Dorst en Kater

Decibel

Experimenterende gebruiker
hoi
heb xtc nu 2x gedaan en heb tijdens het gebruik in een disco ofzo, een verschrikkelijk droge bek. ik kan dan zoveel glazen water wegkappen als ik wil maar maar na 10 sec is mijn speeksel net poeder, en echt vaag was ik niet. ligt dit aan de pillen of is dit persoonlijk bij mij?
De dag erna ben ik super gaar. ik kan mijn bed uit lopen, laatste keer de trap af gestrompeld en de bank op geklommen en daar gaan liggen. zou het helpen na het gebruik wat dikke vette boterhammen te eten en wachten tot ze verteerd zijn en dan slapen? ik bedoel de avond is leuk maar als ik altijd zo moe en kapot wakker wor, merk ik echt dat het tering troep is, iemand id's?

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Het ligt denk ik aan je pillen, er zit vast troep doorheen. Je hoefd niet percee een kater te hebben van pillen zeker niet als t pas 2 keer gedaan hebt....
Als je goeie zuivere pillen hebt dan zal de kater wel een stuk minder zijn.
Je zegd ook dat je niet zo super vaag van word dus dat wijst ook weer naar je pillen :P gewoon andere zoeken, laat ze anders testen dan weet je of je geen troep in huis hebt

:wave:

Jeller

Badass junkie
kan ook aan de alcohol liggen of heb je dat niet gedronken?

wat eten voor je slaap helpt idd wel.. de dag erna iets eten zeker ook

en die droge bek, tja dat is nu eenmaal zo, iedereen heeft dat

Decibel

Jeller zei:
en die dorge bek, tja dat is nu eenmaal zo, iederene heeft dat

ja maar tis toch schrikken, ben altijd beetje bang dat iets fout gaat, dat je dalijk uitgedroogd raakt ofzo snapje, want het lijkt alsof je kei droog bent.. hoevel zou je moeten drinken. en heb 2e er 1 biertje bij op 1x niks , water en cola..

zommes

Badass junkie
Het is niet zo dat je bij xtc per definitie de symptonen krijgt die hier beschreven worden. Een droge bek komt inderdaad voor, maar zo hard als hij het heeft is wel overdreven.

Misschien heb je inderdaad pillen waar troep doorheen zit, maar het kan ook dat jouw lichaam er extra gevoelig voor is. Je kan proberen iets zoets te drinken, maar geen frisdrank! Wat ook wel kan helpen is chocomel oid. Als je je de volgende dag niet zo verrot wil voelen is een ei eten wel een goed idee heb ik gemerkt. Boterhammen zijn weer zo lastig verteerbaar, slapen en verteren te gelijk is niet de bedoeling.

Lapzwans

Belezen gebruiker
waarom eigelyk gene frisdrank? ik heb wel een paar blikjes cola gedronke tydes et speze en verder ook een soort van fristi en da was wel egt LEKKER toen :P :rolleyes:

zommes

Badass junkie
Cola wordt niet als water opgenomen door je lichaam, dan droog je dus nog meer uit en is het nog slechter voor je lever.

Intoxicated

Wijs gebruiker
need^weed zei:
Het ligt denk ik aan je pillen, er zit vast troep doorheen. Je hoefd niet percee een kater te hebben van pillen zeker niet als t pas 2 keer gedaan hebt....
Als je goeie zuivere pillen hebt dan zal de kater wel een stuk minder zijn.
Je zegd ook dat je niet zo super vaag van word dus dat wijst ook weer naar je pillen :P gewoon andere zoeken, laat ze anders testen dan weet je of je geen troep in huis hebt

:wave:

Mag ik vragen wat ze volgens jou dan in sommige pillen stoppen waar je een ergere kater van krijgt dan van xtc?

