Drempel verhogen

Winehouse

Badass junkie
Iemand tips om de drempel tot gebruiken (speed)
te verhogen?
Hier is de drempel namelijk te laag:
1 smsje
binnen 1 uur
en voor 10 euro

Bounty

Experimenterende gebruiker
Winehouse zei:
te verhogen?
1 smsje
binnen 1 uur
en voor 10 euro

Die van mij is lager, zes euro maar.

Misschien het nummer wissen? Misschien issie dan wel heel hoog maar geen idee hoe je 'm anders moet verhogen.

Winehouse

Badass junkie
Bounty zei:
Winehouse zei:
te verhogen?
1 smsje
binnen 1 uur
en voor 10 euro

Misschien het nummer wissen? Misschien issie dan wel heel hoog maar geen idee hoe je 'm anders moet verhogen.
ja maar mijn guy komt het bezorgen :grin:
maarja nummer wissen :(het is een goede vriend

'T klinkt stom, maar misschien een keer wat teveel snuiven zodat je t de volgende keer niet zo makkelijk haalt. tis misschien een stom idee en heb je er helemaal niets aan maar t kwam in me op. Misschien heb je er wat aan.

Gr. Nsa

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
schizo_user zei:
'T klinkt stom, maar misschien een keer wat teveel snuiven zodat je t de volgende keer niet zo makkelijk haalt. tis misschien een stom idee en heb je er helemaal niets aan maar t kwam in me op. Misschien heb je er wat aan.

Gr. Nsa

Ja, gewoon lekker een keer te veel snuiven! Fijn ook met het risico op een overdosis! Doen joh! Wat is dat nou weer voor een achterlijk dom advies? :rolleyes:

Tsja, ik zou zeggen: wis dat nummer gewoon uit je mobiel als het nu te makkelijk voor je gaat. Of zeg die vriend dat ie het niet meer aan je moet verkopen. Een echte vriend doet dat wel en anders is het geen vriend en kun je dat nummer dus ook om die reden wissen. Andere tips kan ik niet geven. Jij moet het doen verder (of juist niet :wink: ), het is jouw eigen verantwoordelijkheid.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Kijk naar de reden waarom je gebruikt. Verzin een manier om dat tegen te gaan en dat is makkelijk. Maar om dat vol te houden is weer een ander verhaal.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
paddestoelen kopen in de smartshop, die dan nemen met de intentie je speedhabit los te laten, durven je eigen demonen aan te kijken

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Adrenochroom zei:
paddestoelen kopen in de smartshop, die dan nemen met de intentie je speedhabit los te laten, durven je eigen demonen aan te kijken
Kan toch ook nuchter.

W.F.L.

Badass junkie
Ja misschien is het niet de drempel die verhoogd moet worden maar jij die aan je gebreken moet sleutelen. En misschien stoppen met die idolatie van het drugsgebeuren en Amy Winehouse, zoek een positief idool. :tearsofjoy:

En 10 euro is dan nog de volle pot. :grin:

atbboy

Bewuste gebruiker
Bounty zei:
Winehouse zei:
te verhogen?
1 smsje
binnen 1 uur
en voor 10 euro

€5,- en 5gram €20,-.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
funky_skunk_junky zei:
Hoe goedkoper iets is, hoe sneller je het koopt :wink:

Daar denkt menig cokegebruiker anders over. Ik heb er zat meegemaakt die speed als 'boerencoke' zien.. terwijl speed eigenlijk geen hol weg heeft van speed. ;x

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Wat dat betreft kun je een uur tegen me aan lullen over harddrugs, daarin ben ik volledig leek.
Maar mijn reactie was bedoeld voor Klaas, omdat ie vroeg wat dat er mee te maken had, ik dacht geef even antwoord (of het ook een goed antwoord is, geen idee maar moet toch wat posten hier :grin: )

TeKNoZem

Wijs gebruiker
funky_skunk_junky zei:
Wat dat betreft kun je een uur tegen me aan lullen over harddrugs, daarin ben ik volledig leek.
Maar mijn reactie was bedoeld voor Klaas, omdat ie vroeg wat dat er mee te maken had, ik dacht geef even antwoord (of het ook een goed antwoord is, geen idee maar moet toch wat posten hier :grin: )

Ach zo. =p

cropp

Badass junkie
funky_skunk_junky zei:
het gaat om kwaliteit, niet op prijs, ik betaal liever de volle met en ik ben denk ik niet de enige

Flameon

Badass junkie
Petrovic zei:
Kijk naar de reden waarom je gebruikt. Verzin een manier om dat tegen te gaan en dat is makkelijk. Maar om dat vol te houden is weer een ander verhaal.

