Dosis?

Alright!

Newbie
Joo,
Ik wil binnekort eens speed doen..
Maar ik heb geen flauw benul over de dosering en best omgeving of zo.
Ik ben +- 1.88m en weeg tegen de 90kg.

Al bedankt op voorhand :grin:!

Wacky

Badass junkie
Speed kan in elke omgeving.

Dosering van speed is lastig omdat de zuiverheid van speed in de markt varieert van 10 (of eigenlijk nul) tot 70%.

Indien het zuiver is, 70% dus, zou ik je ongeveer 40mg aanraden. Als je je speed laat testen kun je dat omrekenen naar hoeveel dat met jou pep is.

Alright!

Newbie
In België kan je nog niet laten testen :( .
En als gewoone gebruiker, hoe moet ik best doseren?
Want ik heb geen weegschaaltje of zo.. :grin:

W.F.L.

Badass junkie
Een gram in 10 gelijke delen verdelen, dan heb je tien lijnen van 100 mg. Gewoon 1 zo'n lijn opsnuiven en het komt wel goed. :beer:

Het beste deel je zo'n lijn van 100mg ook nog eens in 2. Snuif eerst 50 mg en dan kun je eventueel nog wat/alles van de andere lijn opsnuiven om het gewenste effect te krijgen. Snuiven doseert makkelijk, dat is het goeie eraan. :)

Dopezilla

Badass junkie
Zal je net zien dat 'ie op wonderbaarlijke wijze aan 73% komt en na 100mg zo strak staat dat z'n kaken niet meer van elkaar komen. :grin:

Nu ja, een onwaarschijnlijk scenario, en ook wat overdreven.

Ik zou wel beginnen met ongeveer 50mg om uit te proberen, en dan wachten tot het inslaat en eventueel bij nemen in kleine stapjes.

Ik ben een voorzichtige junk. :grin:

Olle

cropp

Badass junkie
lijntje leggen van 3 centimeter, snuiven, half uur wachten, beoordelen of er nog eentje bij kan, half uurtje wachten, en zo voort en zo voort...

speed kan overal, ik vind een bankje in het bos perfect als het niet regent...

weet wel dat als je je 3e lijntje pakt, dat je dan niet meer kunt slapen, helemaal niet meer...

Dopezilla

Badass junkie
cropp zei:
speed kan overal, ik vind een bankje in het bos perfect als het niet regent..
Regen is mijn minste zorg. Laatst waaide er nog 'n aardige hoeveelheid pep weg, hoe goed ik de boel ook probeerde af te schermen. Bah.

Olle

Alright!

Newbie
Hier ben ik al een stuk meer mee! Al bedankt mensen :grin: !
Bij 1 lijn, valt het op dat ik speed heb gepakt? Ben je dan al actiever?

W.F.L.

Badass junkie
Hangt ervan af hoe groot ie is, maar normaal wel ja. Als 't echt een grote lijn is dan wil je weleens over je woorden struikelen, veel te rap spreken en lopen en 10 dingen tegelijkertijd willen doen. Vooral als 't je eerste keer is. Maar dat wil niet zeggen dat andere mensen het meteen in de smiezen gaan krijgen ofzo. Normaal gezien zul je voor buitenstaanders gewoon wat actiever zijn als normaal en 's ochtends nog met een opgewekt gezicht rondlopen. :wink:

Oom Klaas

Badass junkie
Juist de eerste keer valt bij mensen vaak juist heel erg op doordat ze zelf niet doorhebben hoeveel ze opeens willen doen en praten :beer:

Casplantje.

Belezen gebruiker
Ik werd de eerste keer ook superdruk en praatte enorm veel en snel. Maar de mensen om me heen (afgezien van 1, want die wist het al en had zelf ook wat gesnuffeld) hadden niets door en wisten het pas toen ik het verteld had. Ik had toen 3 volle fietssleutelpuntjes gesnoven. Hoeveel mg dat precies is durf ik niet te zeggen, maar erg veel is het niet.

