Dramamine(dimenhydrinate)

Tractuspuer

Experimenterende gebruiker
Tripreporter
Iemand ervaring met deze drugs.
Ik heb het een tijdje geleden gedaan, en vond het een erg vreemde drugs.
Het word legaal verkocht als autoziek-pillen bij de drogist.

Het staat bekent als dromen terwijl je wakker bent.
Ik was de eerste keer zeer verbaast, ik heb dingen gezien die aboluut realistisch leken.
Met jezelf praten, of denken dat er andere mensen in de kamer zijn, en heel veel insecten zien.

Kunnen meer mensen hun ervaringen delen?
Ik woon zelf niet in Nederland, maar in USA tijdelijk, dus ik heb daarom geen idee of deze drugs zelfs bekend is in Nederland.

Flameon

Badass junkie
Ik heb er zelf geen ervaring mee, klinkt opzich wel leuk. Dramamine ken ik als anti braak middel, en het is inderdaad zonder recept te verkrijgen.

azgaza

Badass junkie
Ik heb erover gelezen, wordt in nederland inderdaad niet gedaan. Het is een delerium met een enigsinds vergelijkbare werking als de welbekende en gevreesde doornappel, alleen omdat het medicatie is is het dus perfect gedoseerd en daarmee een redelijk stuk veiliger, gewoon omdat je minder snel perongeluk overdoseert.

(Voor mensen die denken 'huh wat de f*ck?' zie www.erowid.org en ga goed zoeken.)

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
En wat vond je van die ervaing dan ? was het aangenaam? Voor herhaling vatbaar? Psychedelisch? Bijwerkingen?

Tractuspuer

Tripreporter
Argulas zei:
En wat vond je van die ervaing dan ? was het aangenaam? Voor herhaling vatbaar? Psychedelisch? Bijwerkingen?

Mijn eerste ervaring was zeer goed, tenminste goed.
Het is niet zo dat je echt tript, je zult geen mooie vormen zien etc..
Tijdens mijn eerste trip nam ik er gelijk 14 in ( 1 pil is 50 mg ), en ik wachtte todat het zou inkicken, maar ik bleef wachten, en had niet door dat ik al heel hard aan het trippen was.

Ik zag een grote groep van me vrienden buitestaan, en hoorde ze praatte.
Ik ging mijn huis uit en wilde vragen, waarom ze daar waren, maar er was dus helemaal niemand, en vanaf dat moment had ik pas door dat ik aan het trippen was.
Redelijk gevaarlijk dus.
Nadat ging ik naar bed en had ik volledige gesprekken met vrienden die er niet waren, daarna viel ik als een blok in slaap.

negatieve punten:
Je word erg erg slaperig, probeer dit te conteren met cafainne pil.
Kan zeer anstig zijn.
Hallucinaties kunnen niet gescheiden worden van realiteit.
Niet echt trippen, maar meer een hele grote "WTF" avond.
bouwt erg snel tolerantie op.
lichte depressie bij overmatig gebruik

Positieve punten:
Hallucinaties lijken levensecht, dit kan heel bijzonder zijn voor sommige mensen.
geen hangover, na-effecten, kater..
geeft ectra dimensie aan muziek.
heel goedkoop.
Makkelijk aan te komen.

Voor mij is dit een drugs, als ik me echt verveel en ik geen andere drugs tot mijn beschikking heb.

Atropa

Bewuste gebruiker
Hey,

Krijg je geen droge mond of hartkloppingen?

Dat 'slaperige' is iets wat veel datura users vaak vertellen, maar tevens zeggen dat ze het niet kunnen definieren.

Voor de rest, waar is het enigszins mee te vergelijken? Als datura maagd, ben ik min of meer tot de conclusie gekomen dat een hoge dosis paddo's (100 gram + dus) er nog het meeste van weg heeft. Klopt dit?

Atropa

Bewuste gebruiker
En nog wat, beeld zegt meer dan woorden.

Wat voor hallucinaties moet ik aan denken?

Stephen King's Pennywise The Clown zoals in the film the IT? Resident Evil? Of noem eens een cultfilm die op dornappel gebaseerd zou kunnen zijn.