Intoxicated

Wijs gebruiker
mccp kan ik geloven, maar van die andere shit krijg ik in elk geval niet meer een 'kater' zowel als een leeg gevoel van xtc.

piperazines zuigen trouwens zwaar.
Ben ze nog nooit tegengekomen dat ze als xtc verkocht werden.
Andere mensen hier wel?

zommes

Badass junkie
Ik weet niet eens wat het zijn.

Maar van mdme en mda had ik wel degelijk een hardere kater en sowieso ook een vervelende space.

Jeller

Badass junkie
zommes zei:
Cola wordt niet als water opgenomen door je lichaam, dan droog je dus nog meer uit en is het nog slechter voor je lever.
ja, maar je kan toch beter cola kan drinken dan niets drinken hoor

het helpt wel niet tegen een droge bek, maar water ook niet zo lang, daarom drink ik meestal een liter of 3 op xtc

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
echt een troep is het wel die MCPP, alhoewel ik niet echt last had van een kater. Alles is vies, roken drinken en eten. Je kotst echt alles eruit.

dread_head

Belezen gebruiker
Indeed.. Lapzwans.. Yoki is egt The sjit..
zaterdag paddo's !
marja whatever
ik heb ook altijd een droge smoel van hier tot henk en men kits is altijd net scheerschuim ofzo..
maar k heb t er wel voor over.. de dag erop ben ik ( zoals iedereen waarsgijnlik ) wel uber brak maar egt Zooo melig.. egt alles is grappig,, mr ik zoek dan niet om 2 meter te lope om ff ijsthee te pakke.. marja t hoort er nou bij.. ik heb er wel egt ZOON hekel aan als je dan na t weekend weer naar sgool moet.. marja... je kiest er zelf voor :P

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Ik ben alleen brak als ik meer dan 5 pillen eet op een avond.

Ik weet nog een week geleden had ik tot 11 uur gewerkt, toen gelijk door naar een feest, daar 2 pilletjes op, 2 uurtjes tandenknarsend 'geslapen' ( :rolleyes: ) en daarna weer van 12:00 tot 22:00 gewerkt, voelde me niet brak, alleen een beetje dom. :flushed:

dread_head

Belezen gebruiker
ja ik ben dan ZOO vergeetachtig
egt zoo idioot
en ja ik had da eerst ook niet alleen vorige week had ik er 6.5 op en toen was ik egt vergeetachtig
marja verder sgijt t me geen ruk t hoort er gewoon bij

skaffaman

Newbie
Hoe meer massa je hebt hoe meer je lichaam aan kan. Ik heb een groot lichaam en kon rustig 1000 mg mdma aan toen ik het nog deed. Als je goeie pillen hebt met alleen mdma (mdma poeder/kristallen nog btr) dan heeft het een licht hallucinerend effect bij stevige dosis.

NexxtGen

Belezen gebruiker
Ik doe het 4 maanden nu en ik doe het -ik moet helaas toegeven- het VEEL te vaak (5 pillen per week.) Ik ga trouwens minderen, maar dat terzijde :)

Ontopic: ik heb 1 keer meegemaakt dat ik ook echt zo'n ongelofelijke droge bek had, dat hou je gewoon niet voor mogelijk. Ik kon met zo'n droge bek serieus niet praten, omdat dan mijn lippen zich dubbelvouwden tegen mij tandan, weet je wel. En water drinken helpt idd niet.

Ik heb nog nooit last gehad van echt bijverschijnselen, tenminste als je een beetje vreemd gevoel in je maag hebben er niet bij meerekent. Dat heb ik namelijk nooit als echt storend ervaren.

dread_head

Belezen gebruiker
Ik had zo'n droge smoel dat men lippen net schuurpapier ware, en dat ik bijna de hele week met schrale lippen rond gelopen heb.. echt niet relaxed.. btw was men kits net scheerschuim .. en kon egt amper kitse.. die dag erop ook niet.. :openmouth:

melissa

Wijs gebruiker
NexxtGen zei:
Ontopic: ik heb 1 keer meegemaakt dat ik ook echt zo'n ongelofelijke droge bek had, dat hou je gewoon niet voor mogelijk. Ik kon met zo'n droge bek serieus niet praten, omdat dan mijn lippen zich dubbelvouwden tegen mij tandan, weet je wel. En water drinken helpt idd niet.

