Eerste keer het beste in een bommetje doen, veel minder sterk effect en komt wat rustiger op.
Aangezien de eerste keer altijd het meest intens is kun je beter niet meteen snuiven.
Kan me voorstellen dat er mensen zijn die superstrak op speed niet zo prettig vinden.
De manier dat je overkomt op andere mensen en de dingen die je zegt zijn vaak veel feller dan je eigenlijk bedoeld. Vaak heeft dit geen goede invloed op je sociale contacten.
W.F.L. zei:
Kost dat gewoon hetzelfde als pep?

Ik heb nog nooit dex gehad. Niet dat ik weet tenminste.
Ligt eraan bij wie je koopt. Vaak is het iets duurder, 15€ ofzo. Maarja, heb afgelopen weekend ook iets over 15€ voor een gram speed gehoord

. Ik vind 10 eigenlijk al teveel, maar begrijp wel dat er geen enkele dealer is die moeite gaat doen voor 5€, en kleingeld is ook zo'n gepruts.
Uiteindelijk zijn de meeste amfetamines wel goedkoop. En van een nette gram (geen 0.7 ofzo) kun je normaal gezien wel een dag of 2 wakker blijven. Als hij van goeie kwaliteit nog wel wat langer.
*ik hou nooit echt strak bij hoe lang ik doe met een gram, ik koop meestal 5 of 10 gram tegen een prijsje. Is een stuk goedkoper, en dan heb ik ook geen gestress als ik wat uitdeel of eens iets meer gebruik.