Drang

nigel1991

Newbie
Ik een paar maten gingen naar een voor ons grootfeest op een zaterdag avond. Dus lekker indrinken er voor, op het feest ook lekker er tegen aan. Er werd geen woord gesproken over sos. ik had ook niet de intentie op te gaan snuiven.Ben pas 16 jaar Maar toch gebeurde het. Ik ken veel jongere gebruikers en verkopers. dus na lekker gezopen te hebben moet je natuurlijk ook naar de wc. Was aardig aangeschoten. Kwam op de weg naar de wc dus een hele goede maat tegen. die dus vroeg of ik een keertje sos had geprobeerd. ik zei nee. hij vroeg dus aan mij om te proberen, maar dat wel me aangescoten bui weg ging. dus ik aardig wat snuiven op de wc. en ik voelde me daarna zo heerlijk paar meide naar huis genomen met me gladde praatjes ineens :mrgreen: en tjaa. me maten(met wie ik ging drinken) wisten niet wat hun overkwam toen ik ineens met elk meisje ging praten. maarja na 2 weken heb ik nog de drang om nog een grammetje te halen omdat het gewoon zo heerlijk en lekker was. vooral omdat het bijna kerst en oud&nieuw is.

Judas

Wijs gebruiker
So what's up Nigel?

Wilde je dit gewoon aan ons vertellen of bevalt die drang om het weer te gaan doen je niet?
Zo te horen is het oppassen geblazen, want dit roept sterke herinneringen op aan mijn eerste snuif-fuif.

Na die geweldige 1e ervaring ging die drang om het opnieuw te doen niet meer weg en begon een jarenlang gevecht om niet zwaar verslaafd te raken. Om te zorgen dat het gebruik nog enigszins onder controle bleef en mijn bestaan niet in de vernieling liep.

Als ik jou was zou ik er niet mee door gaan, want je wil niet meemaken wat het is om nonstop geobsedeerd te zijn door cocaine...

Misschien heb je er iets aan om het in de cocainelijst geplaatste topic COCAINE, CRAVING & EEN MOGELIJKE UITWEG te lezen. Het is nog niet af maar het gaat over die DRANG die jij beschrijft, die trek die onder COCA-gebruikers CRAVING genoemd wordt. Je zal al snel doorhebben dat het wel ff iets anders is dan de trek in een reep chocolade.

Zet je tanden op elkaar en biedt weerstand tegen die rotzooi die je compleet kan slopen in alle opzichten. Nu is het nog relatief gemakkelijk voor je omdat je neurale balans nog niet ernstig verstoord is door deze gemene mindfucking drug.
Vermijdt plekken waar cocaine gebruikt wordt en negeer mensen die het bij zich hebben en het je aanbieden. Als je al een nummer van een dealer hebt, wissen die hap!

mistie

Newbie
Ik vind het super van je om de mensen te waarschuwen voor coke :) .Je hebt het heel mooi omschreven in de andere topic.

:wave: mistie

Flameon

Badass junkie
Ik waardeer je post Yeti .... mensen de gevaren laten inzien van coke. TS lees yeti's post goed. Geef niet (binnen deze korte tijd) toe aan craving, maar geniet van het ene moment dat je hebt gehad

linke

Experimenterende gebruiker
mooie post yeti

probeer anders, als de drang te groot is, met jezelf af te spreken dat je het om een bepaalde periode doet. je kunt er beter helemaal vanaf blijven natuurlijk

nigel1991

Newbie
Heb er helaas niet vanaf kunnen blijven, omdat de wiet niet meer helpt om ff problemen te kunnen vergeten. Maar na het nieuwe jaar stop ik met de sos.

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
nigel1991 zei:
Heb er helaas niet vanaf kunnen blijven, omdat de wiet niet meer helpt om ff problemen te kunnen vergeten. Maar na het nieuwe jaar stop ik met de sos.

Hehe, het begint altijd met een excuus. Denk je dat coke wél een manier is om 'ff problemen te kunnen vergeten'? Ik wil je niet de les lezen, maar ik zou maar oppassen als ik jou was..

Even iets anders, en dit is allerminst persoonlijk bedoeld hoor, maar ben ik de enige die zich enigszins ergert aan zestienjarigen met 'problemen'? Ik ken je situatie niet, dus kan ik daar ook niet over oordelen, maar wat voor 'problemen' heeft de gemiddelde zestienjarige nou helemaal?

Ewie

Belezen gebruiker
Drugs gebruiken om problemen te vergeten? Dan ben je gewoon triest bezig, los die problemen eerst op om vervolgens eens een keer lekker los te gaan... :grin:

Wakkoe

Belezen gebruiker
nigel1991 zei:

Dit soort dingen heb ik eerder gehoord..doe het niet, stop ermee nu het nog kan..

Na oud&nieuw stoppen werkt (waarschijnlijk) niet, nu stoppen wel... stel het niet uit en ga geen smoesjes verzinnen..

Problemen wegwerken met drugs is sowiezo vragen om een verslaving..

Bovenaan