Dosis verhoging

Goya

Experimenterende gebruiker
Ik heb nu 2x LSD gedaan, allebij de keren een half zegeltje en dat beviel prima (~100ug getest), allemaal prima te handelle maar wel visueel intens, wil nu de dosis gaan verhogen naar 1 zegel. Word hiermee de trip aanzienlijk harder, kan ik beter eerst 3 kwart proberen?
Een beetje loze vraag miss maar ik ben liever voorzichtig :P

L

Lid 6909

Gast
Gewoon geen zorgen over maken, nadenken verpest alles, gewoon ervaren!!

Have fun dude!!

aapkut

Badass junkie
3 kwart is toch zonde dan hoe je nog een kwart over ik zou gewoon die hele naar binnen schuiven :P

Kigh

Bewuste gebruiker
erowid zei:
Oral LSD Dosages
Threshold: 20 ug
Light: 25 - 75 ug
Common: 50 - 150 ug
Strong: 150 - 400 ug
Heavy: 400 + ug

Dus, als je zegels ~100mics getest zijn en je er eerst een halve had, had je dus ~50mics.
Als je nu nog een kwart erbij zou doen, zou het dus naar 75 gaan en dus waarschijnlijk geen probleem vormen.

azgaza

Badass junkie
Als je tot nu toe steeds 100 nam lijkt 150 ug me wel een logische volgende stap, een verdubbeling van dosis is namelijk wel erg extreem en eerst een tussenstap kan sowieso geen kwaad.

ik wil voor het eerst lsd proberen.
nu heb ik zometeen een zegeltje van 120 ug
het is natuurlijk niet de bedoeling om alleen te space.
en er is ook niet echt te krijgen nu.

kan je hem halveren en delen.
krijg je dan nog steeds een goeie trip ?

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Neem het liefst tussen de 200-300 mics is voor mij het beste. Tot 100 ben ik alleen filosofisch. 100-200 meer visuals en tijdloosheid. 200-300 extreme tijdloosheid/visuals en gedachten horen :mrgreen: ! Ben een paar keer daaroverheen gegaan maar dan begint droomwereld en werkelijkheid teveel samen te vloeien :P, dit weekend ook weer en dat kan nogal verwarrend werken, vooral als je midden in de stad loopt...

Deze hoeveelheden gelden trouwens met alleen bier zonder blowen. Toen ik nog jointjes rookte was ik af en toe bij 75 mics al de weg kwijt :confused:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Begin lekker tussen de 50 en 100 ug als je net begint, en vind je het mooi en bevalt het ga dan langzaam naar de 150 of 200 ug. Werkte voor mij prima, ben nou net een jaartje aan Alice voorgesteld. En na 2 trips tussen de 50 en 100 ug ben ik naar 150 ug gegaan, was een prima stap. Laatste trip 200 ug, en vond dat toch wel een hevige ervaring. Ik zou dus niet de overstap van 100 naar 200 maken. Eerst het tussen liggende niveau verkennen. :wink:

Angramar Temenos

Badass junkie
Oh my fucking god, waarom blijft iedereen doorhameren dat ik stoer doe ELKE KEER dat ik een iewat hogere dosis dan gemiddeld heb gedaan?

VEEL DRUGS GEBRUIKEN IS NIET STOER

Ik beschrijf alleen m'n ervaringen, ik ben niet "stoer". Ik begon eigenlijk met 80 ug, ~anderhalf uur later vond ik het niet hard genoeg trippen en nam ik nog 80 ug, ik heb er zelfs een tripreport van geschreven.

Dankjewel en doei.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Angramar Temenos zei:
Oh my fucking god, waarom blijft iedereen doorhameren dat ik stoer doe ELKE KEER dat ik een iewat hogere dosis dan gemiddeld heb gedaan?
Je hebt nu eenmaal de loser status, get over it. (of kom terug onder een andere nickname)

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
lucifer in the sky zei:
heb eerst half zegeltje genomen
dan een heel
morgen ga ik voor de 2 ineens, ik heb er geen vrees voor... laat het maar lekker hard gaan :hearteyes:

Hoe lang is de laatste trip geleden, je moet er wel drie weken tussen laten anders kun je ze beter gelijk weggooien! Effect van LSD is nihiel als je er maar een week tussen laat...

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:

VEEL DRUGS GEBRUIKEN IS NIET STOER

Ik beschrijf alleen m'n ervaringen, ik ben niet "stoer". Ik begon eigenlijk met 80 ug, ~anderhalf uur later vond ik het niet hard genoeg trippen en nam ik nog 80 ug, ik heb er zelfs een tripreport van geschreven.

Dankjewel en doei.

ok man, mss heb je wel gelijk, je deelt alleen maar jouw ervaringen.
Ik heb alleen wat moeite met jouw onverantwoorde of nutteloze advies dat je nogal regelmatig durft te spuiten

Als iemand hier een topic opent met de vraag, ik wil graag hallucineren, dan is het voor mij duidelijk dat die persoon waarschijnlijk nog jong is en uitleg nodig heeft over hallucinerende drugs (als hij graag dingetjes wil zien is ie er in naar mijn mening nog niet klaar voor). en ja dan kom jij erbij en begin je die persoon DMT aan te raden, dat vind ik dus idioot advies en lijkt mij vooral stoerdoenerij.
Probeer dus jouw comments iets meer af te stemmen op de vraag en ja... laat je zo niet uit de kast jagen. Dan zal je binnen de korste keren wel wat meer met rust gelaten worden.

verder heb ik niets tegen je hoor :wave:

ps: 80 + 80 is niet = 160, dus je gaf weer gevaarlijk advies

Kigh

Bewuste gebruiker
Pak Suiker zei:
DreamerOfDreams zei:
ps: 80 + 80 is niet = 160, dus je gaf weer gevaarlijk advies

Sinds wanneer is 80 + 80 geen 160 meer? :openmouth: (mijn rekenmachine suggereerd namelijk van wel)
Sinds de ene kant zegt: het verlengt de trip alleen.
En de andere kant zegt: het maakt de trip sterker.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
DreamerOfDreams zei:
het zal de trip zeker ook versterken maar de piek van 80 + 80 zal nooit even heftig worden als die van 160

Eens, maar dan blijft je totale doses nogsteeds 160.
Licht er ook aan hoe lang je wacht voordat je bijneemt denk ik.

J0rrit

Badass junkie
DrippTone zei:
DreamerOfDreams zei:
het zal de trip zeker ook versterken maar de piek van 80 + 80 zal nooit even heftig worden als die van 160

Eens, maar dan blijft je totale doses nogsteeds 160.
Licht er ook aan hoe lang je wacht voordat je bijneemt denk ik.

Ja dat is logisch, er vindt namelijk ( duhuh ) klaring plaats in de tijd van je 1e tot je 2e dosis.

Bovenaan