat met coke gaat maar op zowel het keta als het pep hoesje lag nog wat los, en wat voorgemaakte lijntjes.

De volgende dag was ik als eerste op en zat rot op de bank wat te zappen, echte day after feeling, nix smaakt, nergens zin in, supermurrig. Komt een van die maten ook binnen gewandeld, ook net wakker, net zo murrig als mij, en vraagt waar is de pep ? Dus ik al tv kijkend "op de kast". En hij is een stuk kleiner als mij, en kon niet bovenop de kast kijken (zag dus ook niet dat er 2 hoesjes lagen) en voelt met zijn hand op de kast en pakt een hoesje, legt de lijn recht en snuift het op. Zegt ie tegen mij van boahh die pep smaakt wel raar. En ik al tv kijkend-niet intresserend "tja, moet je maar geen pep snuiven". Paar minuten later had ik zoiets van ja fuck it, ben zo rot, wat keta kan het vast niet slechter van worden. Dus ik loop naar de kast (ik kan er wel bovenop kijken) en zie alleen het pep hoesje liggen. Dus ik draai me om en vraag een me maat, hey waar heb je dat andere hoesje gelaten ? Dus hij zo van welk andere hoesje ? het hoesje dat ik heb gebruikt licht daar. En dat was dus het keta hoesje dus ik begin keihard te lachen en vraagt ie wat er aan de hand is. Ik zo van ja je hebt net mijn keta opgesnoven geen wonder dat het raar smaakt, jij gaat over een paar minuten iets moois meemaken.
Hij: "Keta ? wat is dat ?"
Ik: "Ga maar snel zitten, en zet je schrap :wink:"

Haha, zalig :grin: vertel nu ook maar het vervolg :grin:

L

Lid 6909

Gast
3dagen wakker op de speed en nog 15xtc rijk, naar six flags rijden en over het hek klimmen snachts, al die xtc opeten en gratis in sixflags flinteren :grin:

xx

Spor

Wijs gebruiker
Re: Re:

dingo zei:
Haha, zalig :grin: vertel nu ook maar het vervolg :grin:

Ja hij evenlater spacend, ik wou ook keta pakken dus dat gedaan, samen vet hard verder gespaced, toen ik uiteindelijk bij ging pakken wou hij ook en voor dat we het wisten lagen we alweer "ko" (niet echt, maar zoals dat gaat op de keta)

Verder was minder dopestory als dat gedeelte :P

greenpower

Bewuste gebruiker
Allemaal zo stoned als een garnaal op het schoolplein staan en doen alsof we bij een voetbal wedstrijd zijn spreekkoren etc.

Altijd wel lache :P

Bymo

Experimenterende gebruiker
MCHZK zei:
...
Dat is een verhaal dat al jaren de ronde doet. Niet echt gebeurd dus, maar wel grappig als je het voor de eerste keer hoort.

a few weeks ago 7 or so peeps went up to new forest for a break from london....4 guys and 3 girls.......they were all about mid 20's and a few of the guys were in a band so they were a bit crazy etc.....they rented this plot in the new forest about an acre or 2 and just got fucked and high basically.....on the 2nd day they all decided to take some of the acid they had tooken with them it was early evening so it was just getting dark.......they were all coming up on the acid and having jokes etc and they lit a fire and sat around it tripping, joking and watching the flames....

then one of the guys goes..."where the fuck is john"..they all look about a bit puzzled and just decide to look about in the forest grounds they rented.....after about 10 mins they all sit at he fire tripping and just think he musta gone walking or whetever........

30 mins later john appears thru the bushes and trees....they go "yo john where the fuck you been mate?"...john goes...."oh my god guys...you aint gonna believe this"...they are like "what the fuck man...whats up?" ......john goes "guys your gonna freak...i found a fuckin elf"........they goes "pffts..shut up man...your just tripping" ...........john goes..."nah guys...honest .....look.......i brought it back with me" ....lol.....so out of the bushes he pulls this little figure and it shuffles into the light of the fire...............

what had happened is this......

john off his face had wandered into the next plot that was being rented by some social worker types taking some kids with downs syndrome to the new forest.......he had wandered int the grounds and basically abducted this 7 year old downs syndrome kid...then he dragged the kid (who was very distressed...hence the police charges i will later explain) thru the woods back to the campfire thinking he had found an elf that spoke a different language......

he has been charged with abducting a child and taking a child with intent.
Jij vertelt het niet zo goed. Dan vind ik deze versie beter.

