Dosering MDMA in de Candyflip

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb het halve forum afgelezen maar kom nogal wat variatie tegen, dus toch maar even een eigen topic hiervoor. Binnenkort wordt het tijd voor de candyflip. Ik heb zegels van 100ug liggen en ga het samen met een maatje doen. Wil 200ug LSD nemen. Welke dosis MDMA zal ik hierbij nemen zodat het duidelijk aanwezig is maar niet de LSD overheerst?

Verder, de meeste adviezen wijzen richting het volgende:
LSD innemen, exact 4 uur later MDMA.

Zijn er nog mensen die anders beweren?

Dankuu :wave:

ooscaar

Wijs gebruiker
Ik denk dat als je dit wilt weten, dat het dan handig is om naar reports van de combinatie te zoeken. Wat je het meeste ziet is toch ergens tussen de 75 mg en 125 mg, dus ik denk eigenlijk dat 100 mg MDMA dan een prima dosis is. Op Erowid kun je in de zoekfunctie zoeken naar reports van LSD waar ook MDMA bij gebruikt is. Hier de link als je dat handig vindt: https://www.erowid.org/experiences/exp. ... nsity=&I2=

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Thanks! Twijfel of dat niet wat hoog is. Normaal gesproken neem ik 50 tot 75mg, in combinatie moet je toch juist niet te veel nemen omdat je de LSD niet meer voelt anders?

ooscaar

Wijs gebruiker
Dat klopt, wat betreft serotonineverbruiker+tripmiddel is de enige combinatie die ik gedaan heb 4-fmp+2C-B. Ik merkte echt wel genoeg van de 2C-B, ook al heb ik toen gewoon gelijk een serieuze dosis 4-fmp, 120 mg zuiver berekend, en een aantal uren later nog 4-fmp bijgenomen. De 2C-B en de 4-fmp heb ik gelijktijdig ingenomen, maar ik heb niet het gevoel gehad dat de 2C-B echt minder werkte daardoor, ik werd alleen wat minder vaag dan je normaal zou worden van 2C-B. Mijn ervaring van deze ene keer was dat de effecten zich meer vermengen. Ik geloof niet dat een stimulerend middel je echt uit een trip kan halen, misschien nog als je echt een erg hoge dosis gaat nemen. Ik denk eigenlijk eerder dat wanneer je 50 mg MDMA neemt tijdens een LSD-trip, dat je de MDMA dan niet echt zult merken omdat je ook al in de euforie en de trip van de LSD zat. Ik denk dat 200 µg LSD zal overheersen bij 50 mg MDMA.

Aangezien jij altijd vrij laag doseert met MDMA, denk ik, met de kennis van internet, dat jij het het beste tussen de 75 en 100 mg kunt gaan zitten.

Veel plezier in ieder geval! Ik ben benieuwd naar wat je ervan gaat vinden en eventueel naar je report!

Fool

Badass junkie
Die aangeraden 75-125 is volgens mij wel vaak gericht richting mensen die normaal MDMA ook wel wat hoger doseren. Zou in jouw geval (denk ik, geen ervaring mee) eerder tussen de 50-75 gaan zitten.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
MDMA en 4-FA kun je niet helemaal vergelijken. MDMA gaat bij een te hoge doseringen eerder het ander overheersen omdat het een stuk minder subtiel is dan 4-FA.

Ik lees eigenlijk ook altijd dat de dosis MDMA niet te hoog moet zijn want anders gaat het overheersen. Ik zou dus gewoon de voor jou gebruikelijke dosis doen. Uiteindelijk blijft het de eerste keer denk ik redelijk afwachten of het echt een geslaagde flip wordt of toch meer een normale combi.

Veel plezier in ieder geval! Ik wil hem dit jaar ook nog ergens gaan proberen, lijkt mij persoonlijk een de mooiste combi's die er is.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Denk dat het 200ug LSD en 75mg MDMA wordt dan :) Heb vroeger wel zeker grotere doseringen MDMA gehad hoor, maar de laatste jaren doe ik altijd vrij weinig. Vind het effect veel fijner als het subtieler is :wink:

Heb nu al +-9 maanden geen MDMA meer gebruikt en ook vrijwel geen andere serotonineverbranders. Moet wel een klapper worden :tearsofjoy: :hearteyes:

Thanks guys!

EDIT ik denk dat ik ook maar gewoon de T+4 ga aanhouden voor MDMA, dat is toch wat het meest genoemd wordt.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Psychedelibee zei:
Geniet ervan dan! En een trip reportje is nu wel vereist hè :P
Haha een moderator op een drugsforum die een candyflip gaat doen... verwacht je dat ik het ook maar een beetje kan maken om géén tripreport te schrijven? :P

Helaas gaat het nog wel even duren ivm planning. Ga het samen met een maatje doen maar we kunnen niet tegelijkertijd de komende weken. :(

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Psychedelibee zei:
Uiteindelijk blijft het de eerste keer denk ik redelijk afwachten of het echt een geslaagde flip wordt of toch meer een normale combi.
Wat versta je onder een 'geslaagde flip', in tegenstelling tot een 'normale combi'?

SmartieAndMe zei:
Helaas gaat het nog wel even duren ivm planning. Ga het samen met een maatje doen maar we kunnen niet tegelijkertijd de komende weken. :(
Irritant he, ik zou ook 2ci doen maar kon wegens omstandigheden weer niet. Ongeduldig!!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
Haha een moderator op een drugsforum die een candyflip gaat doen... verwacht je dat ik het ook maar een beetje kan maken om géén tripreport te schrijven? :P
Het zou je geloofwaardigheid als mod niet echt ten goede komen als je het niet zou doen :P

ZERO- zei:
Wat versta je onder een 'geslaagde flip', in tegenstelling tot een 'normale combi'?
Bij een geslaagde flip ervaar je de piek van beide niet tegelijkertijd. Het idee is dat je van de LSD piek in de MDMA piek overgaat. Juiste timing is hierbij essentieel. Normaal zit je bij combi's vaak tegelijk op de piek van beide, maar dat schijnt bij LSD en MDMA niet heel chill of bijzonder te zijn.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Nou de planning is rond en eerder dan verwacht gaan we morgen al into space :grin:

Eerst twee zegeltjes van 100ug en exact 4 uur later éénderde pil (pilletjes zijn 210mg dus 70mg).

:rockband:

MDMA is inmiddels alweer zo'n 9 maanden geleden, dus ik heb goed gespaard :grin:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
kingdalton zei:
Ik vind het tof dat je dit soort combinaties voor me test
Zo ben ik dan ook wel weer. Iemand moet het op zich nemen, laat ik het dan maar zijn :tearsofjoy:

Thanks guys, report volgt waarschijnlijk ergens na het weekend

Bovenaan