Tractuspuer

Tripreporter
Ik ben zelf stom genoeg geweest om Doornappel the doen (datura), maar ik moet toch zeggen dat Dramamine ook niet echt op Datura lijkt.(gelukkig maar, want mijn Datura trip was 1 lange nachtmerrie).
Een dramamine trip is moeilijk te omschrijven, maar inderdaad de eerste keer dat ik het nam, dacht ik inderdaad dat het nog wel wat weg heeft van paddo's, maar de hallucinaties zijn levensecht met dramamine, en met paddo's heb ik zelf nog nooit echte hallucinaties gehad.

Dramamine is moeilijk te beschrijven, ik verklaarde mezelf altijd dat ik niet tripte, maar ondertussen mezelf niet herkennen in de spiegel, en schrikken als je iemand dan ziet staan.

Ze zeggen ookwel dat dramaminetrip ; " Dromen als je wakker bent " is.
Dramamine zit ook in slaappillen, dus je wilt geen overdoses krijgen, want dat kan fatale gevolgen hebben.

Pz

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Klinkt wel interresant maar.... wat zijn de schadelijke gevolgen van dat spul? wat is de dosering? Hoelang duurt het? (kan het wel vinden maar only in english, wil liever een NL beschrijving)

(500 berichten :grin:)

Tractuspuer

Tripreporter
maiskorrel zei:
Klinkt wel interresant maar.... wat zijn de schadelijke gevolgen van dat spul? wat is de dosering? Hoelang duurt het? (kan het wel vinden maar only in english, wil liever een NL beschrijving)

(500 berichten :grin:)

Ik kan niks vinden over schadelijke gevolgen, maar ik denk dat je het niet te vaak moet doen..:P
Ikzelf neem 500 mg, circa 10 pillen, en de " trip " duurt ongveer 4-6 uur, ik heb deze drugs altijd savonds laat gedaan, want je valt 9 van de 10 keer inslaap :P

Atropa

Bewuste gebruiker
In dramamine zitten dacht ik niet alle 3 de alkaloide zoals in solanaceae planten.

Volgens mij is het enkel scopolamine dat je bedwelmd en gezichtstoornissen geeft. Dit verklaard ook waarom je vaak in slaap valt.

De solanaceae's bevatten ook atropine, en dat geeft een geweldige toename in je hartslag, hevige opwinding, extreme nerveusheid, hoge bloeddruk en vochtontrekking.

Hyoscyamine is ook zwaar giftig en samen met atropine is daarop overdoseren echt smerig. Je organen en aderen zetten uit al bij 10 miligram, voor de rest wordt acetylcholine geblokkeerd wat reden geeft om te vrezen voor je leven.

In ieder geval is medische aanwezigheid een must.

icedhead

Atropa zei:
In dramamine zitten dacht ik niet alle 3 de alkaloide zoals in solanaceae planten.

Volgens mij is het enkel scopolamine dat je bedwelmd en gezichtstoornissen geeft. Dit verklaard ook waarom je vaak in slaap valt.

De solanaceae's bevatten ook atropine, en dat geeft een geweldige toename in je hartslag, hevige opwinding, extreme nerveusheid, hoge bloeddruk en vochtontrekking.

Hyoscyamine is ook zwaar giftig en samen met atropine is daarop overdoseren echt smerig. Je organen en aderen zetten uit al bij 10 miligram, voor de rest wordt acetylcholine geblokkeerd wat reden geeft om te vrezen voor je leven.

In ieder geval is medische aanwezigheid een must.

ik ben er zeker van dat je geen scopolamine moet verwachten in je dramamine, enkel dimenhydraat wat uiteen valt in cafeine en diphenhydramine, en het laatste zal zorgen voor je space-uurtjes:wink:

PaiNandPleasurE

Tractuspuer zei:

Ik was de eerste keer zeer verbaast, ik heb dingen gezien die aboluut realistisch leken.
Met jezelf praten, of denken dat er andere mensen in de kamer zijn, en heel veel insecten zien.

