Ik een paar maten gingen naar een voor ons grootfeest op een zaterdag avond. Dus lekker indrinken er voor, op het feest ook lekker er tegen aan. Er werd geen woord gesproken over sos. ik had ook niet de intentie op te gaan snuiven.Ben pas 16 jaar Maar toch gebeurde het. Ik ken veel jongere gebruikers en verkopers. dus na lekker gezopen te hebben moet je natuurlijk ook naar de wc. Was aardig aangeschoten. Kwam op de weg naar de wc dus een hele goede maat tegen. die dus vroeg of ik een keertje sos had geprobeerd. ik zei nee. hij vroeg dus aan mij om te proberen, maar dat wel me aangescoten bui weg ging. dus ik aardig wat snuiven op de wc. en ik voelde me daarna zo heerlijk paar meide naar huis genomen met me gladde praatjes ineens
en tjaa. me maten(met wie ik ging drinken) wisten niet wat hun overkwam toen ik ineens met elk meisje ging praten. maarja na 2 weken heb ik nog de drang om nog een grammetje te halen omdat het gewoon zo heerlijk en lekker was. vooral omdat het bijna kerst en oud&nieuw is.
en tjaa. me maten(met wie ik ging drinken) wisten niet wat hun overkwam toen ik ineens met elk meisje ging praten. maarja na 2 weken heb ik nog de drang om nog een grammetje te halen omdat het gewoon zo heerlijk en lekker was. vooral omdat het bijna kerst en oud&nieuw is.
mistie