Spor

Wijs gebruiker
Tja, het zou je ook maar overkomen dat je LSD neemt, door het bos gaan wandelen waar je niemand verwacht, en met je trippe kop een levend wezen tegen komt dat op zich wel iets weg heeft van een mens, maar toch duidelijk geen normaal mens is. Als het dan dus ook nog een vreemde taal spreekt zou het best aannemelijk zijn dat je denkt dat het een elf was :grin:

Paar dopestories terug heb ik een verhaal staan over een gast die we tegenkwam die niet kon praten. Ook freaky shit. Hij leek echter niet op een elf :grin: gewoon een freak

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Afgelopen vrijdag heb ik 3 hoffmannetjes genomen en een halve liter whiskey op gezopen. Kheb een ego-dood gehad. We zaten de hele tijd bij een gast in de auto en ik dacht dat we in een soort spaceshuttle zaten, ik wist niet meer of we nou in de middeleeuwen zaten, of in de ruimte, of op aarde...

We hadden op het begin van de avond een kampvuur gebouwd en toen kwam er op een gegeven moment een auto het recreatie park in rijden, en ik dacht dat het een politie auto was. Toen ben ik een houten brug over gesprongen die ingestort was. Toen schreeuwden mijn kameraden dat ik terug moest komen omdat het een bekende van ons was. We hebben hem toen ook een zegel gegeven.

Vanaf dat moment heb ik een black-out, en m' n verhaal gaat pas weer verder in die auto van alinea 1. Hij ging eerst met ons rondjes rijden door onze woonplaats en hij heeft ons daarna naar een kameraad z'n huis gebracht. Daar heb we dikke lachkicks gehad, stomme muziek geluisterd, fruit gegeten en maaza mango gedronken.

Ik dacht daar dat het na 2012 was, en m'n vrienden speelden het spelletje mee. Ze zeiden dat de annunaki ook geland waren in Amsterdam en alles hadden vernietigd en dat daarom die brug ook was ingestort in het recreatie park. :P

Omdat ik 3 zegels op had ben ik vanaf 10 uur vrijdag avond tot 4-5 uur zaterdag middag aan het trippen geweest. 's avonds heb ik een show van Najib amali gekeken en heb ik daarna 15 uur geslapen!

Het weekend was weer te gek :grin:

Drientje

DF-koning
Ja dat klinkt als een redelijk weekend! Zo heb ik ze nog niet gehad en zullen ze ook niet komen, iig niet de mate van alcohol.

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
ik was eens wakker van de speed al 2 dagen en maar snuiven mja rotte periode. Al tijdje geleden.
Maar ik zat in een kamer met een vriend van me ik werd zo parra ik zag schimmen overal en je weet wel die schaduw onder de deur. Ik zag de schaduw bewegen net of er was iemand.
Helemaal parra mezelf met messen bewapend en heel het huis doorgestapt en achter elke hoek uitspringen en beginnen te steken :tearsofjoy:

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Het was een gewone zaterdag avond en we waren wat op een een school pleintje met picknick bankjes aan het chillen, met een paar bier en wat blowerij, Komt ineens kameraad (W) aan gelopen die 13 zware pillen op had.

Ik zat op een ping-pong tafel die daar ook op het pleintje stond. (W) ging naast mij zitten, allemaal leipe scheve bekken trekken, dan staart hij mij aan met van die pupillen ter grootte van ongeveer een euro.

zeg ik: "zo wat heb jij" en roep daarna keihard enORRRRRRRRRRRRRMe pupillen!

Hij schrok zich zo de pleuris dat hij van de ping-pong tafel afschoof en met z' n bek op de grond kletterde ! :P

Het blijft altijd mooi om mensen te fucken die zwaar aan het spacen zijn op MDMA :grin:

Afgelopen zaterdag naar de smartshop (Den haag - Euphoria) geweest om in eerste instantie fruit tabak te kopen voor in mn waterpijp.

Daar aangekomen fruitmix gekocht en nog even gebabbeld met de verkoper over salvia omdat ik het toch wel interresant vond na het vele lezen op internet. Uiteindelijk ook maar salvia gekocht, de 5 en de 10 x extract.

Eenmaal thuis gekomen even opgeruimd, deuren en ramen gesloten en lichten uit gedaan.
Ik op de bank zitten met het pijpje en beide extracten.

Eerst maar de 5 x extract, klein beetje in het pijpje gedaan en met mn (normale) aansteker vervolgens oproken 3 hijsen en ongeveer 15 - 20 seconden de rook in mn longen gehouden.

Na een minuut kreeg ik een beetje een stoned gevoel maar verder niks, daarom vervolgens de 10 x extract in het pijpje gedaan en 2 hijsen genomen.