Perfecte tip, en wat marla zegt .... praat met je vriend en zeg dat je maar eens in de zoveel tijd wat wilt hebben

TeKNoZem

Wijs gebruiker
cropp zei:
funky_skunk_junky zei:
het gaat om kwaliteit, niet op prijs, ik betaal liever de volle met en ik ben denk ik niet de enige

+1

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Immo zei:
TeKNoZem zei:
terwijl speed eigenlijk geen hol weg heeft van speed. ;x

I don't get it. :confused:

Whoops, verkeerd getypt. Moest zijn: "terwijl speed eigenlijk geen hol weg heeft van coke"

Maar goed, dat ik het überhaupt nog post is eigenlijk van de zotten. Een beetje logisch nadenken had al genoeg moeten zijn.

JunkXL

Bewuste gebruiker
Wil je de drempel wel hoger hebben dan??
En als je het wel echt WIL
Waarom is hij dan niet hoger.. Beetje karakter tonen toch? :grin:

Mike

Bewuste gebruiker
Gewoon jezelf een stevige ruggengraat aanmeten, tegen jezelf zeggen dat je het voorlopig niet nodig hebt en afspreken met jezelf dat je een beloning krijgt als je die ruggengraat twee weken heel houdt.

Bovendien is het veel meer genieten als je het niet zo vaak gebruikt.

En probeer jezelf niet voor de gek te houden dat je het nodig hebt. Er valt altijd wel een aanleiding te verzinnen om het te gebruiken en/of bestellen, maar je kan ook altijd een aanleiding verzinnen om het NIET te doen. Is een stuk makkelijker!

Misschien kan een ervaren gebruiker een rijtje redenen posten om niet te gebruiken? En een rijtje om WEL te gebruiken? Ik denk dat het "NIET" rijtje langer wordt dan het rijtje "WEL"

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
redenen om het niet te doen:
je zecht voldoende te eten en te slapen en zonder al te veel kater er vanaf te komen, maar daar kan ik niet in meegaan, je dopamine is nou eenmaal even geherblokkeerd, met of zonder eten, speed blijft aan je vreten!! na verloop van tijd zie je de negatieve effecten al niet eens meer omdat je je waarde op het positieve effect te hoog hebt gelegt.

ooit begonnen om te willen weten wat het is?!
nu weet je hoe het is blijf er verder van af, weet je nog wel hoe het was in nuchtere toestanden??

het maakt je emotieloos, je onderdrukt alle emoties, zelfs de blije, ooit een lachkick gehad onder invloed van amfetamines?!

het zeggen dat jij het wel kan gebruiken zonder er aan onderdoor te gaan is al een teken dat het juist niet goed gaat, wat zou het toch fijn zijn om alles zonder ook onder controlle te houden he?!

laat de amfetamine niet in je onderbewustzijn zijn nestje maken, hij zit er al voor je het weet, wanneer je er achter komt is het eigenlijk al te laat en word het hebben van sterke overlevingsdrang een must tijdens het afkicken..

al nachtmerries gehad? en dan niet zomaar een nachtmerrie maar een Pep Merrie.. zo een waar je bij het ontwaken meteen weet waar het vandaan komt.

wil je wel het risico op alle shit lopen?? lijkt me niet, geen een gezond persoon heeft gbehoefte aan zware lichaamlijke falen en zwaar spychische stoornissen..

doet eens gek en stop er mee

motiveer jezelf en licht ouders en vrienden in!

good luck and think about it, let your soul decide with the love of your heart :wave:

Bovenaan