Kim gongen zei:Het wordt namelijk ook wel rape-drug genoemd, is dat alleen bij hoge hoeveelheid?
welkom op het forum en alles)Nathaniel zei:Kim gongen zei:Het wordt namelijk ook wel rape-drug genoemd, is dat alleen bij hoge hoeveelheid?
Nee, ook als je een kleine hoeveelheid hebt genomen en je wordt verkracht heet dat nog steeds verkrachting.
(sorrywelkom op het forum en alles)
Kim gongen zei:Hey,
Ik ben een meisje van 20, en ik zou graag willen weten wat het effect van GHB voor seks is.. Ik heb wel eens een klein beetje GHB genomen en dat beviel, maar wat is de uitwerking van GHB met seks. Het wordt namelijk ook wel rape-drug genoemd, is dat alleen bij hoge hoeveelheid?
Ik heb hele goede ervaring met poppers en seks, is het vergelijkbaar?
Ik hoop dat iemand me kan helpen.. Alvast bedankt!
Groetjes Kim
Rustig aan na zo'n advies? :PFishhead0707 zei:Het effect van GHB op seks is fenomenaal. Tenminste als je de voor jou perfecte dosis neemt. Je kan hele lekkere, goede, tedere en toch heftige seks hebben. Niet voor niets dat in de Gay scene en de gewone seks scene GHB veel gebruikt wordt.
Ik zou eerst gaan experimenteren met GHB los, dan losgaan met je partner. Zeker "aan te raden". Voor zo ver je drugs moet aanraden natuurlijk.![]()
![]()
GHB ole ole![]()
![]()
![]()
![]()
Rustig aan.![]()
Drientje zei:Rustig aan na zo'n advies? :PFishhead0707 zei:Het effect van GHB op seks is fenomenaal. Tenminste als je de voor jou perfecte dosis neemt. Je kan hele lekkere, goede, tedere en toch heftige seks hebben. Niet voor niets dat in de Gay scene en de gewone seks scene GHB veel gebruikt wordt.
Ik zou eerst gaan experimenteren met GHB los, dan losgaan met je partner. Zeker "aan te raden". Voor zo ver je drugs moet aanraden natuurlijk.![]()
![]()
GHB ole ole![]()
![]()
![]()
![]()
Rustig aan.![]()
Ik koppel dat toch aan beestachtig geile seks hoor zo'n advies.