De eerste hijs was kut want ik hoeste alles na 10 seconden weg, 2 hijs was iets langer.

Na een minuut kreeg ik een vreemd gevoel, een gevoel dat mijn onder lichaam slaapte (slaap voeten). Ook kreeg ik het gevoel dat ik in de bank werd gezogen iest zat aan mij te trekken in mn bank en een beetje het gevoel dat ik de bank was.

Na 3 minuten liep ik naar de keuken, ik schrok omdat ik dacht dat mijn kat op het aanrecht stond maar dat was een vaas met bloemen. vervolgens maar weer op de bank gaan zitten.

Ik vond het dus een raar gevoel dat de grond mij naar beneden zat te trekken maar verder geen visuals enzz.

Vanavond maar weer proberen.

gr,

Timsel

Pikachu

Wijs gebruiker
Gebruik de volgende keer een stormaansteker timsel, dat werkt veel beter aangezien de actieve stof in salvia pas loskomt op een hogere temperatuur.

Drientje

DF-koning
Ik ging via Unity werken op Wasteland. Nu is Wasteland uitstekend geschikt voor een drug die niet te speedy is en toch een beetje kroel-liefde gevoel geeft. Ik had twee capsules gemaakt met in de ene 100mg Mephedrone en de andere was 150 mg Mephedrone.

Nu ben ik een grote meid en best wel wat gewend maar de eerste capsule knalde best hard in.
Nu is bij Unity de regel dat je best mag gebruiken maar alleen als je shift voorbij is, en je niet met een strakke kop en malende kaken achter de stand gaat staan. Dus als je gebruikt niet meer bij de stand komen.

Nu was er op het podium een show aan de gang, een man hing aan een paar vleeshaken een beetje heen en weer te zwaaien en ik nieuwsgierig als ik ben vraag aan een willekeurige toeschouwer of die man dan echt puur alleen aan die haken aan het zwaaien is of dat er ook een soort veiligheidslijn is voor wanneer zijn vlees het niet meer houdt.
Ik krijg een levendige conversatie met de man (die overigens gekleed ging in dames kledij) en we krijgen het een beetje over drugs.

De Mephedrone doet zijn werk aardig en mijn kaken beginnen een beetje een eigen leven te leiden en ook mijn ogen draaien geheel naar eigen wens een kant op die ik niet meer onder controle heb.
Ik nodig, in al mijn onschuld, de man uit voor een quiz aan de Unity stand en loop met de man mee, al ogen draaiend en klappertandend.

De peercoach ziet mij aankomen en glimlacht, tot hij mijn kaak en ogen kan zien en probeert mij met non-verbale tekens duidelijk te maken dat ik op dat moment niet in staat ben om me überhaupt bij de stand te vertonen. laat staan die man een quiz af te nemen.
Eigenwijs als ik ben negeer ik die tekens, want als ik me iets in mijn hoofd haal als ik drugs op hebt dan zal dat gebeuren ook.
Ik kijk de quiz na en leg uit waarom de antwoorden van de man goed of fout zijn. Onderwijl staat de peercoach mij niet zo heel vriendelijk aan te kijken en dan pakt de man mijn arm beet, draait me naar hem toe, kijkt me diep in mijn ogen aan en zegt: "Mogen mooie meisjes zoals jij wel zoveel pilletjes slikken?"
Ik loop een beetje rood aan, hakkel wat over dat het geen pilletjes zijn maar ik ben te verbaasd over deze reactie (en de drugs deed ook een beetje mee) dat ik simpel weg niet meer assertief kan reageren.
De man draait me weer om, nu de andere kant op, buigt me voorover over zijn knieën (voor zover dat mogelijk is met een strak corset) en slaat drie keer hard op mijn billen.

"Zo, en nu de zaal in want volgens mij vind je baas het niet zo leuk dat jij hier staat te klappertanden," en hij troont me mee weer terug de zaal in.

Ik ben nog steeds te verbouwereerd om iets normaals te zeggen dus ik loop braaf met hem mee. Tot hij blijft staan, buigt zich naar me toe en zegt:"Daar heb ik je dan weer mooi van gered hè?" En laat me met een grijns om zijn mond staan waar ik sta en loopt weg.

Ik heb die man ook niet meer gezien die avond maar ik kan me niet herinneren dat er ooit iemand was die me met de mond vol tanden liet staan door een gelijkwaardige actie. Mijn Unity collega's hadden er de hele avond nog schik in in ieder geval.

Oom Klaas

Badass junkie
Wow, ik zou best wel flippen als iemand dat zou doen vanuit het niets :tearsofjoy:
Heeft je baas er nog over gezeurd of ben je d'r wel goed vanaf gekomen?