Dopezilla

Badass junkie
Nu valt het bij mij gelukkig niet op, omdat ik vaak genoeg zo hyperactief als 'n hamster met 'n te hoge bloeddruk ben. Dan denkt men dat ik gewoon weer eens 'n bui heb. :grin:

Het zal misschien wel opvallen dat je ogen wagenwijd open staan, en je stukken minder knippert.

Olle

Mac...

Badass junkie
ja heel goed dat je je wil verdiepen in hoeveelheden etc. maar het is maar speed, je kan niet echt bad gaan, danwel out gaan of iets anders geks.

Gewoon een klein lijntje leggen en die opsnuiven. Wat is klein? 3cm lang en 3mm dik. Mag ook best een beetje op een heuvelrug lijken. wil je meer, pak je meer en zo niet dan niet.

Speed is denk ik wel één van de veiligst uit te proberen harddrugs.

3970

Wijs gebruiker
Als je toevallig Dex te pakken krijgt van 73%, raad ik je aan NIET te beginnen met een lijn van 3 cm..... :openmouth:

W.F.L.

Badass junkie
Dex zal het wel niet zijn, het is Belgie.

Zoals ik al zei: Gewoon 10 lijnen kappen uit 'n gram, deel zo'n lijn in 2 en snuif de eerste helft op door een neusgat, wacht 10 minuten en neem dan de andere als je nog niet strak genoeg bent. :)

Dopezilla

Badass junkie
Mac... zei:
Speed is denk ik wel één van de veiligst uit te proberen harddrugs.
Dat neemt niet weg dat te veel speed je dag écht wel grondig kan verpesten. Voorzichtig beginnen is een must, wil je niet zo strak staan dat er niks meer uit je komt en je de volgende dag goed ziek wordt.

Laten we de eerste keer speed niet verpesten voor deze jongen.

Olle

Debris

Bewuste gebruiker
Eerste keer het beste in een bommetje doen, veel minder sterk effect en komt wat rustiger op.
Aangezien de eerste keer altijd het meest intens is kun je beter niet meteen snuiven.
Kan me voorstellen dat er mensen zijn die superstrak op speed niet zo prettig vinden.
De manier dat je overkomt op andere mensen en de dingen die je zegt zijn vaak veel feller dan je eigenlijk bedoeld. Vaak heeft dit geen goede invloed op je sociale contacten.

W.F.L. zei:
Kost dat gewoon hetzelfde als pep? :confused: Ik heb nog nooit dex gehad. Niet dat ik weet tenminste. :grin:
Ligt eraan bij wie je koopt. Vaak is het iets duurder, 15€ ofzo. Maarja, heb afgelopen weekend ook iets over 15€ voor een gram speed gehoord :confused:. Ik vind 10 eigenlijk al teveel, maar begrijp wel dat er geen enkele dealer is die moeite gaat doen voor 5€, en kleingeld is ook zo'n gepruts.

Uiteindelijk zijn de meeste amfetamines wel goedkoop. En van een nette gram (geen 0.7 ofzo) kun je normaal gezien wel een dag of 2 wakker blijven. Als hij van goeie kwaliteit nog wel wat langer.
*ik hou nooit echt strak bij hoe lang ik doe met een gram, ik koop meestal 5 of 10 gram tegen een prijsje. Is een stuk goedkoper, en dan heb ik ook geen gestress als ik wat uitdeel of eens iets meer gebruik.

Mac...

Badass junkie
Heb zelf ook nog nooit van dex gehoord tot ik laatst weer eens hier te vinden was.

Je kan idd je dag best verpesten met pep, maar echt niet van een lijntje van 3 cm en sowieso, ik denk als hij echt maar een puntje pakt dat hij er toch niets van voelt en al snel geneigd is meer te pakken (speed moet je immers leren waarderen, vond het de eerste keer ook maar saai).