whahaha ik had gisteren precies t zelfde,en dan maar smekken en je lippen vochtig likken die dan weer onder de 1 of andere rare korstjes komen te zitten :rolleyes: :rolleyes:
en drinken wat je wil,zonder resultaat......
en dan van die rare roggels tegen je geheemelte,en dat kloek kloek geluid als je je speeksel wil doorslikken......
leuheukkkkkkkk

Requiem

Belezen gebruiker
ik heb zelf ook echt een fucking droge bek constant. Echt ik moet om
de 3 minuten een slok water.

maar als je de kater niet wil. Moet je bij een smartshop After-E halen
dat neem je als je gaat slapen naar xtc gebruik. Zitten gewoon heel
veel mineralen en vitamine in die zoregn dat je weer sneller je
serotonine terug krijgt.

Geen down gevoel dus meer.

ik heb het zelf nog nooit gebruikt, maar een vriend van mij wel. Ik was
de volgende dag vet down en futloos. hij had nergens last van. dus zal
wel goed werken :wink:

Jeller

Badass junkie
bwaaaa als ge goeien mdma hebt dan zout ge van 1 portie toch geen echte afkik moeten hebben hoor.. op Boom festival bne ik die ochtend gewoon terug gaan feesten en zwemmen en 's avonds zelfs nog paddo's gepakt..

keb al keren van een pil me veel brakker gevoeld dus als ge nie veel hebt gepakt zou ge den dag er na bijna nergens last van moeten hebben :wave:

Requiem

Belezen gebruiker
tis trouwens niet echt dat ik de volgende ochtend brak ben. Dan voel ik me nog helemaal happy. meestal de avond erna of 2 ochtenden later.

ik ben dan gewoon een beetje down en depri. en soms denk ik dan van godverdomme waarom is dit. Dan besef ik weer dat het waarschijnlijk aan de XTC ligt en denk ik oooooh. morgen is het weer over :grin: :P

Decibel

depri ofzo heb ik niet echt denk ik, meer dat me energie helemaal op is. kwam laatste keer ook kreupel bijna kruipen me bed uit gewoon omdat ik geen energie meer had om te lopen, van het dansen de vorige avond. denk dat dit met wat simpele koolhydraten dezelfde nacht wel te fixen is. en vitamine pillen heb ik al..

dread_head

Belezen gebruiker
Requiem zei:
tis trouwens niet echt dat ik de volgende ochtend brak ben. Dan voel ik me nog helemaal happy. meestal de avond erna of 2 ochtenden later.

ik ben dan gewoon een beetje down en depri. en soms denk ik dan van godverdomme waarom is dit. Dan besef ik weer dat het waarschijnlijk aan de XTC ligt en denk ik oooooh. morgen is het weer over :grin: :P
Ik heb da ook kei vaag.. dat ik zo van meetsal wel de dag erop als ik "wakker word" ofzo maar t is wel dat ik ook vaak als ikdan naar school moet.. dan ga ik echt dood.. school met drie verdiepingen ¬¬ die trappen worde nog is men dood.. en toch maar blijven zeggen.. vanavond ga ik op tijd naar bed .. :rolleyes:

Requiem

Belezen gebruiker
dread_head zei:
Requiem zei:

Ik heb da ook kei vaag.. dat ik zo van meetsal wel de dag erop als ik "wakker word" ofzo maar t is wel dat ik ook vaak als ikdan naar school moet.. dan ga ik echt dood.. school met drie verdiepingen ¬¬ die trappen worde nog is men dood.. en toch maar blijven zeggen.. vanavond ga ik op tijd naar bed .. :rolleyes:

haha :P

Lapzwans

Belezen gebruiker
dread_head zei:
Requiem zei:

traplope is idd dodelyk de volgende dag xP

Bovenaan