Angramar Temenos zei:
Oh my fucking god, waarom blijft iedereen doorhameren dat ik stoer doe ELKE KEER dat ik een iewat hogere dosis dan gemiddeld heb gedaan?
VEEL DRUGS GEBRUIKEN IS NIET STOER
Ik beschrijf alleen m'n ervaringen, ik ben niet "stoer". Ik begon eigenlijk met 80 ug, ~anderhalf uur later vond ik het niet hard genoeg trippen en nam ik nog 80 ug, ik heb er zelfs een tripreport van geschreven.
Dankjewel en doei.
ok man, mss heb je wel gelijk, je deelt alleen maar jouw ervaringen.
Ik heb alleen wat moeite met jouw onverantwoorde of nutteloze advies dat je nogal regelmatig durft te spuiten
Als iemand hier een topic opent met de vraag, ik wil graag hallucineren, dan is het voor mij duidelijk dat die persoon waarschijnlijk nog jong is en uitleg nodig heeft over hallucinerende drugs (als hij graag dingetjes wil zien is ie er in naar mijn mening nog niet klaar voor). en ja dan kom jij erbij en begin je die persoon DMT aan te raden, dat vind ik dus idioot advies en lijkt mij vooral stoerdoenerij.
Probeer dus jouw comments iets meer af te stemmen op de vraag en ja... laat je zo niet uit de kast jagen. Dan zal je binnen de korste keren wel wat meer met rust gelaten worden.
verder heb ik niets tegen je hoor
ps: 80 + 80 is niet = 160, dus je gaf weer gevaarlijk advies