Heb je daarna wel weer lekker kunnen door feesten :grin:

Drientje

DF-koning
Oom Klaas zei:
Wow, ik zou best wel flippen als iemand dat zou doen vanuit het niets :tearsofjoy:

Heb de coach toevallig vandaag gemaild dat dat niet mijn gewoonte was en of hij mijn excuus aanvaarde, het was oké, en ja, je staat op Wasteland. Als er niet links van je mensen in een rigger worden gelegd en hard genomen dan zijn er rechts van je wel twee mannen die elkaar erg lief vinden en aan elkaar zitten.
Dus ik vond het wel wat hebben maar op dat moment was ik zwaar verbaasd en met mijn bek vol tanden (en ik kan je vertellen, dat gebeurd mij niet gauw, ik heb altijd wel wat te zeggen, een mening te uiten of commentaar te leveren). Ik mocht hem wel, een man die de leiding neemt. Ook die kom ik niet zo vaak tegen.... :grin:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Een kleintje; niet zo heel vet maar toch.

Gister zat ik te fietsen, komt er zo'n dude naast me, bied ie me wiet en hasj aan, maar ik was niet zo geinteresseerd, uiteindelijk toch 2 euro aan hasj gekocht om is te proeven (lol). maar hij had me al een sample wiet laten zien om ff aan te ruiken, maar was vergeten dat ik die nog in me hand was. Toen nog ff met hem geouwehoerd en toen fietste die de andere kant op, ik met een leuk zakkie wiet gratis gescoord hehe :grin:

Beanhead

Badass junkie
Kees Klapkaak zei:
Het was een gewone zaterdag avond en we waren wat op een een school pleintje met picknick bankjes aan het chillen, met een paar bier en wat blowerij, Komt ineens kameraad (W) aan gelopen die 13 zware pillen op had.

Ik zat op een ping-pong tafel die daar ook op het pleintje stond. (W) ging naast mij zitten, allemaal leipe scheve bekken trekken, dan staart hij mij aan met van die pupillen ter grootte van ongeveer een euro.

zeg ik: "zo wat heb jij" en roep daarna keihard enORRRRRRRRRRRRRMe pupillen!

Hij schrok zich zo de pleuris dat hij van de ping-pong tafel afschoof en met z' n bek op de grond kletterde ! :P

Het blijft altijd mooi om mensen te fucken die zwaar aan het spacen zijn op MDMA :grin:

Jij bent kut.

Dreuge

Badass junkie
Drientje zei:
Oom Klaas zei:

Heb de coach toevallig vandaag gemaild dat dat niet mijn gewoonte was en of hij mijn excuus aanvaarde, het was oké, en ja, je staat op Wasteland. Als er niet links van je mensen in een rigger worden gelegd en hard genomen dan zijn er rechts van je wel twee mannen die elkaar erg lief vinden en aan elkaar zitten.
Dus ik vond het wel wat hebben maar op dat moment was ik zwaar verbaasd en met mijn bek vol tanden (en ik kan je vertellen, dat gebeurd mij niet gauw, ik heb altijd wel wat te zeggen, een mening te uiten of commentaar te leveren). Ik mocht hem wel, een man die de leiding neemt. Ook die kom ik niet zo vaak tegen.... :grin:

what
the
fuck

Drientje serieus ik weet niet hoe je het voor elkaar krijg maar elke keer weet je me toch weer te shockeren...

:kots: :kots: :kots: :kots:

Reza

Experimenterende gebruiker
Adrenochroom zei:
we willen dopestories, verhaaltjes die t net niet waard zijn om een tripreport over te schrijven :grin:

haha, heb wel een leuk verhaaltje.. tis een stukje van een groot avontuur.. ooit geschreven als trip report gigantisch verhaal... klik ik ergens op, hele verhaal van 2 uur weg... maargoed

iIk en een vriend waren ons al 3 dagen kostelijk aan het vermaken op MDMA. Uren praten, lopen, aan het water zitten, het was heerlijk zomer, met onze scooters reden we overal heen.. ohh wat voelt dat goed..! :hearteyes:

Aangekomen bij nacht 3 vonden we dan dat er echt, maar dan deze keer ook echt een einde aan moesten breien omdat t gewoon niet gezond meer was.

In de haven besloten dat we nog 1 laatste namen en dan de boel weer gingen opbergen voor een paar maanden. Maarja, die laatste die moest natuurlijk wel om nooit weer te vergeten zijn.. en zo gooide we op de gok wat kristalletjes in 2 capsules.
Ik keek nog naar de inhoud...zeker het dubbele wat ik normaal nam.... zo dom en naief als ik was nam ik daarna deze 'word het nokkie of knock-out' dosis vol verwachting.