Ik vind een lijntje van 3 cm een heel vriendelijke beginnersdosis, zeker als ik zie wat de doorgewinterde snuiver in 1 x in zijn neus duwt. En van 1 lijntje zal je echt niet je dag verzieken tenzij je er gewoon echt niet tegen kan, maar dan is zelfs een puntje ook al te veel en ik moet zeggen dat ik ook niet veel mensen ken die niet tegen het gevoel van speed kunnen, in het begin weet je toch niet zo goed wat je ervan moet voelen, je blijft er vooral wakker van. Wil je echt strak staan van de pep moet je toch zeker al bijna een halve gram (nee niet in 1 x) in je neus duwen, danwel afslikken.

Maar misschien ben ik ook wat overmoedig geworden ondertussen.

Alright!

Newbie
Mac... zei:
Wil je echt strak staan van de pep moet je toch zeker al bijna een halve gram (nee niet in 1 x) in je neus duwen, danwel afslikken.
Afslikken?

Is €15 voor een gram veel? Men mannetje zegt dat't zeer degelijke kwaliteit is :) ?

3970

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Wil je echt strak staan van de pep moet je toch zeker al bijna een halve gram (nee niet in 1 x) in je neus duwen, danwel afslikken.

"Misschien"???? :openmouth:

Wat Dex betreft; hier in de buurt zit ie meestal rond de 10 euro, en gewone speed kan ik hier zelfs niet vinden :confused:

Mac...

Badass junkie
Alright! zei:
Afslikken?

Is €15 voor een gram veel? Men mannetje zegt dat't zeer degelijke kwaliteit is :) ?

Ja afslikken, in een vloeitje doen opvouwen en: hup, zoals een pilletje.

En 15 euri in nog geen 100 jr, heb nog nooit meer betaald dan 5 de gram en altijd klasse kwaliteit.

Wacky

Badass junkie
15 euro is heel veel. maar als het helemaal onversneden is (~70%), dan vind ik dat het 15 euro mag kosten.
Heel de speedmarkt bestaat uit troep van 20-30% omdat iedereen te beroerd is om te betalen voor kwaliteit. (en je klasse kwaliteit van 5 euro zal echt niet onversneden zijn voor die prijs, tenzij je minimaal 10g koopt en dan nog waarschijnlijk niet)

Mac...

Badass junkie
Koop idd wel altijd groot in, en gebruik nu een jaar of 10 speed, dus denk dat ik wel weet wanneer het goed is. Onversneden lijkt ie me niet, bijna niks is onversneden op de markt, maar ben al jaren trouwe klant bij mijn dealer dus ja ik krijg klasse kwaliteit voor een goede prijs!

Alright!

Newbie
Nog een vraagje, waarmee verdeel ik het best de speed? En als ik de 10 gelijke delen heb, Hoe berg ik zehet best weer op? Allemaal weer in 1 zakje of verschillende kleine?

W.F.L.

Badass junkie
3970 zei:
Mac... zei:

"Misschien"???? :openmouth:

Wat Dex betreft; hier in de buurt zit ie meestal rond de 10 euro, en gewone speed kan ik hier zelfs niet vinden :confused:

Nou, een halve gram voor een nachtje is niks mis mee.

Dopezilla

Badass junkie
Mac... zei:
Je kan idd je dag best verpesten met pep, maar echt niet van een lijntje van 3 cm en sowieso, ik denk als hij echt maar een puntje pakt dat hij er toch niets van voelt en al snel geneigd is meer te pakken (speed moet je immers leren waarderen, vond het de eerste keer ook maar saai).
Wat ik bedoel te zeggen is dat hij niet al te overmoedig te werk moet gaan. Iemand hier suggereerde dat pep de veiligst uit te proberen drug was, maar daar ben ik het zeker niet mee eens. Een beginner moet niet net als ik de eerste keer al gelijk 'n stuk of acht lijnen wegwerken.

En ja, dat was stom van me. :flushed:

Olle

Bovenaan