Hehe, Dit leeft nog !

Wel, kzal jullie es de update geven zie

:
Had eerst al het idee, jah, die hebbe da geseponeerd, want ik hoor er niets meer van. Dan in december krijg ik ineens zo een briefje dat ik uitgenodigd ben door de politie.
Daar aangekomen was het gewoon een verhoor hoe de stand was van mijn druggebruik, en een plastest. Die was wel spannend, want ik had 4 dagen ervoor MDMA gedaan, dus was benieuwd

gelukkig kwam er enkel positief voor wiet (wat ik op voorhand al zei, sinds ik dagelijks joint rook buiten exame periode) Was geen probleem, ze gingen het verder verhandelen en gingen nog iets laten weten.
Nu, nog altijd NIETS gehoord of gekregen, dus tzal wel gewoon laten vallen zijn, of ze zijn hier ENORM traag (wat ook wel es kan

) maar ik denk dat het gewoon geseponeerd is sinds ze er zo wel vele PVs zullen gehad hebben, en die trouwes vol met fouten stond (wat ik ook moest melden bij dat verhoor in december, ze wisten zelf niet wat die "abend mix" was

) Slim zijn ze dus niet bepaald, en inderdaad dus gewoon bandwerk (maar irritant, ze zijn met velen en ge moet ze zelf nog vanalles bijlere, bv wat passiebloem is en doet, tsss). Heb ik al gezegd dat ze toen zelfs een LSD zegel vergeten zijn? Hadden ze in hun handen en simpelweg teruggestoken
Dus, no worrys als je gebruikershoeveelheden mee hebt en geen junk bent. Ze dachten trouwes dat LSD 'out' was

Misschien maar best zo, alhoewel ik wel eens een wave van turned on people wil zien zoals in de sixties, maar das dan ook weer slechte reclame voor het verantwoord gebruik...
en zoals geox zegt:
geox zei:
Ohja, een tip..
Pak de afrit voor Dour daar wordt je niet gecontroleerd..