Net zoiets als vrijdags beginnen en dan wakker blijven op pep en mdma etc tot zondagavond,dat gevoel dus..daswel leuk :wink:

Tractuspuer

Tripreporter
PaiNandPleasurE zei:
Tractuspuer zei:

Net zoiets als vrijdags beginnen en dan wakker blijven op pep en mdma etc tot zondagavond,dat gevoel dus..daswel leuk :wink:

Haha, nee das ook een vreemd gevoel ja, maar dit komt nergens in de buurt.
Ik zag dingen die volkomen realistisch waren, en volkomen echt leken, maar die er gewoon niet waren..:P

PaiNandPleasurE

Tractuspuer zei:
PaiNandPleasurE zei:
Tractuspuer zei:
I
Haha, nee das ook een vreemd gevoel ja, maar dit komt nergens in de buurt.
Ik zag dingen die volkomen realistisch waren, en volkomen echt leken, maar die er gewoon niet waren..:P

ja dat heb ik van het slaapgebrek en gebruik ook vaak,dan zie ik katten,en hoor ik mensen praten..heb zelfs es een hert gezien hahaha,maardan zullen er bij mij van nature wel wat steekjes los zitten denk ik zo.. :P

icedhead

kan je mss een concreet voorbeeld geven van een OTC product? want nuicalm wordt hier in bij mij ( Belgie - antwerpen ) niet meer verkocht

Tractuspuer

Tripreporter
icedhead zei:
kan je mss een concreet voorbeeld geven van een OTC product? want nuicalm wordt hier in bij mij ( Belgie - antwerpen ) niet meer verkocht

Ik heb eravaring in USA, dus sorry ik weet niet hoe het zit in belgie en omstreken

icedhead

Tractuspuer zei:
icedhead zei:

Ik heb eravaring in USA, dus sorry ik weet niet hoe het zit in belgie en omstreken

maakt ni uit, kheb et gistre gevonde en man, wat was dat een WTF - avond...

Tractuspuer

Tripreporter
icedhead zei:
Tractuspuer zei:
icedhead zei:

maakt ni uit, kheb et gistre gevonde en man, wat was dat een WTF - avond...

hahah echt he :P
je kan het niet te vaak achter elkaar gebruiken btw , ivm tolerantie.
Maar vertel...

icedhead

In het algemene was ik voortdurend zeer vaag en dom. En voornamenlijk zag ik vele mense die ik kende overal waar ik kwam, zeer vaag beeld welliswaar. had ook wa last van insecte rondom mij :tongueout:. En meeste van de tijd praatte mense Chinees of begreep ik totaal iets anders. bv. Mijn ma vroeg of ik het licht wou uitdoen, ik verstond dan blijkbaar: Ik heb uw wiet gevonde en ik begon welliswaar te panikeren wat raar moest zijn voor os ma om te zien. Ik had begin voor ik de pille gepakt tege mezelf gezegt da ik realiteit vn moest scheiden wat dus TOTAAL ni gaa met een deliriant :tongueout:

Tractuspuer

Tripreporter
icedhead zei:
In het algemene was ik voortdurend zeer vaag en dom. En voornamenlijk zag ik vele mense die ik kende overal waar ik kwam, zeer vaag beeld welliswaar. had ook wa last van insecte rondom mij :tongueout:. En meeste van de tijd praatte mense Chinees of begreep ik totaal iets anders. bv. Mijn ma vroeg of ik het licht wou uitdoen, ik verstond dan blijkbaar: Ik heb uw wiet gevonde en ik begon welliswaar te panikeren wat raar moest zijn voor os ma om te zien. Ik had begin voor ik de pille gepakt tege mezelf gezegt da ik realiteit vn moest scheiden wat dus TOTAAL ni gaa met een deliriant :tongueout:

Haha klinkt leuk:P
maak er anders een trip reportje van, mensen zijn nog redelijk onbekend met deze drugs.

icedhead

Tractuspuer zei:
icedhead zei:

Haha klinkt leuk:P
maak er anders een trip reportje van, mensen zijn nog redelijk onbekend met deze drugs.

kk, als ie af is post ik em :) . Het is alleszins wel geen beginnerdrug, heb ng 15 pilletjes ligge maat ktwijfel nog aangezien het WTF - gehalte vn de trip :tongueout:.

Bovenaan