Wel vonden we het verstandig om uit de verlaten haven weg te gaan voor deze insloeg... dus gingen we richting de stad. Daar in de kroeg een drankje gedronken, maar al gauw weer verlaten vanwege mijn ruzie met de mannetjes achter de bar, ze zaten me aan te staren, hoe onbeleefd...! En als ik ze dan aankijk nog gauw wegschieten ook.. pff..! :angry:

buiten heb ik mezelf even toegsproken, niet laten meeslepen, dan maak je je zelf gek. En daarna heb ik weet-ik-hoe-lang op een bankje gezeten en genoten van mijn sprookjes wereld... :hearteyes:

Mijn mede tripper had t in tussen tijd nog best lastig gehad.. ging duidelijk veel te hard, maar het enige wat we konden was lachen om zijn stuiptrekkingen, rare zinnen die ik volledig begreep trouwens en klapperende kaken....

na een poosje ontwaakte ik een beetje uit mijn trance en wilde hem laten weten wat ik allemaal zag en meemaakte.. Maar na eroep, duw, stoot, schop, schudden.. werd hij niet wakker...

Nog steeds niet van mijn stuk gebracht, toch wel wetent dat t menes was gekeken of hij nog reageerde op pijn, even werd hij wakker, wilde op de scooter naar huis gaan. blij dat ik hem heb kunnen tegen houden want hij zat nog niet en hij sliep alweer..

Het enige nummer wat ik uit mijn hoofd ken heb ik op de gok ingetoets op mijn telefoon en gelukkig ging hij over...

Toen een kwartiertje later zij voor mij stond heb ik haar naar horen zeggen met zeer angstaanjagende ogen aan gestaard... dit moet heel raar hebben geleken.. Toen ze pas wat zei tegen mij heb ik antwoord gegeven... Was tenslotte al 2 keer in die hallicnatie getrapt.. en een 3de keer daar trap ik niet in... :openmouth: Wat zal die man wel niet van mij denken die net voorbijloopt als ik tegen de lucht sta te praten..? :beer:

Met veel moeite de slapende man in de auto wten te krijgen.. die thuis gelukkig nog even wakker werd, voor zijn bed snel uitgelegd wat de situatie was, vertellend dat hij zich eigelijk prima voelde voel hij staande in slaap en viel zo achterover zijn bedje in waar hij de komende 16 uur niet weer wakker is geworden....

zooo vreselijk dom en onverantwoord... maar wel 1 om nooit te vergeten..! :hearteyes:

Edit: ... ;anger geworden dan ik dacht dat i zou worden..

Dreuge

Badass junkie
Beanhead zei:
Lijkt wel een sfeervol feest ja... Gek verhaal drientje :grin:

is dit een grap? een feest waar mannen in vrouwen kleding lopen en andere vrouwen spanken? waar mannen "aan elkaar zitten"'? nee bedankt

:kots:

Beanhead

Badass junkie
Ach als mannen in vrouwenkledij willen lopen, mij niet gelaten. Heb er niets op tegen, wie heeft er ooit bepaald dan dat er bepaalde kledingsvoorschriften zijn?

Dat is pas belachelijk. Dus laat die mensen toch doen, wat maakt jou het uit als er een jongen/kerel zich in een korset wil hijsen, een rokje wil dragen, ... etcetera.

Over 100 jaar lachen ze deze generatie ook uit met hun gekke kledij.

En dat zal een feest geweest zijn met een seksueel tintje, me dunkt. Of ook niet, weet ik veel maar aangezien drientje wel bepaalde interesses heeft zal het wel die kant opgaan.

Ik had meer van je verwacht dreuge.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Zegt idd meer over jou dan over de mensen die het doen. Jammer hoor.

Drientje

DF-koning
Dreuge zei:
Drientje zei:
Oom Klaas zei:

what
the
fuck

Drientje serieus ik weet niet hoe je het voor elkaar krijg maar elke keer weet je me toch weer te shockeren...

:kots: :kots: :kots: :kots:
Hahahaha, wasteland......
:grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Beanhead zei:
En dat zal een feest geweest zijn met een seksueel tintje, me dunkt. Of ook niet, weet ik veel maar aangezien drientje wel bepaalde interesses heeft zal het wel die kant opgaan.
Zeg het maar, Beanhead. Seksmaniak!

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Beanhead zei:

Nuff said

Bovenaan