Dosis GHB voor seks ?

RcLover

Newbie
Ik gebruik nu ongeveer 3ml voor een recreatief gebruik echter wil ik af en toe ook gewoon een lagere dosis nemen voor bloedgeil te worden samen met mijn vriendin hoeveel ml raden jullie mij aan ?

Hey,
Ik ben een meisje van 20, en ik zou graag willen weten wat het effect van GHB voor seks is.. Ik heb wel eens een klein beetje GHB genomen en dat beviel, maar wat is de uitwerking van GHB met seks. Het wordt namelijk ook wel rape-drug genoemd, is dat alleen bij hoge hoeveelheid?

Ik heb hele goede ervaring met poppers en seks, is het vergelijkbaar?

Ik hoop dat iemand me kan helpen.. Alvast bedankt!

Groetjes Kim

Nathaniel

Wijs gebruiker
Kim gongen zei:
Het wordt namelijk ook wel rape-drug genoemd, is dat alleen bij hoge hoeveelheid?

Nee, ook als je een kleine hoeveelheid hebt genomen en je wordt verkracht heet dat nog steeds verkrachting.

(sorry :beer: welkom op het forum en alles)

rups

Newbie
maakt niet echt uit hoeveel ik neem.,
als ik ghb op heb dan heb ik altijd wel zin in sex.
alleen bij 4ml. :hearteyes:

Boevekop

Newbie
Hoi Kim,
Ook ik ben op zoek naar de juiste info.
Wil het graag eens met mijn vriendin proberen na mdma, dat schijnt nogal een feesie te worden.
Maar goed, naast het feit dat ik geen idee heb waar G vandaan te hebben ben ik wel benieuwd naar juiste hoeveelheid voor gebruik, graag reactie dus! Dank zal groot zijn.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Nathaniel zei:
Kim gongen zei:
Het wordt namelijk ook wel rape-drug genoemd, is dat alleen bij hoge hoeveelheid?

Nee, ook als je een kleine hoeveelheid hebt genomen en je wordt verkracht heet dat nog steeds verkrachting.

(sorry :beer: welkom op het forum en alles)

Nasty opmerking... haha :grin:

Kim gongen zei:
Hey,
Ik ben een meisje van 20, en ik zou graag willen weten wat het effect van GHB voor seks is.. Ik heb wel eens een klein beetje GHB genomen en dat beviel, maar wat is de uitwerking van GHB met seks. Het wordt namelijk ook wel rape-drug genoemd, is dat alleen bij hoge hoeveelheid?

Ik heb hele goede ervaring met poppers en seks, is het vergelijkbaar?

Ik hoop dat iemand me kan helpen.. Alvast bedankt!

Groetjes Kim

Het effect van GHB op seks is fenomenaal. Tenminste als je de voor jou perfecte dosis neemt. Je kan hele lekkere, goede, tedere en toch heftige seks hebben. Niet voor niets dat in de Gay scene en de gewone seks scene GHB veel gebruikt wordt.

Ik zou eerst gaan experimenteren met GHB los, dan losgaan met je partner. Zeker "aan te raden". Voor zo ver je drugs moet aanraden natuurlijk. :rolleyes: :)

GHB ole ole :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Rustig aan. :)

Drientje

DF-koning
Fishhead0707 zei:
Het effect van GHB op seks is fenomenaal. Tenminste als je de voor jou perfecte dosis neemt. Je kan hele lekkere, goede, tedere en toch heftige seks hebben. Niet voor niets dat in de Gay scene en de gewone seks scene GHB veel gebruikt wordt.

Ik zou eerst gaan experimenteren met GHB los, dan losgaan met je partner. Zeker "aan te raden". Voor zo ver je drugs moet aanraden natuurlijk. :rolleyes: :)

Rustig aan na zo'n advies? :P

Ik koppel dat toch aan beestachtig geile seks hoor zo'n advies.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Fishhead0707 zei:

Rustig aan na zo'n advies? :P

Ik koppel dat toch aan beestachtig geile seks hoor zo'n advies.

Haha ik zeg standaard rustig aan, dat moet heel DF inmiddels wel weten. Uiteindelijk acht ik iedereen hier oud en wijs genoeg om zelf in te schatten waar voor hem of haar de streep ligt, tussen rustig aan / hard gaan en te ver gaan.

Maar inderdaad met de juiste dosis GHB, kan je beestachtige geile heftige seks hebben.

No argument there, niet dat je dit zonder GHB niet kan hebben. Maar toch met GHB even een tikkeltje of wat heftiger.

:wink:

Bovenaan